Selleks ajaks kui tegeled istmega võid mingi 5€-se juustu sisse panna.
Ja mis tähendab "tellin jupi ära"? Neid juppe ei ole riiulist võtta

Pealegi pole 100% selge, mida konkreetselt vaja on.
Kõige tüüpilisem viga on see, et tross on lühike. Seda juba E32 puhul 80date keskelt.rait183 kirjutas:...e39-l seljatuge liigutades liigub ainult vasak pool...
Oled sa nõus asjalikule elektrikule 30-50€ tund maksma, et ta otsiks targa näoga paar tundi mingit läbiussitanud traati???Kasutaja9 kirjutas:Keegi tallinnas asjalikku autoelektrikut oskab soovitada, kes mõistliku hinna eest selgitaks mul vea välja.
Viga on: Kütusenäidik ei tööta, talvel külmemate temp. töötab kenasti, kütusepump on hiljuti vahetatud(arvasin et selles võib viga olla), tehes spidokale self controli tõuseb ja langeb näidik kenasti(vahel isegi jääb õiget näitu näitama, käivitades näidik kukub taas 0).
Oskab keegi aidata?Mario M kirjutas:Kas keegi on paigaldanud kunagi lisaks garaaži ukse avamis lüliti enda e39 peale kui selleks juhtmed puuduvad? Äkki on mõni DIY pakkuda?
viisin pihustid remonti, vahetati otsad ja surid välja klapid, ühesõnaga odavam oleks uued pihustid ostaRagles136 kirjutas:Paistab okei olema. On kellelgi mingeid kogemusi seotud kohaga?
Mida täpsemalt selle all mõtled?ttsys kirjutas:Kas kõik on kooskõlas võimendi skeemiga ehk kõik tehtud nii nagu skeemid lubavad? Kõik sõltub konkreetsest süsteemist.
jahRagles136 kirjutas:Kas e39 3.0d 142kw pihustid sobivad üks ühele 3.0d 135kw mootorile? Kui pihusti kood klapib.
Ei oska keegi täpsemalt öelda?tibumunarull kirjutas:Kas e46 330d 135kw mootori vahetus e39 3,0d 142kw on 1:1le? Mõtlen kas hakkab ilusti tööle? Vahetan 142kw tähipalja mootori. Ning panen külge 135kw pihustid, turbo ja aju.