E39 3.0d 135kw uimane
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
E39 3.0d 135kw uimane
Autoks ss 03.2000 e39 3.0d 135kw atm.
Nimelt siis probleem selline, et auto kiirendades madalal pöördel kuidagi uimase võitu, ning rõhk nagu tuleb korralikult taha alles 2500-3000rpm. Musta pm ei tule, kui ss ime vähe. 0-100km/h ca 9.5-10sek.
Kuna auto alles ostsin, siis käisin ka kohe diagnostis. Vigadeks näitas egr-i ja õhulugejat. Seega ei tea kust alustada, peaks nagu madalamal pöördel edukamalt kulgema?!
Olen lugenud, et võib olla mootoripatjades asi. Mootoripatjade korrasolekus pole kindel kuna kui pihusti vahest harva kylmast peast lonkab siis mootor rapub peal päris ohtralt. Kust alustada, mida vaadata, milles võib viga olla?
Nimelt siis probleem selline, et auto kiirendades madalal pöördel kuidagi uimase võitu, ning rõhk nagu tuleb korralikult taha alles 2500-3000rpm. Musta pm ei tule, kui ss ime vähe. 0-100km/h ca 9.5-10sek.
Kuna auto alles ostsin, siis käisin ka kohe diagnostis. Vigadeks näitas egr-i ja õhulugejat. Seega ei tea kust alustada, peaks nagu madalamal pöördel edukamalt kulgema?!
Olen lugenud, et võib olla mootoripatjades asi. Mootoripatjade korrasolekus pole kindel kuna kui pihusti vahest harva kylmast peast lonkab siis mootor rapub peal päris ohtralt. Kust alustada, mida vaadata, milles võib viga olla?
Kein Rauch, Kein Kraft
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Äkki on abiks.
Ragles136 kirjutas: Vigadeks näitas egr-i ja õhulugejat.
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Egr-i lekkimise korral on taga ka must suits, aga samas seda ei tarvitse olla kui õhulugeja kah katki, sest siis toimetab auto kindla etteantud tabeli järgi. EGR pimedaks ja korras õhulugeja külge, kui siis kah pole nagu see siis turbo geomeetriat ja selle juhtimist diagnoosima
BMW M3 Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Kas õhulugeja või egr siis mõjutab turbo rõhku, sest turbo tuleb ju liiga hilja järgi?
Viimati muutis Ragles136, 30.06.2015 22:16 14, muudetud 1 kord kokku.
Kein Rauch, Kein Kraft
-
- Huviline
- Postitusi: 303
- Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
- Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
- Asukoht: Rapla
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Kas piisab ainult egr-i kyljest vooliku ära võtmisest või peab embale kumbale poole pimeda ette panema (voolik, egr-ist tuleb toru kuhu külge voolik läheb)??? Egr oleks soovitatav puhtaks ka seest teha? Olen veitsa foorumist uurinud ka vaakumvoolikute kohta, kas selliste sümptomite puhul tuleks ka neid kontrollida?
Kein Rauch, Kein Kraft
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Kõige lihtsam on teha arvutiga proovisõit ja võrrelda aju poolt küsitud ja tegelikku näitu, sellise testi saab teha nii õhulugejale kui turborõhule, testida tuleb max koormusel. Mingil suvalisel veakoodil pole tähtsust, vabalt võib olla keegi proovinud lahtise õhulugeja pistikuga sõita jne.. Ehk siis alusta korralikust diagnostikast.
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Tere.
Enda masinal sama probleem, mootor on 142 kw. Autol on uus mootor, uued töökorras pihustid, tutikas turbo, kõik vaakumid on üle käidud ja ka alles jõud tuleb taha kuskil 2500-3000rpm juures. arvuti vigasid ei näita.
Enda masinal sama probleem, mootor on 142 kw. Autol on uus mootor, uued töökorras pihustid, tutikas turbo, kõik vaakumid on üle käidud ja ka alles jõud tuleb taha kuskil 2500-3000rpm juures. arvuti vigasid ei näita.
Re: E39 3.0d 135kw uimane
Väga tihti on "tutikas turbo" täiesti mööda häälestatud (geomeetria varras).tutikas turbo
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!