
Tauri_J kirjutas:BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.
Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid
Tauri_J kirjutas:BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.
Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid
mismõttes huumorttsys kirjutas:Unistada pole muidugi keelatud aga paras huumor sellegi poolest.
Tauri_J kirjutas:BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.
Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid
kes oleks arvanud, et BMW hakkab mahtuniversaale tootma...ttsys kirjutas:Otseses mõttes huumor ehk samas klassis unistus nagu diisel WRC.
Rahu nüüd. Ei püstitanud üldse kräuksumise eesmärgil. Tean, et prefl e60 kast on e39 otsas toiminud, aga mil viisil on päris täpselt teadmata. Kuna aga oleks olemas üks 535d turbiin, siis sellest ka minu küsimus. On ju teada, et erinevaid osasid saab omavahel ristata. Loota ju võis. Kas paar polti või komplektne uuema tüübi kast toimima saada, on ka 2 erinevat asja.Kuno_T kirjutas:Ise ju ütlesid, et küsisid lolli küsimuse, mis nüüd õiendad?![]()
Roni naise otsa, see vb olla rahuldab su ära ka.![]()
Sellise ving- ving stiiliga ei arutata nii komplitseeritud teemasid ja kui korra öeldakse, et on erinevad asjad, siis ei esitata enam uut lolli küsimust vaid sellest lähtutaksegi. Kui sittagi aru saada ei taha, siis pole ju üldse arutelul mõtet! Tundub, et panindki oma küsimuse püsti ainult kräuksumise eesmärgil? Jõudu siis. Mina passin.
Kuno_T kirjutas:Hmm, sellise kapitaalse väite tõsine tõenduskoormus on sul.Püüa leppida, et diisel on täna regressioon
Alpina D3 Biturbo
Price £46,950 0-62mph 4.6sec Top speed 173mph Economy 53.3mpg CO2 139g/km Kerb weight 1660kg Engine 6cyls in line, 2993cc, twin-turbo, diesel Power 345bhp at 4000rpm Torque 516lb ft at 1500-3000rpm Gearbox 8-speed automatic
BMW M3 DCT
Price £56,175 0-62mph 4.1sec Top speed 155mph Economy 34.0mpg CO2 194g/km Kerb weight 1635kg Engine 6cyls in line, 2979cc, twin-turbo, petrol Power 425bhp at 5500-7300rpm Torque 406lb ft at 1800-5500rpm Gearbox 7-speed dual-clutch automatic
Huvitav miks siis neid M-e üldse ehitatakse ja suure raha eest müüakse? Ma arvan, et tehasest tulevate autode võimsuse ja eluea suhe on paigas, et sellise töömahuga mootorist on paras võtta selline võimsus jne.. Ega BMW insenerid ei ole lollid, nad võiks selle 300kW liitrisest mootorist ka võtta, lihtsalt kliendid poleks rahul kui peaks korra nädalas mootorit vahetama nagu F1 autol. Sellistes teemades võiks kõigepealt selgeks teha, et kui pikk on auto eeldatav eluiga tehasest tulles ja kui palju on see peale sellist tuuningut, 1-2 aastat muretut põhjagaas pole näitaja._siim_ kirjutas:M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud
_siim_ kirjutas:/.../
M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud![]()
ttsys kirjutas:Ju siis likviidsusprobleemide all proovitud ja nendes tingimustes omasugustele tõestatud. Muul juhul on huumor sellised avaldused.
_siim_ kirjutas:/.../
M3 e9x jääb nendele diislitele päris kõvasti alla,korduvalt proovitud ja tõestatud![]()
Minu jutu mõte on selles, et selline töömahu ja võimsuse suhe on järelikult inseneride arvutuste ja testide põhjal optimaalne, et auto sõidaks näiteks pool miljonit või 20 aastat. Kui poleks probleem 100kW/liitri kohta, siis poleks vaja 3-liitrist mootorit, et üks normaalne pereauto luua.testivoitja kirjutas: suunatud teet82 lollidele küsimustele (miks nii ja miks naa)
ttsys kirjutas:Ei oota.Arvajad võivad oodata ja "need omasugused" ongi nii 10 aastat oodanud, et siis diisli tjuunimisega kuhugi järgi jõuda.
ttsys kirjutas:Kas otsida vähema € eest suuremat kW või suurima kW eest mida iganes n€. Need ongi 2 omasugust.
Kui ikka ei saa aru siis näitena WRC tiimis ei ole kindlasti esimene omasuguste kamp poodiumi potensiaaliga.