E60 automaatkäigukast
- hardi19
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 29.07.2009 13:30 50
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tartu/Kuusalu
E60 automaatkäigukast
Tere!
Mure E60 525i '03 automaatkäigukastiga.
Täpsemalt siis viskab tihti kasti avariisse maanteel sõites.
Probleem hakkas esimest korda kuumema ilmaga tipp-tunnil sõites. Viskas vea ette - samal hetkel, kui viga ekraanile tuli, käis tugev jõnks autost läbi. Alles jäi ainult üks käik, millega sai kohalt ära venitades sõita ja vaikselt kulgeda. Siis aitas süüde välja/süüde sisse.
Nüüd kui juuni alguse poole soojemad ilmad olid sain maanteel umbes 35km sõita enne, kui viga viskas. Jällegi siis üks käik alles. Seda siis peaaegu iga kord, kui maanteele sain.
Täna siis jälle maanteel sain ca 35km sõita enne, kui vea tugeva jõnksuga ette tuli. Suretasin korra välja ja viga kadus. Kuid hiljem linna vahel kiirendades hakkas jama pihta kohalt võttes, kuidagi kergelt jõnksutama hakkas ( phm nagu siis kui veojõukontroll on peal ja ratas tahaks natukene tühja kraapida). Tol hetkel oli ka mootor soe ja ventikas undas juba. Aga jällegi aitas välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Eelmine kord, kui jamas proovisin maanteel sõites kasti lülitada manuaalile ning siis viga ei tulnud. Linna vahele jõudes lülitasin D peale ja siis varsti oli viga ees ikkagi.
Kasti viga pole kunagi ette visanud siis, kui mootor külm. Kiirendab ilusti, vahetab ühtlaselt nii külmalt kui ka soojalt.
Mainin siis ära ka, et kasti õlivahetust teinud ei ole.
Eelmine nädal lasin diagnostikas ka teha. Veakoodiks oli 5088, sensors, transmission switch L1-L4.
Diagnostika mehed ütlesid kohe, et käigukasti remont. Õlivahetus pidavat vaid hullemaks tegema nende sõnul.
Natukene googeldades leidsin sellise lehe: http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=46960
Kas sellest võiks kasu olla? On kellelgi kogemusi sarnase probleemiga? Tundub vähemalt, et minu probleem sarnane.
Ei tahaks kohe kasti remonti viia. Mulle tundub, et muidu vahetab ilusti ja ei oskaks nagu kurta midagi. Lihtsalt jamama hakkab siis, kui mootori temp jõuab nii kõrgele, et ventilaator hakkas undama juba.
Oskab keegi nõu anda, mida teha sellise veaga?
Hardi.
Mure E60 525i '03 automaatkäigukastiga.
Täpsemalt siis viskab tihti kasti avariisse maanteel sõites.
Probleem hakkas esimest korda kuumema ilmaga tipp-tunnil sõites. Viskas vea ette - samal hetkel, kui viga ekraanile tuli, käis tugev jõnks autost läbi. Alles jäi ainult üks käik, millega sai kohalt ära venitades sõita ja vaikselt kulgeda. Siis aitas süüde välja/süüde sisse.
Nüüd kui juuni alguse poole soojemad ilmad olid sain maanteel umbes 35km sõita enne, kui viga viskas. Jällegi siis üks käik alles. Seda siis peaaegu iga kord, kui maanteele sain.
Täna siis jälle maanteel sain ca 35km sõita enne, kui vea tugeva jõnksuga ette tuli. Suretasin korra välja ja viga kadus. Kuid hiljem linna vahel kiirendades hakkas jama pihta kohalt võttes, kuidagi kergelt jõnksutama hakkas ( phm nagu siis kui veojõukontroll on peal ja ratas tahaks natukene tühja kraapida). Tol hetkel oli ka mootor soe ja ventikas undas juba. Aga jällegi aitas välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Eelmine kord, kui jamas proovisin maanteel sõites kasti lülitada manuaalile ning siis viga ei tulnud. Linna vahele jõudes lülitasin D peale ja siis varsti oli viga ees ikkagi.
Kasti viga pole kunagi ette visanud siis, kui mootor külm. Kiirendab ilusti, vahetab ühtlaselt nii külmalt kui ka soojalt.
Mainin siis ära ka, et kasti õlivahetust teinud ei ole.
Eelmine nädal lasin diagnostikas ka teha. Veakoodiks oli 5088, sensors, transmission switch L1-L4.
Diagnostika mehed ütlesid kohe, et käigukasti remont. Õlivahetus pidavat vaid hullemaks tegema nende sõnul.
Natukene googeldades leidsin sellise lehe: http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=46960
Kas sellest võiks kasu olla? On kellelgi kogemusi sarnase probleemiga? Tundub vähemalt, et minu probleem sarnane.
Ei tahaks kohe kasti remonti viia. Mulle tundub, et muidu vahetab ilusti ja ei oskaks nagu kurta midagi. Lihtsalt jamama hakkab siis, kui mootori temp jõuab nii kõrgele, et ventilaator hakkas undama juba.
Oskab keegi nõu anda, mida teha sellise veaga?
Hardi.
Audi B4 2.8Q -> BMW E36 325td touring '96 -> BMW E91 320d '06 -> BMW E60 525i '03
Re: E60 automaatkäigukast
Kasutan su teemast ka ära. Ära pikka viha pea, võta seda kui UP-i. Sooviks samas teemal infot. Minul vist veel nii hull ei ole, aga kah soojemate ilmadega vahetab nagu kahtlaselt käike, mingi käigu tõnksuga, ja liiga kõrgel pöördel vahepeal. Arvatavasti juhtub mul varsti kunagi sama mis teemaalgatajal, niiet huvitav oleks targemaks saada.
BMW E34 varuosad.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E60 automaatkäigukast
Kui genekas ei lae korralikult või aku väsinud siis esimese asjana viskab käigukasti avarii reziimi, nii igaljuhul oli mul.
Parimat,
Parimat,
Re: E60 automaatkäigukast
pidi aku viga olema.esinduses öeldi sama.
- hardi19
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 29.07.2009 13:30 50
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tartu/Kuusalu
Re: E60 automaatkäigukast
Uuesti diagnostika tehtud. Selgus, et kast ei saanud vahepeal aru, mis käik sees on. Arvati, et õlivahetus võib asja paremaks teha, kui õli varem kunagi vahetatud pole ja õli väga must on. Tundus loogiline, sest viga tuli vaid kuuma ilma ja kuuma mootoriga.
Sai kastile dünaamiline õlivahetus tehtud. Metalli puru väidetavalt välja ei tulnud. Peale seda pole viga esinenud enam. Tallinn Tartu ots tehtud+ veel palju km läbitud paari nädala jooksul.
Loodan, et minu mure sai lahenduse.
Hardi
Sai kastile dünaamiline õlivahetus tehtud. Metalli puru väidetavalt välja ei tulnud. Peale seda pole viga esinenud enam. Tallinn Tartu ots tehtud+ veel palju km läbitud paari nädala jooksul.
Loodan, et minu mure sai lahenduse.
Hardi
Audi B4 2.8Q -> BMW E36 325td touring '96 -> BMW E91 320d '06 -> BMW E60 525i '03
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 automaatkäigukast
12 aastat sõitu ja ikka orig. Õli sees. Kõva käigukast, mis muud. Pakun läbisõitu umbes 350k km vähemalt
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 automaatkäigukast
Mis ettevõtte sellist diagnostikat pakub?hardi19 kirjutas: Eelmine nädal lasin diagnostikas ka teha. Veakoodiks oli 5088, sensors, transmission switch L1-L4.
Diagnostika mehed ütlesid kohe, et käigukasti remont. Õlivahetus pidavat vaid hullemaks tegema nende sõnul.
- hardi19
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 29.07.2009 13:30 50
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tartu/Kuusalu
Re: E60 automaatkäigukast
Ls 295k km. Kirjutasin, et KUI orig. õli sees, mitte ei väitnud, et kindlasti pole kunagi õli vahetatud. Lihtsalt, et võimalus on, et pole kunagj vahetatud seda. Ise ma ju selle autoga nullist alates sõitnud pole, ei tea ju, mis eelmine omanik on teinud.Jaakk kirjutas:12 aastat sõitu ja ikka orig. Õli sees. Kõva käigukast, mis muud. Pakun läbisõitu umbes 350k km vähemalt
Audi B4 2.8Q -> BMW E36 325td touring '96 -> BMW E91 320d '06 -> BMW E60 525i '03
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 automaatkäigukast
Ole mureta, hõbenooles käib ka suurema originaalõli läbisõiduga autosid ja pole veel raud järgi andnud.