Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sooviks välja programeerida oma E65-st valvetronicu.
Patrik ütles, et tema teeb ära 500€ eest. Kas on veel keegi nii pädev, et oskab seda
nö. jäädavalt välja lülitada ning kui jah siis mis hinna eest? Usk küll üpris puudub, kuid mõtlesin, et uurin tagamaid ka natuke enne kui Patriku ust kraapima lähen.
Mis ta juba käib sul nagu traktor? Ühenda ekstsentrikvõllide andurite pistikud lahti(Valvetronic=off) ja vaata kas sobib? Sinna ikaldunud konstruktsiooniga mootorisse ei ole pointi väga raha matta.
Ekstsentrikvõlli anduri pistiku lahtiühendamisega kast küll avariisse pole siiamaani läinud.
Ühel E46 N42 mootoril oli see juba lahti ühendatud ja mootor käis täitsa viisakalt. Pistiku tagasiühendamisel hakkas mootor täiega lonkama ja puterdama.
Patrik kunagi mainis siin, et pistikute lahti võtmisest üksi ei piisa, põhjendust ei tea.
Olen ka ise maininud siin, et mingite BMW dokumentide põhjal saab tühja aku korral Valvetronic käsu pöördeid tõsta jne.. Kas sellised süsteemid jäävad toimima peale pistikute eemaldamist või tarkvara muutmist? Väga oluline see arvatavasti pole, aga siiski.
Vaevalt ta selle meetodi üksikasjade tutvustamisse siin laskuda sooviks. Millegipärast arvan, et muudatused jäävad puhtalt tarkvara poolele. Füüsiliselt Valvetronicu "raua" poolt mootorist eemaldada ja mootorit ilma selleta tööle panna pole eriti võimalik. Mootoril on drosselklapp samas juba vabrikust olemas, mis võimaldab tal ka toimida non-Valvetronic reziimis.
Ühendasin pistiukd lahti ja kõik toimib korralikult siiani. Vahepeal ütleb harva, et "Engine fault Reduced power" kuid siis kaob see jälle ära ning nagu ei ole pihta saand mis see tähendab. Minu suurimad tänuid PeeterA-le !
Kui võllide kontrollkäiku ära ei tee siis ei ole võimalik seda välja lülitada. Just tõmbasin ühega lõuga, aitas ainult katkiste raamide vahetus ja alles siis sai välja progeda ja lahti lülitada. Kui andurite juhtmed lahti ühendada, hakkab avariisse minema, sellest mööda ei saa.ei aita isegi see et tõsta ajud teise auto peale ja seal ära õpetada
Tundub jah, et lihtsalt ekstsentrikvõlli andurite lahtiühendamine ei tundu alati aitavat. See "avariisse" minek tundub olevat tarkvara versiooniga seotud. Kui on mootori tarkvara uuendatud, siis peale seda enam sellist ratsi ei luba teha.
Selle mootori töö eelduseks ongi et ta teaks võlli algasendit. Kui seda ei tea või ei ole võimalik talle selgeks teha, siis see mootor ei sõida mitte mingi väega, piiraja alates 2000pööret. Seepärast nende andurite lahti võtmine võib lõppeda sellega, et kui tagasi pannes kontrollkäiku ära ei tee, tuleb mootor füüsiliselt lahti võtta.
Jah neid juhuseid on ilmselt vähe, kuid arvestades sellises korras oleva e65 omaniku remondi valuläve, siis suure tõenäosusega see auto jääb seisma.
Ühesõnaga päästa saab lonkavat mootorit mis teeb seda kulunud valvetronicu pärast. Juhul kui on ikka mehhaaniline vigastus kas võllides või lausa silindris endas ( kolb, klapp vms) aitab ainult füüsiline lahtivõtmine. Seda saab ka kontrollida eelnevalt enne programmeerimist et kuidas auto sõitma jääb. Samuti oleks vist teoreetiline võimalus väljalülitus teha korras autol ja siis koos anduritega tagasi tõsta, mis sellise töömahukuse ja tihendimaterjali juures oleks veidi mõttetu.
On ühe n62b36 mootoriga selline lugu et nii korra kahe nädala tagant ei taha käima minna võid kasvõi aku tühjaks käiata. Lubab aga käima ei lähe. Kui aga võtta valvetronicu mootorite küljest pistikud lahti käivitub koheselt. Ja kui korra käima pannud siis hiljem kui pistikud tagasi pandud ei ole enam käivitusega probleeme. Muidu töötab ja sõidab ilma probleemideta. Kas selle vea lahendamiseks aitaks valvetronicu eemaldamisest või on ka muid viise? Ilmselgelt ei hakka keegi paigaldama sinna uut valvetronicu süsteemi.
Mootor muutub ka erksamaks kui kulunud valvetronic jalust koristada. Pistikuid lahti katkuma ei pea ja ei tohigi. Kui ongi mõni huviline kes tahab korda teha valvetronicu, siis klapisääre tihendid peaks ka kindlasti vahetama.
Vaevavad samuti Valvetronicu probleemid ja viga näitab 8 silindri missfire. Olukorra kirjeldus järgmine, külmalt puterdab ühte silindrit ja kui külmalt järsemalt sõites gaasi anda, viskab mootoritule põlema. Soojaks lased mootori, on kõik ok, jõudu korralikult, läheb lõpuni, ei viska vigasid jne.
Küsimis, kas Valvetronicu väljaprogremise hind on langenud vahepeal ja tegijaid juurde tulnud?
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
Volum kirjutas:Millest järeldus, et valvetronicu viga?
Vahetatud on juba süütepool, pihusti ja küünlad ning viga säilib. Samuti sai tõstetud Valvetronicu avanemist üle tehase normi, mis natukene parandas mootori tööd aga külmalt olukord säilib.
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
Volum kirjutas:Millest järeldus, et valvetronicu viga?
Vahetatud on juba süütepool, pihusti ja küünlad ning viga säilib. Samuti sai tõstetud Valvetronicu avanemist üle tehase normi, mis natukene parandas mootori tööd aga külmalt olukord säilib.
Ma pigem panustaks klapisaare tihenditele v kolvir6ngastele
Lase kohapeal tühikäigul mõni minut käija ning vajuta siis kõvemast gaasi. Kas suitseb? Peaks suitsema, kui pole tehtud klapisääre tihendeid juba sel autol. Lekkivad tihendid midagi head küll ei tee, vahetuse ajal saab inspekteerida ka valvetronicu osade seisu üksiti. Odavam välja lülitada kui kulunud on.