E46 kütuse kala
E46 kütuse kala
Tere.mure järgmine oman nimelt e46 touring 2000.a m43 mootoriga masinat.mõned korrad nimelt on saanud otsa bena veerand paagi pealt näidiku järgi.googeldasin välismaa foorumid täis samu probleeme. Kakkusin paagist välja mõlemad tasemeandurid ,eelnevalt vaatasin varjatud menust palju näitab L 10,2 R 000 nii,selgus et tõesti on vasakus põses küte parem kuival.Kakkusin taseme andurid välja mõlemad,toimivad mõlemad. Max all siis mõlemad näidud 0 kui uleval siis mõlemad ilusti max näitude peal.
Mingi teema oli välismaa foorumites selle suck jet pump asjaga see siis see sama junn mis vasakul pool oleva põse taseme anduri otsas ja peaks juhtima kütuse paremasse põske.võtsin selle ka välja puhusin,imesin läbi,õhk liikus ilusti.
Mis süsteemiga see küte üldse sinna paremasse põske jõudma peaks läbi selle suck jet pump.mingi rõhkude ,näitude erinevusega,kuidagi vaba voolu?
Kes oskab kaasa rääkida siis kuulan huviga ja loodan jamale jälile saada
Mingi teema oli välismaa foorumites selle suck jet pump asjaga see siis see sama junn mis vasakul pool oleva põse taseme anduri otsas ja peaks juhtima kütuse paremasse põske.võtsin selle ka välja puhusin,imesin läbi,õhk liikus ilusti.
Mis süsteemiga see küte üldse sinna paremasse põske jõudma peaks läbi selle suck jet pump.mingi rõhkude ,näitude erinevusega,kuidagi vaba voolu?
Kes oskab kaasa rääkida siis kuulan huviga ja loodan jamale jälile saada
Re: E46 kütuse kala
Leidsin netist hea ja pika artikli selle teema kohta .Pumba teooria võib isegi paika pidada. Mõõdan homme tööl kellaga surve ära. Filter mingi 1.5a tagasi vahetatud.
Kui pump alla 3bar pumpab siis vaatan uue poole + filter ka.
Kas see on kuidagi seotud ka sellega ,et mul vahel hetke kütusekulu näit keskele liigub kui ristmikul siduri alla vajutan ja auto tühikäigule läheb. Korraks läheb nulli nagu peab,siis liigub 10l peale ja tagasi 0 .Või on see oma ette mingi kala.
Kui pump alla 3bar pumpab siis vaatan uue poole + filter ka.
Kas see on kuidagi seotud ka sellega ,et mul vahel hetke kütusekulu näit keskele liigub kui ristmikul siduri alla vajutan ja auto tühikäigule läheb. Korraks läheb nulli nagu peab,siis liigub 10l peale ja tagasi 0 .Või on see oma ette mingi kala.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 kütuse kala
M43 mootori ette tehas meie regiooni vahetatavat kütuse filtrit pole ette näinud. Kui leiad mootori lähedalt filtri siis see on ise aretus. Pumba juures on sõel aga selle umbe ajamine suht-koht harv nähtus. Pigem pump või selle juhtimisega mingi häda. Nivoo kõikumine võib tähendada ka mingit üldisemat elektri probleemi alates massi punktidest.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 kütuse kala
Seda filtrit ei ole meie regiooni M43 küljes. Anna teada, kui leiad sellise filtri auto küljes.
Re: E46 kütuse kala
filter on olemas see 100% reaalne. Aga selle hetkekulu näidu anomaalia vist on sellest mul,et tühikäigule piisavalt kiiresti ei lähe.Tahokas kukub sinna 1000rmp alla aga mitte päris tühikäigule siis viskab korra kütuse näidu seieri 10l peale ja siis kukub 0 kui pöörded veel langend on.Peab tühikäigu reg.vahetama puhastanud olen teda juba 3 korda.
Ja pumba surve mõõdan ära täna siis saab edasi mõelda kui,kui alla 3 bar läheb koormusel juba siis tahan ta nii või naa ära vahetada.
Ja pumba surve mõõdan ära täna siis saab edasi mõelda kui,kui alla 3 bar läheb koormusel juba siis tahan ta nii või naa ära vahetada.
Re: E46 kütuse kala
Mõõtsin surve ära otse pumba juurest.Tühikäigul 2.2bar pöördel 2.5bar
Latipealt mõõtma ei hakand kuigi autodata annab sealt mõõtes kui vaakumvoolik küljes 2.8 bar ja ilma oli 3.0 bar vist.Kui pumba juures 2.2 siis vaevalt sinna latti rohkem jõuab pumbast peaks ikka 3.5bar tulema ja rõhuregulaator tõmbab ta ise maha 3.0bar peale nagu ette nähtud.
Latipealt mõõtma ei hakand kuigi autodata annab sealt mõõtes kui vaakumvoolik küljes 2.8 bar ja ilma oli 3.0 bar vist.Kui pumba juures 2.2 siis vaevalt sinna latti rohkem jõuab pumbast peaks ikka 3.5bar tulema ja rõhuregulaator tõmbab ta ise maha 3.0bar peale nagu ette nähtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 kütuse kala
See ei ole primaarne probleem antud juhtumis. Rõhk ei pane kelladel nivoo nõela pendeldama.
Re: E46 kütuse kala
Seda ma tean.See kella teema tuleb tühikäiguregulaatorist mis uimane.
PÕhiprobleem ikka see miks kütus saab 1/4 paagipealt otsa ja ei lähe vasakust põsest paremasse põske.
Loe seda teemat see on päris õpetlik ja mu autol samad sümptomid mida põhjustab lahja kütuse surve.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501" onclick="window.open(this.href);return false;
saan uue orginaal pumba koos tasemeanduri ja muuga 120.- Tasub katsetada
PÕhiprobleem ikka see miks kütus saab 1/4 paagipealt otsa ja ei lähe vasakust põsest paremasse põske.
Loe seda teemat see on päris õpetlik ja mu autol samad sümptomid mida põhjustab lahja kütuse surve.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501" onclick="window.open(this.href);return false;
saan uue orginaal pumba koos tasemeanduri ja muuga 120.- Tasub katsetada

Re: E46 kütuse kala
Lühistades? Mul ikka spets tööriist kolmik ilusti vahele ja õige rõhukell ka.uus pump annab 3,5 välja
Re: E46 kütuse kala
See kütusekulunäidiku "hüppamine" korra enne ristmikku on täiesti tavaline nähtus.
Re: E46 kütuse kala
Infoks niipalju,et uus pump küljes ja siiani 3 paagitäit sõitnud ilusti lõpuni ja anomaalia kadund.