BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
Tere.plaan osta sellise mootoriga x5.kuidas selline mootor vastupeab.on see hea mootor.
Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
See vist peaks olema sama õnnetu N62 mootor mida E65 ka kasutab.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
Kasutaja Eero teemast saad päris head ülevaadet sellise auto omamisest.
Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
Minu mäletamist mõõda on Eerol vana M62 mootor, mis pole ka küll maailma parim aga oluliselt parem kui N62.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
Kui N62 on korras, on tegu väga hea mootoriga, võimas, läheb hästi pöördesse jne.
Küll aga võib esineda tüüpilisi vigu, millede korda tegemine on ajamahukas (palju töötunde=palju raha).
* Klapisääred. Põhjustavad suitsemist ja kõrget õlikulu, pikas perspektiivis riknevad katalüsaatorid. uuendatud varuosad pidid paremad olema ja kaua kestma. Sama probleem kollitab ka N63 mootori algseid versioone.
* Jahutusvedeliku toru / tihend. Ekstreemsetel juhtudel kaob jahutusvedelikku metsikus koguses, originaalis vaja vahetuseks plokikaaned ja otsakaas maha võtta = mootor täitsa laiali. Ameeriklased on odavamaid lahendusi välja mõelnud (veepump maha, silkariga metallhülss sisse ja tehtud), googles palju infot.
* Süütepoolid. Lihtne vahetada, uus maksab 25€.
* Lisaõhu kanalite ummistused, paneb mootoritule põlema lõpuks. googles palju infot.
* mõned asjad veel
loe siit edasi (või toksi googlesse "N62 problems"): http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=852056
Küll aga võib esineda tüüpilisi vigu, millede korda tegemine on ajamahukas (palju töötunde=palju raha).
* Klapisääred. Põhjustavad suitsemist ja kõrget õlikulu, pikas perspektiivis riknevad katalüsaatorid. uuendatud varuosad pidid paremad olema ja kaua kestma. Sama probleem kollitab ka N63 mootori algseid versioone.
* Jahutusvedeliku toru / tihend. Ekstreemsetel juhtudel kaob jahutusvedelikku metsikus koguses, originaalis vaja vahetuseks plokikaaned ja otsakaas maha võtta = mootor täitsa laiali. Ameeriklased on odavamaid lahendusi välja mõelnud (veepump maha, silkariga metallhülss sisse ja tehtud), googles palju infot.
* Süütepoolid. Lihtne vahetada, uus maksab 25€.
* Lisaõhu kanalite ummistused, paneb mootoritule põlema lõpuks. googles palju infot.
* mõned asjad veel

loe siit edasi (või toksi googlesse "N62 problems"): http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=852056
V8
Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.
Ära ka Valvetronicut unusta
Omadustelt on muidugi kõik bemmi uumead mootorid head kui nad korras on aga ega viimase kümnendi toodangu kohta muud ei loe kui kulukad probleemid. Asi peab ju hull olema kui juba diisleid paremaks peetakse kui bensukaid

Omadustelt on muidugi kõik bemmi uumead mootorid head kui nad korras on aga ega viimase kümnendi toodangu kohta muud ei loe kui kulukad probleemid. Asi peab ju hull olema kui juba diisleid paremaks peetakse kui bensukaid

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53