piduriklotside valik
piduriklotside valik
Jagage palun soovitusi ja kogemusi milliseid klotse osta tänavakasutuseks.
Senised tahmavad veid palju ja lõhnavad kui veidi rohkem pidurdamist on olnud. Pole veel lahti võtnud, et vaadata, mis toode all on.
Senised tahmavad veid palju ja lõhnavad kui veidi rohkem pidurdamist on olnud. Pole veel lahti võtnud, et vaadata, mis toode all on.
Re: piduriklotside valik
Ferodo Premier
Re: piduriklotside valik
Mitme rajakilomeetri pikkune kogemus ütleb, et Premier hästi ei pidurda?
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: piduriklotside valik
Premieriga isegi rahul. Praegused Pagid vms tootja pidurdab ka kui loom aga esimesed veljed mitu tooni tumedamad ka
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: piduriklotside valik
Kasutasin ka kunagi e39l Delphi klotse. Pidurdasid ja olid vaiksed, aga lendasis üsna ruttu vahelt ka minema, kuna suht võimatu oli velge puhtana hoida. 2 päeva ja velg oli täiesti tume.Kuno_T kirjutas:Rada ei huvita, tavaline linnasõit huvitab. Neid km-sid linnas ikka on. Tavasõiduks pole vaja (õigemini härib) selline klots, mida on vaja heaks pidurdamiseks enne soojaks sõita.
Kiidan Delphi klotse. X3-le alles panin kõigile 4-le rattale, väga hea on.
Re: piduriklotside valik
Suva see sitane velg peaasi , et kylmalt ja soojalt kohe pidama saaks. Prioriteedid peavad paigas olema.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: piduriklotside valik
Siin varasemast olemas üks asjalik teema:
viewtopic.php?f=39&t=105447
viewtopic.php?f=39&t=105447
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: piduriklotside valik
Räägite, umbes nagu mitte tahmav klots oleks puutükk, mis absoluutselt ei pidurda. Võin julgelt väita, et tava kasutaja ei saa eluilmas ka aru, erinevate klotside erinevusest, mis tänavale mõeldud.ooDDoo kirjutas:Suva see sitane velg peaasi , et kylmalt ja soojalt kohe pidama saaks. Prioriteedid peavad paigas olema.
Siiski aga tahmaseid velgi ja vilisevaid klotse panevad kõik tähele. Ja just nimelt, kellele üks või teine sobib.
Re: piduriklotside valik
Tahmamisest rääkida , siis ka niinimetatud velje stiil mõjutab paljuski määrdumist. Endal reaalne kogemus olemas 540-ga, millel all ferodo klotsid. Nimelt igapäevaselt all olevad Style32 on mõnekümne kilomeetrise keskmisest veidi aktiivsema liiklemise peale silmnähtavalt määrdunud. Samas olude sunnil olid poolteist kuud all Style124 ja veljed seisid oluliselt kauem puhtad. Peale uuesti ringivahetamist käib tahmamine täie auruga edasi 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: piduriklotside valik
Väljendan ennast uuesti.. Minul pole vahet kas piduriklots tahmab või viliseb... minuarust võib klots viliseda ja tahmata kui ta sellejuures hästi igas olukorras pidurdab.testivoitja kirjutas:Räägite, umbes nagu mitte tahmav klots oleks puutükk, mis absoluutselt ei pidurda. Võin julgelt väita, et tava kasutaja ei saa eluilmas ka aru, erinevate klotside erinevusest, mis tänavale mõeldud.ooDDoo kirjutas:Suva see sitane velg peaasi , et kylmalt ja soojalt kohe pidama saaks. Prioriteedid peavad paigas olema.
Siiski aga tahmaseid velgi ja vilisevaid klotse panevad kõik tähele. Ja just nimelt, kellele üks või teine sobib.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega