Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Juristide ja advokaatide tööväli. Seadused on olemas ja pretsedendid kooruvad. Seni olid pelgalt sogased kahtlused. Juriste tuleb juurde nagu seeni pärast vihma ja nende seas on väga näljaseid, eriti USA-s nii, et orgid on kuuma saamas, mis kanni lennutatakse. Valjem nutt ja hala tuleb selliste case-ga aga paraku nendelt, kellel ei lasta susserdada - Nox-itada, sest tarbija maksab selle kõik nii-või-naa kõik ilusti kinni.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
ei vasta tõeleKuno_T kirjutas:Bemu diislitel on tahtlikult pandud BC vähem kütusekulu näitama, ca 25%.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kui nüüd täpsem olla, siis 99+% on korrelatsioonis CO2-ga.Kuno_T kirjutas:Kütusekulu on 100% korrelatsioonis heitmetega.
Mürgised ühendid võib kõik taandada või mitte taandada, küttekulu sellest eriti ei muutu.
Mürgiste ühendite osakaal on muidugi alla 1%, seetõttu ei saa üks-ühele CO2ga võtta.
Kui NOxi on BMWl 7 korda rohkem lubatust, on see ikkagi alla 1% kõikidest heitmetest.
VW skandaal tõmbas ainult tähelepanu sellele probleemile. Meie siin ju teadsime
(seekord ilma jutumärkideta) ja teadsid ka kümned tuhanded. Aga vot nüüd teavad
miljonid ja võibolla midagi juhtub ka.
Nüüd on kaks teed: jahtub maha, tehakse paar noomitust ja asi läheb vanamoodi edasi.
VÕI jäävad praktiliselt kõik oma heitmete idealiseerimisega vahele. Võetakse kiiremini
kasutusele uus metoodika (minu PDF lingis võib täpsemalt lugeda), sunnitakse uusi tulemusi
avalikustama ja arvestama uusi tulemusi igasuguste boonuspakettide jagamisel.
Ja kus on kurja juur? Ikka seesama NEDC tsükkel. Sealt saadakse küttekulu näitajad linnas
ja maanteel, kõikide heitmete näitajad. NEED KÕIK ON VALED. Ja on olnud. Üle kümne aasta.
Kusjuures ma pigem paneks vastutama NEDC tsükli ja kes iganes on selle vastutav organ.
Autotootjad tegelikult pidid andma andmed selle tsükli põhjal. See, et mõõtmise käigus
eemaldatakse küljepeeglid, rehvid pumbatakse maksimumi, sõidukiiruseks on spidomeetri
näit, mitte gps, sõidetakse aku ja mitte kütuse abil, seda kõike tehakse praktiliselt
juhendi järgi. kui konkurent teeb nii, siis ei jää muud üle kui ise ka samamoodi teha,
muidu saab mittevõrreldava tulemuse.
Ja loodan, et foorumlasi ei üllata, kui prantslased ja hiinlased ja itaallased näitavad varsti
samasuguseid valeandmeid. See oli juba ammu teada.
Millal võib öelda, et heitmete piirnormide kontrollmetood on usutav?
Vastus: siis kui piirnormi läbib vähem kui 100% sõidukitest NING mõõtja ei olnud tootja ise.
BMW BC ei näita valesti, vähemalt mitte algselt. Vana vaidlus ja teises teemas juba ajatud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
BMW täna igatahes eitab neid süüdistusi. VW peatas seotud mudelite müügi, 2016 mudeli usa sertifikaate ei tule niipea ja palkas oma skandaali selguseks välised eksperdid. Mingit kiiret lahendust sellele jurale ei ole ja selles valguses ei kao see teema ka üldsuse eest. Keskkonna reostamise eest on paljud trahvi maksnud ja selles valguses järelikult maksavad ka tulevikus.
http://autoweek.com/article/car-news/re ... rman-paper
http://autoweek.com/article/car-news/re ... rman-paper
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Vaadake, kes üldse süüdistab. Autobild on VAG grupi sponsoreeritud toimetus, igas nende "testis" on sisuliselt alati VW või Audi võitnud...
Nüüd kui BMW võttis neilt kõrist kinni ja hakkas vastuseid nõudma, siis tekkis kohe teine artikkel.
http://www.autobild.de/artikel/klarstel ... 20195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd kui BMW võttis neilt kõrist kinni ja hakkas vastuseid nõudma, siis tekkis kohe teine artikkel.

http://www.autobild.de/artikel/klarstel ... 20195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Buumer Auto / 56826000
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Autobildi avaldatud artikkel, aga test pole ju nende läbi viidud.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Veel üks häda on see, et asfalt ja betoon ei ole saastest väga huvitatud,
võrreldes kõige rohelisega, mis hea meelega kas filtreerib või
akumuleerib selle saasta. Lilleke küll kärvab ära, aga teine tuleb asemele.
Ehk siis maakeeli loodus saastab ja loodus ise võtab selle enda kanda.
Kui me aga ise saastame, siis koristada küll ei viitsi, pealegi raiume
maha kõik, mis selle saasta meie eest oleks võinud ära koristada, linnas.
võrreldes kõige rohelisega, mis hea meelega kas filtreerib või
akumuleerib selle saasta. Lilleke küll kärvab ära, aga teine tuleb asemele.
Ehk siis maakeeli loodus saastab ja loodus ise võtab selle enda kanda.
Kui me aga ise saastame, siis koristada küll ei viitsi, pealegi raiume
maha kõik, mis selle saasta meie eest oleks võinud ära koristada, linnas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Samas dieselgate osas lillelastele seni 1:0. Nii investorid kui lobistid on käpuli ja ronida pole sisuliselt kuhugi. Bransoni stiilis tagant järgi targutajad seoses investeeringutega, mis tehtud vähemalt viimased 7 aastat valedesse tehnoloogiatesse mõjub nagu sool haavale aga kindlasti paneb see paljudele muutustele uued nurgakivid.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ma ei tea kuidas, aga kuidagi peaks neid tossavaid liiklusvahendeid teedelt vähemaks saama küll. Nii hommikul tööle kui õhtul koju sõites tuleb mitu korda näppida nuppu, mis klapiga suleb õhuvõtu väljast (suunates õhu siseringlusse) ja ma ei tee seda mitte igavusest või motoorsest rahutusest. Ei oska enam ilma selle vidinata eladagi, sest sisse ei tahaks seda jama küll hingata. Eriti halb kui autos peaks näiteks väike laps olema.
Täna kodu poole tüürides hiilgasid tahmamisega üks Ford Focus ja E65 kerega 7. seeria BMW ning nagu irooniaks sõitsid veel üksteise järgi kah. Mina kolmas. Täismäng ühesõnaga. Huvitav, et see kõrvalnähtus omanikke endid ei häiri
. Mulle käiks tossav auto hullult närvidele, see on ka üks põhjusi miks ma pole omale kunagi diiselmootoriga autot soetanud. Kahju inimestest, kes heas usus arvavad, et nende "lõhki sõidetud" diislite läbi mingi rahaline sääst võiks tekkida. Ma ühineks siinkohal eelkõnelejatega, kes avaldasid arvamust, et inimene võiks siiski omale osta auto mida ta üleval jõuab pidada. Ning võiks lõpetada looduse reostamise raha säästmise nimel. See viimane pole aga teadupärast kunagi kedagi kottinud.
Täna kodu poole tüürides hiilgasid tahmamisega üks Ford Focus ja E65 kerega 7. seeria BMW ning nagu irooniaks sõitsid veel üksteise järgi kah. Mina kolmas. Täismäng ühesõnaga. Huvitav, et see kõrvalnähtus omanikke endid ei häiri

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Sama hästi võiks öelda, et lõpetame nafta puurimise ära, siis lõpeb ka reostamine.Ning võiks lõpetada looduse reostamise raha säästmise nimel. See viimane pole aga teadupärast kunagi kedagi kottinud.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kõige müstilisemad on need vennad kes selle tahmamise on ise põhjustanud mõne kusise kw pärast ja on hiljem selle üle uhked ka veel, et vaata kuidas tossab
Mõni auto tossab nii hullult et parklas seisab on taguots must

Mõni auto tossab nii hullult et parklas seisab on taguots must

Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Olen alati olnud bensiiniauto inimene ja ei ole eriti fännanud diisleid. Nüüd aga jõudis minuni E91 diisel, mis tehasest väljunud ilma dpf'ta ning lisaks oli ka eelmise omaniku poolt HMK autos kangem soft peale pandud. Ütleme nii, et iga järsema vajutuse peale viskab londi välja ja suhteliselt ebameeldiv on endal, teades kuidas ise alati bensiinimootoriga sõites vandusin neid diislimehi kes ees sõites tossasid. Õnneks ei tahma meeletult, aga piisavalt, et häirib kindlasti tagumisi liiklejaid.
Nüüd ei teagi mis teha, kas on viga softis või põhjustab sellist asja üldse miski muu asi? (kellel teadmisi rohkem, võib mõne vihje sõnumitesse kirjutada
)
Hea meelega vabaneks kiiresti sellest tahmast, kohati jään lausa jalgu kuna ei taha palju gaasi vajutada kui teised liiklejad taga.
Nüüd ei teagi mis teha, kas on viga softis või põhjustab sellist asja üldse miski muu asi? (kellel teadmisi rohkem, võib mõne vihje sõnumitesse kirjutada

Hea meelega vabaneks kiiresti sellest tahmast, kohati jään lausa jalgu kuna ei taha palju gaasi vajutada kui teised liiklejad taga.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
ise vastasidkangem soft peale pandud
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Tauri, ma pole sellise üldistamisega päris nõus. Ilma nafta puurimiseta täna siiski põhimõtteliselt hakkama ei saa. Kui me räägime naftast pidades silmas ainult sellest toodetavat kütust (valmistatakse ju naftast ka palju muud), siis elektriauto pole minu silmis täna veel sisepõlemismootorile tõsiselt võetav alternatiiv, kuigi vaikselt hakkab looma.
Küll aga on võimalik sõita ka diiselkütust tarbiva autoga nii et vine järgi pole. KÕIK diiselmootorid ju ei tossa
Küll aga on võimalik sõita ka diiselkütust tarbiva autoga nii et vine järgi pole. KÕIK diiselmootorid ju ei tossa

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Sul on täiesi õigus, aga tossavaid diisleid jätkub ilmselt veel ca 10 aastaks. Senikaua kuni e46, e39, e38 jms vanematel mudelitel eluloom sees püsib. Või saabub muutus siis kui ülevaatuse korda muudetakse rangemaks, millesse ma väga siiski ei usu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ei ole vaja olla nii pessimist. Nii vaesusega kui ka korruptsiooniga võideldakse ja ka ülevaatusel on muutuste rauad tulest väljumas. Atesteeringut ei saa iga suvaline ja pettusega vahele jäämine on atesteeringust ilma jääjale kibe-kibe kogemus. http://www.mnt.ee/index.php?id=25552" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ohh, see oleks igate pidi optimistlik lootus, Tauri. Toodetakse neid ju iga päev juurde ja autod mis täna on uued on 10a pärast juba vanad. Nii et iseenesest ei kao nad küll kuhugi. Selleks peaks juhtuma midagi hoopis suuremat- näiteks lõpetatakse puurimine, sest pole enam mida ammutada või ei tasu see enam ära, sest järgi on jäänud ainult leiukohad, kust seda maavara on ääretult raske ja kulukas kätte saada. Seniks aga kuniks asjad äärmuseni jõuavad saab siiski iga mees ise midagi ära teha. Alates meist, autoomanikest ja lõpetades inimestega, kes vastavaid seadusi muudavad/ karmistavad. Kui on tahtmist.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Vihjab pigem kõige populaarsemale rikkele diislitel: pihustid.Aron_L kirjutas:kohati jään lausa jalgu kuna ei taha palju gaasi vajutada kui teised liiklejad taga.
Õigesti tehtud "kangem soft" ei ole grammigi halvem nõrgal vajutusel.
Ehk kui algselt autol oli 100kW, peale softi on 130kW, kuid uue softiga
tahetakse siiski 0-100kW mõistliku pedaalivajutusega,
siis peaks soft käituma nii nagu käituks see 100kW-se originaalsoftiga.
Kui soft on tõesti väga hea, siis ka originaalsete seadetega jääb asi tossama.
Aga keegi ei garanteeri, et kangem soft kaine peaga tehtud on.
Seetõttu esimene samm on arvutiga vigade otsimine, kui neid pole,
siis lasta kasvõi ajutiselt originaalsoft peale, kui see probleemi ei lahenda, siis tuleb
riistvara korda teha. Tuunitud tarkvara kindlasti ei aita mootoril kauem vastu pidada,
seetõttu selle tagasi panemist peaks hoolega kaaluma, kas on vaja või "niisama lahe".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Das Auto:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Väga savi sellest mõttetust probleemist.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ettekanne 2015, varuda ca 65min.
https://media.ccc.de/v/32c3-7331-the_ex ... video&t=61
https://media.ccc.de/v/32c3-7331-the_ex ... video&t=61