teada. Kui kütust pole, siis mootor ei peagi käivituma

Loe teemat.paultrep kirjutas:Sõbral siis e39 1997 aasta 525 TDSi ga jama. Käivitub külmast peast koheselt, Nii kui mootor soe enam käima ei lähe, kui jahtub maha temp näitab 0 auto käivitub jälle. Kas viga võib olla väntvõlli anduris? Samas olid kapoti alt vaatades kütusevoolikus õhumullid sees. paagis kütust kuskil 15L
Vaatasin üle ja avastasin et suutsin kolektorit peale pannes juhtpihusti juhtme sinna vahele jätta ja oli katki. nüüd see viga korras. aga nüüd järgmine mure. autol jõud kõik olemas aga kui rahulikult sõita ja käiguvahetusel viskab pöörded natuke üles ja kui käiguvahetan siis teeb väikse jõnksu ja siis liigub jälle. aga kui kiirendada siis seda probleemi pole.fheisis kirjutas:või siis juhtpihusti .
Võtmesõnaks eelsüüteküünlad ja kontrollida kas klemmile reaalset voolu ka tuleb, enda omal ka mingi küünal on ära ja kui ükshommik oli -8 oli käimasaamine raskendatud umbes 6-7sek käiamist, plusskraadiga ja paari miinuskraadiga jääb lonkama korraks ainult. Mingiaeg tagasi said uued pihustiotsad ka ja see parandab oluliselt hetkel käivitust poolsantide küünaldega, ca 5a vanadBruntsik kirjutas:Terv.
Kas külm käivituse probleemiks võib olla ksp viga? Külmalt ei taha kohe üldse käima minna. tõmmates saab siis käib ja soojalt ka läheb ikka käima.
Kena oleks kirjutada jah millega tegu aga üldiselt teema pealkiri peaks väikse vihje andma...Riivo kirjutas:bellarussi käivitad v mida?...
Janis see on sisselaske õhu soojuse andurJanisH kirjutas:Mis selle anduri töö on? kui palju see mõjutab mootori tööd/auto liikumist?!? Asub sisselaske kollektori küljes.
2.5TDS 94a.
Uus pumba kaan peal ja asi korras!JanisH kirjutas:Autoks bmw e36 2.5tds.
Enne Ksp vahetust oli meh,pump peal. auto liikus korralikult edasi ja jõudu oli.
Sai üleeile el.pump tagasi peale pandud kuid auto maru jõuetu. mööda sõite ei saagi teha usun.
Olen kaant salongi poole liigutanud . mingil momendil jäävad pöörded õrnalt pealt ja siis langevad normi. Aga vahel jälle langevad kohe.. ( siis kui kaan on kinni!! mitte liigutamise ajal))moootor samas käib ebaühtlaselt ka vahel.
Sõites turbo puhub umbes 1.5bari.
Samas kui kasutada evrymodi siis liigub paremini kui varem. Turbo puhub ca.2bari.
Soojalt/külmalt käivitub enamvähem hästi.
Küttefilter on uus.Turborõhu anduri voolik ka uus ja puhastatud.
Miks Masin on jõuetu? Kas "uue" pumba kaane vahetus võiks midagi muuta?
Janis.
Mul oli sama probleem, auto natuke seisis, ja küte vajus tagasi, probleem oli siis selles et üks pihusti tagasivoolu voolik lekkis, ja surve kadus peale mootori seiskumist, ja küte voolas tagasi.iv0 kirjutas:Tere,
Autoks e34 525TD. Külmkäivitusega esineb vahel probleeme. Pean süüdet andma 3 korda ja neljandal korral läheb käima. Kahtlen, et eelsüüteküünaldes võib asi olla, sest on päevi, mil läheb poolest pöördest. Ise kaldun arvama, et küte voolab tagasi ja seepärast peangi mitu korda käiama, et käima saada. Juhtpihusti vist lekib.
Parimat