E34 roolivõim undab külmaga...
E34 roolivõim undab külmaga...
Milles võib probla olla? Kas külmas ilmas on asi või peaks õli vahetama võimus?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kasutasin ka ise paar kuud tagasi Priidu soovitust, oli tõesti kirjas õli mark, esinduses küsiti ka veel, kas 7 v 11 (see vist mingi markeering- ka korgil kirjas), seega läks kaubaks CHF 11, liiter maksab UMis mingi 200EEK keerus.priitv8 kirjutas:Seda, kas panna punast (ATF) või rohelist (Pentosin CHF), on kirjas õlipaagi korgil.
Üldreegel on see, et ainult roolivõimu korral käib ATF, kui aga on peal ASC+T või nivooamordid, siis käib CHF. Aga veelkord: vaata korki, seal on kirjas.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mul siis see erand, et pole ei ASC-d ega nivood, aga korgi järgi roheline käib ikka.priitv8 kirjutas:Seda, kas panna punast (ATF) või rohelist (Pentosin CHF), on kirjas õlipaagi korgil.
Üldreegel on see, et ainult roolivõimu korral käib ATF, kui aga on peal ASC+T või nivooamordid, siis käib CHF. Aga veelkord: vaata korki, seal on kirjas.
Samas olen peale kallanud kolm aastat juba ainult punast (sest volled vanad ja lekivad pisut) ja ei tee teist nägugi.
Seega..

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Omal ka korgil kiri CHF 7.1.(autol ainult roolivõm)
Kippus siis ka teinegord häälitsema külmalt keerates.Õli tase tahtis natuke kergitamist saada.
Aga huvitav on see,et autopoodides kus käisin keegi sellist õli kataloogi järgi minu masinale ei leidnud.Igatahes õli on hele,tiba kollaka varjundiga.
Pakuti siis STP(kui ei eksi) õli,mis värvilt sarnanes-pidi sobima igat liiki roolivõimu õlidega(nii pudelil kirjas) ning millel siis määrimist parandav omadus ja ka väiksemate lekete peataja.Siiani pole kahjulikke märke täheldanud.
Korkidega võib ehk nii ja naa olla e. kadus vana ära pandi see,mis oli kättesaadaval
Kippus siis ka teinegord häälitsema külmalt keerates.Õli tase tahtis natuke kergitamist saada.
Aga huvitav on see,et autopoodides kus käisin keegi sellist õli kataloogi järgi minu masinale ei leidnud.Igatahes õli on hele,tiba kollaka varjundiga.
Pakuti siis STP(kui ei eksi) õli,mis värvilt sarnanes-pidi sobima igat liiki roolivõimu õlidega(nii pudelil kirjas) ning millel siis määrimist parandav omadus ja ka väiksemate lekete peataja.Siiani pole kahjulikke märke täheldanud.
Korkidega võib ehk nii ja naa olla e. kadus vana ära pandi see,mis oli kättesaadaval

'90 E34 M50B25
mul selline jama, et kui näiteks külmalt rooli keerata siis nagu mootori pöörder langevad...selline tunne nagu oleks mootoril raske voi midagi. kui keerad siis langevad ja kui ei keera siis on normis
.

The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Eks mootoril ikka lähe raskemaks.Keerates rooli rakendub tööle võimendi pump.petzz kirjutas:mul selline jama, et kui näiteks külmalt rooli keerata siis nagu mootori pöörder langevad...selline tunne nagu oleks mootoril raske voi midagi. kui keerad siis langevad ja kui ei keera siis on normis.
'90 E34 M50B25
nijaah..pole nagu teistel roolivõimuga autodel seda tähele pannud. kahtlane tundus kuidagi. aga ex kui autoga kuskil midagi remontima lähen küsin sealsete vendade käest.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
- headache
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 25.08.2005 23:18 13
- Peamine sõiduk: BMW e46 320dAT '05
- Asukoht: Tallinn ja Helsingi
sõbral oli mingi opel sellel oli küll kui rooli keeras tahtis mootor välja surra... enda autol kohapeal keerates aru ei saa et pöördeid maha võtaks aga kui askeldad siduri jms siis keerates annab tunda küll kohe pööretele.. aga eks ta loogiline ole ka tgelt.. undamist pole täheldanud ehk töötab siis
See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.eero kirjutas:Mul siis see erand, et pole ei ASC-d ega nivood, aga korgi järgi roheline käib ikka.
Samas olen peale kallanud kolm aastat juba ainult punast (sest volled vanad ja lekivad pisut) ja ei tee teist nägugi.
Seega..nii võib ka kuigi pole ilus.
Hind oli u. 100 eek / 1 liiter (kindlasti on ka odavamaid kohti kui Statoil aga seal see vähemalt 24h kättesaadav).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Olen seda sidruni õli seal isegi vaadanud, aga ei ole see ei CHF7.2 ega CHF11S mida BMW kasutab.Silwer kirjutas:See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.
Tegelikult oligi ta vist seesama LHM+, millest siin juttu:
http://www.pentosin.de/eng/products/chf ... aulic.html
Iseasi, kui palju neil reaalselt vahet on, seda pole viitsinud uurida.
http://www.cyclingcentralva.org/geninfo.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah. Ise olin kah peaagu et seda juba ostmas, aga selgus, et tegemist pole õige asjaga.priitv8 kirjutas:Olen seda sidruni õli seal isegi vaadanud, aga ei ole see ei CHF7.2 ega CHF11S mida BMW kasutab.Silwer kirjutas:See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.
Tegelikult oligi ta vist seesama LHM+, millest siin juttu:
http://www.pentosin.de/eng/products/chf ... aulic.html
Iseasi, kui palju neil reaalselt vahet on, seda pole viitsinud uurida.
http://www.cyclingcentralva.org/geninfo.html
Ainult UM'st oli õige asi ca 200.-/l saada.
Iseasi, kas tegemist on mingi turundusnipiga, või on ka seal mingi reaalne vahe sees.
EDIT: väidetavalt on ka bemmil kahte erinevat rohelist õli, kuna ühed on nö külmakartlikumad kui teised (lõuna-euroopa, skandinaavia). Ei tea kui tõsijutt see, aga nii ma olen kuulnud.
Viimati muutis Raivo, 06.01.2006 09:56 40, muudetud 1 kord kokku.
GS
Elustan vana teema, 5 posti ülalpool mainiti, et rooli pööramisel tahab auto välja surra.
Samamoodi käitub ka mu E39 528 pärast roolivõimendi pumba vahetust.
Kui kohapeal lihtsalt natuke roolida, siis veab pöörded umbes 500-le ja lõpuni keerates suri välja koguni. Sisse läks ATF õli. Vana pump ulus, selleks sai vahetatud.
Kas asi võib olla seotud uue pumba parema tootlikkusega või mängib rolli roolilatil olev ülerõhuklapp?
Samamoodi käitub ka mu E39 528 pärast roolivõimendi pumba vahetust.
Kui kohapeal lihtsalt natuke roolida, siis veab pöörded umbes 500-le ja lõpuni keerates suri välja koguni. Sisse läks ATF õli. Vana pump ulus, selleks sai vahetatud.
Kas asi võib olla seotud uue pumba parema tootlikkusega või mängib rolli roolilatil olev ülerõhuklapp?
edasi viib E39
nooh mul E39 530D '02a ja DSCIII peal...ja ka kirjas korgil ATF.....kas see kindel markeering siis kusagil korgi sees.......hommikul lähen uurima..kuna nüüd õhtul hakkas väheke häält tegema kui kiirendanud olid ...ning õli tase alla vajunud...ju vajaka mõned grammid õli. 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Ainult ASC+T kohta. Paljas ASC poob ainult mootorit, selleks pole tal õli tarvis. +T puhul ajab aga agregaat tagarataste pidurdamiseks süsteemis ise rõhu üles.darklight kirjutas:aga miks e34 ASC puhul teistsugust õli kasutatakse, kas ASC süsteem on kuidagi selle õliga siis seotud?Või käis see ainult ASC+T kohta?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!