E39 Aku probleem
E39 Aku probleem
Tere!
Sai soetatud paar päeva tagasi universaal kerega e39, aastaks 1999 ja mootoriks 2.3l kahe vanosega 125kw.
Probleem selles,et hommikuks on aku end täiesti maha laadinud?
Minu küsimus Teile ongi see, kust võiks viga otsima hakata?
Genekas koos akuga pidavat vahetatud olema 2 kuud tagasi (eelmise omaniku sõnul).
Mida ise olen tähele pannud autost lahkudes, et kui makk välja lülitada, jääb maki ekraan põlema ikka punaselt, millel peal siis kella aeg. Samuti jäävad põlema käigukangi kõrval olevad P R N D nupud.
Sai soetatud paar päeva tagasi universaal kerega e39, aastaks 1999 ja mootoriks 2.3l kahe vanosega 125kw.
Probleem selles,et hommikuks on aku end täiesti maha laadinud?
Minu küsimus Teile ongi see, kust võiks viga otsima hakata?
Genekas koos akuga pidavat vahetatud olema 2 kuud tagasi (eelmise omaniku sõnul).
Mida ise olen tähele pannud autost lahkudes, et kui makk välja lülitada, jääb maki ekraan põlema ikka punaselt, millel peal siis kella aeg. Samuti jäävad põlema käigukangi kõrval olevad P R N D nupud.
Re: E39 Aku probleem
Pane uksed lukku. Pane stopper käima. Tule 16 minuti pärast tagasi.
Kas käigukangi nupukese tuli kustus või ikka põleb?
Kui põleb, siis vihjab, et naviseade magama ei lähe (ja ei tööta ka arvatavasti siis?)
Kui ei tööta niikuinii, tõmba navil juhtmed tagant ära (enne oota et punane tuluke
navi peal kustus oleks).
Kas käigukangi nupukese tuli kustus või ikka põleb?
Kui põleb, siis vihjab, et naviseade magama ei lähe (ja ei tööta ka arvatavasti siis?)
Kui ei tööta niikuinii, tõmba navil juhtmed tagant ära (enne oota et punane tuluke
navi peal kustus oleks).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 Aku probleem
Tuli kustub siiski ära 16 minuti möödudes. Jääb ainult makk põlema.arnis kirjutas:Pane uksed lukku. Pane stopper käima. Tule 16 minuti pärast tagasi.
Kas käigukangi nupukese tuli kustus või ikka põleb?
Kui põleb, siis vihjab, et naviseade magama ei lähe (ja ei tööta ka arvatavasti siis?)
Kui ei tööta niikuinii, tõmba navil juhtmed tagant ära (enne oota et punane tuluke
navi peal kustus oleks).
Sai huvi pärast välja koogitud ka kindalaeka ja tagaluugi tuled.
Ei jää muud üle vist kui voltmeeter taha lükata ja kaitsmeid välja tõmbama hakata?
Kui viga oleks genekas, nt ei lae vms, siis vist aku tuli hakkaks põlema armatuuril?
Re: E39 Aku probleem
Aku on kindlasti korralik?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: E39 Aku probleem
Minul oli sama mure eelmine aasta ,
Süütlaseks oli Kliima siil
või kontitsoneeri takisti
Süütlaseks oli Kliima siil

Re: E39 Aku probleem
Aku on korralik, nii vähemalt tester väitis.Mart_L kirjutas:Aku on kindlasti korralik?
Eks siis hakkan sealt poolt nüüd testima. Tänud igasuguste nõuannete eest!Minul oli sama mure eelmine aasta ,
Süütlaseks oli Kliima siilvõi kontitsoneeri takisti

Re: E39 Aku probleem
Seisnud nüüd auto paarid päevad maja ees, andsin särakat ja sõitsin töökotta (kokku lasin käiata ca. 20-25minti). Suretasin välja, tuled viled kustu, süüde välja. Hakkasin uurima kliimaplokki (ehk tõesti mõni ventikas jääb järgi mis imeb akut), kakkusin eest ära ja väike ventilaator taga ketras. Pole nüüd küll kindel, kas ta töötab 24/7, või kustub samuti ära kui auto peaks 15 minuti möödudes unerežiimi minema?
Igatahes kõikvõimalikku ime lootes, tõmbasin välja pistjuki mis ventika töö lõpetaks.
Proovisin käivitada ja aku juba kottis. Sai uuesti pandud krokod külge, lasin käia kuskil 5 minti.
Suretasin välja, eelsüüte ajal kõik tuled viled armatuuril ilusti põlesid ja nii kui käivitama hakkasin, viskas voolu täielikult tagant ära. Tuli siis meelde,et aku + klemmil on see nö "pauku panemis huinja", mis siis avarii korral peaks peale lööma, et vool täielikult tagant ära oleks. Näperdasin seda ja vool tuli ühtäkki tagasi. Lükkasin süüte sisse ja juba kõik virvendas ja vilkus, aku tühi. Mis ma tähele panin samal ajal, ABS tuli vilkus järjest koguaeg, peatamatult, relee taga pagassis peksis samuti. Mida nüüd siis järeldada? Kas aku võib ikkagist kohvi olla kui testid ometigi näitasid,et aku on OK. Või sitemal juhul on hoopis genekas?
Enne kui siin hakkaks uut akut soetama oleks plaan diagnost ära teha, ehk toob mingit tulemust.
Ootan samuti ka teie nõuandeid
Igatahes kõikvõimalikku ime lootes, tõmbasin välja pistjuki mis ventika töö lõpetaks.
Proovisin käivitada ja aku juba kottis. Sai uuesti pandud krokod külge, lasin käia kuskil 5 minti.
Suretasin välja, eelsüüte ajal kõik tuled viled armatuuril ilusti põlesid ja nii kui käivitama hakkasin, viskas voolu täielikult tagant ära. Tuli siis meelde,et aku + klemmil on see nö "pauku panemis huinja", mis siis avarii korral peaks peale lööma, et vool täielikult tagant ära oleks. Näperdasin seda ja vool tuli ühtäkki tagasi. Lükkasin süüte sisse ja juba kõik virvendas ja vilkus, aku tühi. Mis ma tähele panin samal ajal, ABS tuli vilkus järjest koguaeg, peatamatult, relee taga pagassis peksis samuti. Mida nüüd siis järeldada? Kas aku võib ikkagist kohvi olla kui testid ometigi näitasid,et aku on OK. Või sitemal juhul on hoopis genekas?
Enne kui siin hakkaks uut akut soetama oleks plaan diagnost ära teha, ehk toob mingit tulemust.
Ootan samuti ka teie nõuandeid

Re: E39 Aku probleem
Kui suur on pinge lang käivitamise hetkel?
Re: E39 Aku probleem
Mul on sama probleem akuga. Masinaks on 2.8 98a 142kw automaat ja touring. Et hommikuks on aku tühi, mõni päev läheb õnneks ja aku toimib, järgmine päev aga sama viga. Ostsin ka alles hiljuti selle masina ja esimene viga mis oli, et salongi ventilaator ei toiminud. Tänu sellele foorumile leidsin probleemi üles ja veaks oli kliimasiil. Vahetasin ära ja siiamaani pole puhuriga probleeme olnud, kuid kui masin välja suretada kostub mingi õrn ventika hääl kliimaploki juurest, et kas see on normaalne?
Peale 16 minutit on käigukangi tuled kustunud ja masin unereziimis.
Ostsin ka uue aku, et vahetan selle lähiajal ära ja loodan, et probleem kaob. Aku olevat 10a vana aga jah igapäevaselt sellist probleemi ei esine.
Nüüd on tekkinud ka lisaks aku tühjenemisele, veel tulede probleemid. Tagaluugi üks tuli, juhipoolne lähituli ja tagumine kõrvalistuja tuli ei tööta, suht väikese mõnepäevase ajavahemikuga lakkasid need kolm töötamast, kontrollisin tagumisi pirne ja tunduvad korras olevat. Vaatan lähiajal juhtmed üle, kaitsmeid kontrollisin... kuid ehk on viga hoopis selles tulede moodulis ?
Peale 16 minutit on käigukangi tuled kustunud ja masin unereziimis.
Ostsin ka uue aku, et vahetan selle lähiajal ära ja loodan, et probleem kaob. Aku olevat 10a vana aga jah igapäevaselt sellist probleemi ei esine.
Nüüd on tekkinud ka lisaks aku tühjenemisele, veel tulede probleemid. Tagaluugi üks tuli, juhipoolne lähituli ja tagumine kõrvalistuja tuli ei tööta, suht väikese mõnepäevase ajavahemikuga lakkasid need kolm töötamast, kontrollisin tagumisi pirne ja tunduvad korras olevat. Vaatan lähiajal juhtmed üle, kaitsmeid kontrollisin... kuid ehk on viga hoopis selles tulede moodulis ?
Re: E39 Aku probleem
Päris tükk aega juba möödas ja samas on katsetatud ka.
Esmalt sai maha võetud genekas, kontrollimaks, et harjad oleks olemas. Harjad olid kulunud, sai uued harjad pandud. Probleem siiani alles. Sai seekord siis "korralikult" aku täis laetud laadijaga (ööseks) ja hommikul aku-test taha pandud ja näitas,et aku tuksis. Sai ajutiselt pagassi visatud suur, reisibussi aku.
Lõppudelõpuks sai visatud voltmeeter taha klemmidele, ja 8,9-9,2 V (kõigub selle vahel) jääb autol järgi.
Kõik tuled kustus, süüde väljas, absull kõik, ja taha jääb 9,2V, ehk siis mis tõmbabki hommikuks mul aku tühjaks.
Küsimus nüüd suurele ringile, mis see võiks olla, mis nii massiivselt tarbib? Kiirkorras sai proovitud kõik kaitsmed tagant ära võtta, nii pagassis kui ka kindalaekas, samuti kindalaeka alt, osad kuhu käsi vahele mahus.
Võtsin ka kliimasiili pistiku tagant ära, kuid mitte midagi, 9V ikka järgi.
Mis ma tähele nüüd ka panin, auto ei lähe enam nö "uneresiimi" kuna hommikuks ikka tuluke käigukangi kõrval põles.
Esmalt sai maha võetud genekas, kontrollimaks, et harjad oleks olemas. Harjad olid kulunud, sai uued harjad pandud. Probleem siiani alles. Sai seekord siis "korralikult" aku täis laetud laadijaga (ööseks) ja hommikul aku-test taha pandud ja näitas,et aku tuksis. Sai ajutiselt pagassi visatud suur, reisibussi aku.
Lõppudelõpuks sai visatud voltmeeter taha klemmidele, ja 8,9-9,2 V (kõigub selle vahel) jääb autol järgi.
Kõik tuled kustus, süüde väljas, absull kõik, ja taha jääb 9,2V, ehk siis mis tõmbabki hommikuks mul aku tühjaks.
Küsimus nüüd suurele ringile, mis see võiks olla, mis nii massiivselt tarbib? Kiirkorras sai proovitud kõik kaitsmed tagant ära võtta, nii pagassis kui ka kindalaekas, samuti kindalaeka alt, osad kuhu käsi vahele mahus.
Võtsin ka kliimasiili pistiku tagant ära, kuid mitte midagi, 9V ikka järgi.
Mis ma tähele nüüd ka panin, auto ei lähe enam nö "uneresiimi" kuna hommikuks ikka tuluke käigukangi kõrval põles.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 Aku probleem
Pelgalt pinge mõõtmisega ei ole enamasti vampiiri kohta sisuliselt midagi võimalik teada saada, sest see ei tekita nii suurt koormust, mis sellele akukolakale pingelangu on võimeline tekitama. Voolutugevust on vaja jälgida ahelate lõikes / vooluringis.
Ilmselgelt on see teema sinu jaoks keeruline ja seetõttu pöördu pigem välise abi järgi. Selliste probleemide tuvastuse jaoks on vaja töövõtteid ja kiirema lahenduse jaoks ka mõned töövahendid.
Ilmselgelt on see teema sinu jaoks keeruline ja seetõttu pöördu pigem välise abi järgi. Selliste probleemide tuvastuse jaoks on vaja töövõtteid ja kiirema lahenduse jaoks ka mõned töövahendid.