Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere. Vahetasin oma 2.0 110 kw mootori 2.3 125 kw mootori vastu ,mõlemad kahevanosega ja juhtmestik oli 1 : 1 . Autole jäi 2.0 aju ja juhtmestik peale (SIEMENS) kuna teist võtta polnud. Sõidab ja toimetab kuid on kuidagi uimane. Diagnost tehtud korduvalt ja näitas vaid temp anduri viga ning pöörde peal nõks veidi lahjat kütuse segu. Kütusekulu maanteel ca 7,3l ja linnas 9-10l. Igati ok. Ehk on siin targemaid elektrimehi kes oskab öelda kas see tingitud 2.0 aju pärast või tuleks juba mujalt hakata viga otsima. Läheb piirajasse kui vajutada aga pikema viivitusega kui vana 2.0 110 kw.
Ette tänades
Õhulugeja neil M52B20TU, M52B25TU ja M52B28TU kõigil samad nii parameetrid kui ka pistik (kandiline). Võrdlesin vana M52B20TU ja peale pandud M52B25TU mootori pihusteid, nii pihustid väliselt ja kood klapivad omavahel 1:1. Aju kütusemap aga võib tõesti teine olla... lahendust, ilma et aju peaks vahetama ?
Auto ise on originaalis 1999 a e39 M52B20TU 110kw dual vanos. Manuaal. Mootor vahetatud M52B25TU 125kw dual vanos vastu. Kogu originaal juhtmestik ja aju on autol peal,kuna juhtmestik sobis 1:1 ss jäi originaal peale koos 2.0 110 kw ajuga . Auto töötab üldiselt hästi, aga uimaselt. Minu küsimus selline et ,kui tahan 2.0 orig ajule 2.3 softi peale panna kas piisab aju maha votmisest ja töösse saatmisest või koos autoga vaja teha? Mis hind selle softi paigaldusel on ? Aju on autol Siemens MS42.