525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
?
Viimati muutis 318 tds, 29.12.2015 00:16 27, muudetud 1 kord kokku.
RidiRadiRalla Kurvis Gaasi Talla
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ja kuidas kontrollida,et õhk küttesüsteemist väljas? Pumba küljelt keetasin 13 võtmega punni lahti ja õhku polnud..kas etteandepump peab niipalju lööma,et tagasivoolust hakkaks ainult etteandepumba najal tagasi lööma?
RidiRadiRalla Kurvis Gaasi Talla
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba pistikust voolu otsida pole eriti tulus tegevus.
Sinna tuleb kütusekoguse regulaatori reostaadile 5V pinge ja seda reostaadiga pumbale ehk siis 993 ja 995.
Induktiivsusanduriga pumbale ei tea mis pinge tuleb.
Kui on pandud 994 pump ja enne oli mingi muu, siis selline kombinatsioon ei anna kütust mootorisse, kuna tal pole tagasisidet mis asendis on kütusekoguse regulaator.
Toimimise kontrolliks on vaja võtta pumbal kõige pealmine kaas maha ja jälgida mis toimub süüte sisselülitamisel.
Kui kõik on õige, teeb kütusekoguse regulaator 2 täiskäiku tagasiside kontrollimiseks ja jääb piniseva heli saatel vahepealsesse asendisse seisma, mis näitab et kõik on korras.
Kui kütusekoguse regulaator end ei liiguta ei tule talle ajust voolu ja kui jääb edasitagasi klõpsuma, on reostaat vigane ja aju üritab reostaati puhastada sellega et liigutab edasitagasi hooba.
Pumba all olev klapp on aga pritsenurga reguleerimiseks ja ei mõjuta käivitumist kuidagi.
Sinna tuleb kütusekoguse regulaatori reostaadile 5V pinge ja seda reostaadiga pumbale ehk siis 993 ja 995.
Induktiivsusanduriga pumbale ei tea mis pinge tuleb.
Kui on pandud 994 pump ja enne oli mingi muu, siis selline kombinatsioon ei anna kütust mootorisse, kuna tal pole tagasisidet mis asendis on kütusekoguse regulaator.
Toimimise kontrolliks on vaja võtta pumbal kõige pealmine kaas maha ja jälgida mis toimub süüte sisselülitamisel.
Kui kõik on õige, teeb kütusekoguse regulaator 2 täiskäiku tagasiside kontrollimiseks ja jääb piniseva heli saatel vahepealsesse asendisse seisma, mis näitab et kõik on korras.
Kui kütusekoguse regulaator end ei liiguta ei tule talle ajust voolu ja kui jääb edasitagasi klõpsuma, on reostaat vigane ja aju üritab reostaati puhastada sellega et liigutab edasitagasi hooba.
Pumba all olev klapp on aga pritsenurga reguleerimiseks ja ei mõjuta käivitumist kuidagi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump oli ja on ka nüüd 994. Pinisev hääl on isegi kuulda,aga ei midagi :/
RidiRadiRalla Kurvis Gaasi Talla
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Reaalselt peaks veenduma asja toimimises ja ei tee paha ka starterit andes vaadata.
Kui asi toimib jääb mehaanilise vea võimalus.
Kui asi toimib jääb mehaanilise vea võimalus.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem siis selline, et mõnikord läheb auto ilusti käima, teinekord, teeb ainult kaks kolm pööret omal jõul ja siis tuleb 30-40 sekki käijata, kuni ilusti tööle hakkab. Kas pumbas endas on mingi tihend õhtal ja kust seda saab, ning kas ise on väga ohtlik seda vahetada? Mõistlik oleks vist kõik tihendid siis juba vahetada, kui vahetuseks läheb.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tihendikomplekte saab paljudest autovaruosapoodidest ja siin üks näide.WhoIsTheMaster kirjutas:Probleem siis selline, et mõnikord läheb auto ilusti käima, teinekord, teeb ainult kaks kolm pööret omal jõul ja siis tuleb 30-40 sekki käijata, kuni ilusti tööle hakkab. Kas pumbas endas on mingi tihend õhtal ja kust seda saab, ning kas ise on väga ohtlik seda vahetada? Mõistlik oleks vist kõik tihendid siis juba vahetada, kui vahetuseks läheb.
http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=29&limit=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahetus aga on selline asi, et kui kõik mis käib lahti ja kokku väiksema võtmega kui 13 on nanotehnoloogia, siis parem mitte.
Paljudel pumpadel tõmbab õhku võlli tihendi vahelt ja selle mõõt on 17x28x7 ning vahetus võimalik ilma "nanotehnoloogiat" tundmata.
Vana tihendi väljavõtmisel on tähtis mitte tihendipesa ja võlli tööpinda rikkuda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure tdsi tempiga, rahulikult sõites kõik korras normi piires, kui peale anda siis ka normis aga pärast peale andmist hakkab tõusma temp kui kohapeal seista või veereda nsm tühikäigul. Radikal ülemine lõdvik kuum alumine soe ja radikas nagu pool kuum pool täiesti külm, ülevalt külm alt kuum. Milles asi võib olla radikas umbes? või termostaat läbi? või asi üldse veepumbas?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vaheta mõlemad ära on süda rahul...ei maksa ju midagi..ise kahtlustan pumpa
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Radiaatori õhutustoru ummistusena paistab väga.ads285 kirjutas:Mure tdsi tempiga, rahulikult sõites kõik korras normi piires, kui peale anda siis ka normis aga pärast peale andmist hakkab tõusma temp kui kohapeal seista või veereda nsm tühikäigul. Radikal ülemine lõdvik kuum alumine soe ja radikas nagu pool kuum pool täiesti külm, ülevalt külm alt kuum. Milles asi võib olla radikas umbes? või termostaat läbi? või asi üldse veepumbas?
Kuskilt tekivad aurukorgid või väike leke kaanetihendi vahelt ja radikasse koguneb õhk pooleni, kuna ei pääse paisupaaki välja läbi õhutustoru.
Suurtel pööretel on see õhk liikvel mööda jahutussüsteemi ja radikas jahutab suurema pinnaga seetõttu.
Lastes pöörded maha soojuse ülekanne veele jätkub(soodustav tegur katlakivi)ja kuna ka õhk koguneb radikasse hakkab temp tõusma.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas viga võib olla lekkivas juht pihustis?Bruntsik kirjutas:Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaevalt puterdamise põhjus nüüd selles on, aga tagasivoolu probleemi lahendab küll, kui juhtpihusti remontida. Vaja siis mina tegelen sellega, viimasel ajal nii 1 pihusti nädalas teinud. 25€, kui pihusti minuni toimetad. Tallinn/Keila. 539178kolm1 Ära homme ülehomme 12:30-18:00 vahel helista.Bruntsik kirjutas:Kas viga võib olla lekkivas juht pihustis?Bruntsik kirjutas:Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pihustid mul uued ja korras, radika õhutusest näha küll, et tuleb vedeliku koos mullidega välja pasiupaaki
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18.12.2015 13:43 11
- Peamine sõiduk: Bmw 525 td 85kw 94a
- Telefon: 56955138
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul nimelt selline mure. Vahetati ära kõrgsurve pump. Kõik läks korda. Sain sõita kaks päeva. Ja viimasel sõidul kadus äkki jõud ja surivälja. Enam käima ei läinud. Kust viga otsida. Küte jõuab ka kenast pihustiteni. Aga käima ei lähe. Pihusti tuli ei põle.
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siin peaks ju tdsi kohta infot olema koguni 92lk leiad ikka midagi.
- dripnoticN
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 06.09.2012 23:49 34
- Peamine sõiduk: E65 730d
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervitus. Milles viga võib olla? Soojalt käivitub väga ilusti. Videos läheb veel enamvähem normaalselt tööle kuna auto pole jõudnud 100% maha jahtuda aga täiesti külmalt mitu korda hullem see asi. Süüteküünlad jms korras, pihustid korras, pumbad korras...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
525tds (e34); 525i 141kW Touring (e34); 525tds (e39);320i(E91); 525i(e60); 730d(e65).
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millest see pihustite korrasolek väljendub? Stendis testitud ja veendunud, et lööb diisli ilusti tolmuks? Endal tegi sarnast saasta nii eelsüüteküünalde kui ka pihustite pärast (erinevad korrad).
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mõra kaanes tegi mul sellist asja.ads285 kirjutas:Mure tdsi tempiga, rahulikult sõites kõik korras normi piires, kui peale anda siis ka normis aga pärast peale andmist hakkab tõusma temp kui kohapeal seista või veereda nsm tühikäigul. Radikal ülemine lõdvik kuum alumine soe ja radikas nagu pool kuum pool täiesti külm, ülevalt külm alt kuum. Milles asi võib olla radikas umbes? või termostaat läbi? või asi üldse veepumbas?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem lahendatud, Radika õhutus oli umbes50atmracing kirjutas:mõra kaanes tegi mul sellist asja.ads285 kirjutas:Mure tdsi tempiga, rahulikult sõites kõik korras normi piires, kui peale anda siis ka normis aga pärast peale andmist hakkab tõusma temp kui kohapeal seista või veereda nsm tühikäigul. Radikal ülemine lõdvik kuum alumine soe ja radikas nagu pool kuum pool täiesti külm, ülevalt külm alt kuum. Milles asi võib olla radikas umbes? või termostaat läbi? või asi üldse veepumbas?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tds-i pumba sobivus?? Ei mäleta enam mis nr-iga pumbad need nüüd ühesugused siis olid??
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
993 ja 994 samakaelaga aga 995erinevbemuri325 kirjutas:Tds-i pumba sobivus?? Ei mäleta enam mis nr-iga pumbad need nüüd ühesugused siis olid??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ühesōnaga saan ma oma 994 pumba panna 993 pumbalōpuga mootori peale??
JanisH kirjutas:993 ja 994 samakaelaga aga 995erinevbemuri325 kirjutas:Tds-i pumba sobivus?? Ei mäleta enam mis nr-iga pumbad need nüüd ühesugused siis olid??
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba alumine ehk mehaaniline osa justkui klapiks, küll aga ei lähe masin käima kuna elektrooniline juhtimine veits erinev neil.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pean nigunii enda mootori juhtmestiku külge pookima koos muu kōige kolaga, siis ju peaks juhtimine nagu korras olema vōi ei??
KristjanK kirjutas:Pumba alumine ehk mehaaniline osa justkui klapiks, küll aga ei lähe masin käima kuna elektrooniline juhtimine veits erinev neil.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mure e39 525tds autoga. külmast peast käima ei lähe.. eelsüüteküünlad uued, soojast peast käivitub väga hästi. Paagipump kah häält ei tee.
Webasto läheb käima aga sooja ei tekita.
Webasto läheb käima aga sooja ei tekita.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas ka vool peale tuleb küünaldele? Webasto puhulkas tosooliringlus toimib? seal on eraldi tsirkulatsioonipump mis tihtipeale äras kooleb...kui kutu siis odavam on osta tootlikum hiina analoog peale, kestab hästih.m.m kirjutas:mure e39 525tds autoga. külmast peast käima ei lähe.. eelsüüteküünlad uued, soojast peast käivitub väga hästi. Paagipump kah häält ei tee.
Webasto läheb käima aga sooja ei tekita.
´17 4Drive
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Rida nelja kyttepump rida kuuele ?MartinH. kirjutas:318tdsi kõrgsurvepump 325td sobib?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure endalegi naljakas seoses e39 525tds'iga. Ööga langeb kütuseseier märgatavalt ja hommikuti läheb ka raskemalt käima. Kusagilt leket ei tuvastanud ja loiku ka maas ei ole.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tangi 20 liitrit sisse ja vaata kuidas siis käima läheb. Seier tõuseb sõites tagasi kui alla 15l kütust.