Tervist, miinuskraadide saabumisega käivitus auto kahtlaselt pikalt(3sek) ja turtsus õrnalt kuni soojemaks läks. Diagnostikaseade näitas sellist viga:
*code 253400: Swirl-flap actuator, position controls: swirl flaps closed too far/positive control deviation*
Mootoriks N57D30 180kw 2009
Teades nende klappide olemasolust tingitud ohtudest mootoris, tekkis esimese hooga plaan need eemaldada.
Natuke googeldades leidsin infot, et antud mootoril neid klappe sisselaskekollektoris polegi või on süsteem ümber tehtud.
Siit ka küsimus, kas sellel mootoril on need klapid? kas viga võib kaduda kui klapid pimedaks teha? kas seal on vaja ka pärast midagi programmeerida? kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Igasugune info antud teemal on oodatud.
Parimat
3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
530 LCI pole ju n57 ?Kuno_T kirjutas:Klapid on tehases pandud http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3652" onclick="window.open(this.href);return false;.
Googeldades sa ei saa teada, kas on ümber tehtud, vaid auto juures.
Käivitamist see viga ei tohiks mõjutada.
3 sek sellise külmaga (ligi -20 C) ei ole pikk käivitus. Nendel autodel antakse luba käivitada kohe, kuid eelsüüteküünalde ülessoojenemine võtab juba viidatud aja sellise külmaga.
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
Tegemist F seeriaga
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
Päris uut ei pea ostma(930€), minu käest saaks vähekasutatud.teet82 kirjutas:Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
Tänud vastuste eest!
Huvitav mis seda turtsumist siis tekitab, klapid pole täiesti kinni/lahti?
Huvitav mis seda turtsumist siis tekitab, klapid pole täiesti kinni/lahti?
Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)
Pole päris sama viga aga võibolla tasub üle vaadata? http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1005657" onclick="window.open(this.href);return false; all pool on n57 sisselaskest, AGR ja EGR klapist ka pilte milliseks need lähevad.
http://www.motor-talk.de/forum/unrunder ... 27744.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ise saksakeelt ei jaga aga google translatega midagi hämaralt sain aru,et ka kehv käivitus külma mootoriga?
Saan õigesit aru,et antud mootoril ongi vaid AGR? klapp ja mitte EGR? kõik räägivad erinevat. 2te klappi seal ju pole.
http://www.motor-talk.de/forum/unrunder ... 27744.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ise saksakeelt ei jaga aga google translatega midagi hämaralt sain aru,et ka kehv käivitus külma mootoriga?
Saan õigesit aru,et antud mootoril ongi vaid AGR? klapp ja mitte EGR? kõik räägivad erinevat. 2te klappi seal ju pole.