E60/61 diisel
E60/61 diisel
Tere .
plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
Re: E60/61 diisel
2.0 d ja 3.0 d on erinevad asjad, mis aasta autot otsid?alex92 kirjutas:Tere .
plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
+372 5 100 607
Re: E60/61 diisel
2006-2008 kuni9000euri. Saan aru et 2.0 ja 3.0 erinevad aga mis põhivead neil on ? kumb vastupidavam jne ?Edson520 kirjutas:2.0 d ja 3.0 d on erinevad asjad, mis aasta autot otsid?alex92 kirjutas:Tere .
plaan siis soetada 5ene e 60 või 61 . Keegi oskab soovitada kas 520dvõi 530d? äkki oskate öelda mida põhjalikumalt vaadata kui autot vaatama minna?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60/61 diisel
2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.
Edu!
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E60/61 diisel
Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.
Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?
Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?
Re: E60/61 diisel
http://www.auto24.ee/used/2037859" onclick="window.open(this.href);return false; Ms sellest arvate jaab lahjaks ? Voibolla keegi käinud vaatamas ja oskab örlda miskit?
Re: E60/61 diisel
markedmen kirjutas:Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.
Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?
525d on täiesti pointless auto kasutatult osta. Uuena ma kujutan ette et neid osteti ainult sellepärast, et ta oli odavam kui 530d. Küttekulu on 525d sama mis 530d, vead on ka samad, hooldus samakallis, lihtsalt 525d ei lähe edasi nii hästi.
See pilt on võetud BMW enda käsiraamatust, mitte mõnest neti andmebaasist.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 diisel
Lugemisoskus puudulik? ma rääkisin seda, et kui sul on valik kas ära hooratud 530d või korralik 525d, siis ilmselgelt on viimane mõistlikum. Prioriteedid auto valikul peaks natukene teises kohas olema. Vaadates, kui palju siin mõned E60 omanikud oma auto alla matavad, siis ajab natukene naerma lausa, sest ma ise olen nüüd pea 2 aastaga kulutanud ca 500 eur samas, kui mõni laob vähem kui aastaga paar kilo. Kilovatiralli puhul ütleks sirge seljaga, et see 530d on ka täielik rämps, alla 535d ei tasuks vaadata, aga sa saad ise ka aru, et see on suht loll jutt ja tegelikult on väiksem mootor ka täiesti piisav.sigaelmar kirjutas:markedmen kirjutas:Tegelikult liigub ka 525d täitsa normaalselt. Ma arvan, et prioriteediks peaks olema ikkagi auto korrasolek, kui leiad hästi hooldatud 525d, siis peaks see ju ka sobima. Lõppude lõpuks saab ju chip'i teha, kui jõust puudu jääb ning siis saad need 160-165kw ka kätte, mis 530d'l on.
Edit: otsid siis lausa facelifte juba? selle raha eest vist väga laia valikut ei ole. Samas facelift 525d peaks ju ka 3.0 olema?
525d on täiesti pointless auto kasutatult osta. Uuena ma kujutan ette et neid osteti ainult sellepärast, et ta oli odavam kui 530d. Küttekulu on 525d sama mis 530d, vead on ka samad, hooldus samakallis, lihtsalt 525d ei lähe edasi nii hästi.
See pilt on võetud BMW enda käsiraamatust, mitte mõnest neti andmebaasist.
Aga teemaalgatajale, selle 2.0 mootoriga pole ma never kokku puutunud, see on arvatavasti ikka veel nõrgema minekuga. Ja varustus on ka ikka väga hädine ning manuaalkast E60 vähemalt minu arust on täiesti absurdne kombo - aga see juba maitse asi

Re: E60/61 diisel
Eelnevat juttu lugedes mõtlesin kohe :
Vändaga akendega ja veluur sisuga, peamine et kilowatte oleks kõik elektroonika kaalub palju ja automaadiga ei saa nii hästi peeneks anda kui manuaaliga.
Vändaga akendega ja veluur sisuga, peamine et kilowatte oleks kõik elektroonika kaalub palju ja automaadiga ei saa nii hästi peeneks anda kui manuaaliga.
Re: E60/61 diisel
Pole sellel manuaalil häda midagi. Jätkuvalt töökindlam kui automaat ja vähemalt sel ajal, kui E60 veel tehti, ka ökonoomsem kui automaat. Samuti on olemas kaltssisu fännid, ise ma küll nende sekka ei kuulu.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 diisel
Meenub, et veel hiljuti sai siin üks F10 ostnud vend selle eest siin foorumis päris kõvasti, et valis omale plangu aga korraliku masinamarkedmen kirjutas: Peamine peaks olema auto tehniline korrasolek ning igasugused lisad ja kilovatid võiks teisele kohale panna.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 diisel
kui ostad 2006-2009a autot, küsi kas kett oli vahetatud või mitte, N47 mootoril näiteks oli kampaania, kus vahetati keti tasuta, praegu vist ei ole või vahetatakse aint ülemist ketti. al 2006 a ketitarnijaks vist valiti teist tootjat ja ketid ei kesta rohkem kui 300000 km, eelistaks ikka r6 mootorid, sest r4 on eriti kehv, kui sa proovid r6 ja kohe istud r4 autosse siis tunned kohe, muidu kui M47 mootoriga, siis ta on vastupidavam ja remondis on odavam kui kõik teised, chip natuke muudab minekut paremaks
+372 5 100 607
- rom33
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
- Peamine sõiduk: BMW 520D E60
- Asukoht: Espoo
- Kontakt:
Re: E60/61 diisel
Ei ole mõtet,siin 2,0D mootorit maha teha!v6ss kirjutas:2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.
Edu!
Liigub päris hästi ja ei sobi tõesti rullnokale.Kulud on 2,0D kindlasti väiksemad. Näiteks kindlustus on juba tunduvalt odavam.
Re: E60/61 diisel
Minek on hea, kuid ei ole piisav EBK liikmete jaoks)))))))) mu naisele näiteks oli savi, ja 130kw temale oli veelgi parem kui praegune 230kw ja kütusekulu linnas peaaegu 2 korda vähem olirom33 kirjutas:Ei ole mõtet,siin 2,0D mootorit maha teha!v6ss kirjutas:2.0 on võrrimootor ja sobib max 3ndale seeriale, kui sinnagi. Kui 5ndat ja diislit vaatad, siis alla 3.0i pole mõtet vaadata, sellel on 2.5 suht sarnane küttekulu aga minek on hoopis teine. Remont/hooldus sisuliselt sama. Üldiselt leiad veel palju kasulikku infot kui selles samas teema siin alla kerid ja loed. Siin on palju infot nende tüüpvigade, probleemide ja kõige muu kohta.
Edu!
Liigub päris hästi ja ei sobi tõesti rullnokale.Kulud on 2,0D kindlasti väiksemad. Näiteks kindlustus on juba tunduvalt odavam.
+372 5 100 607
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60/61 diisel
Inimesed küsivadki arvamusi siin teemas ju
Minu arvamus on see, võtke või jätke. Eks ta maitseasi ongi. Lihtsalt mina ei näe 2.0 diislil 5se kere peal mõtet. Samahästi võiks siis 2x vastupidavama jaapanlase osta kui lahjat mootorit tahta 


E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E60/61 diisel
see 2 liitrine on sama võimas mis 3 liitrine e39 peal.
Re: E60/61 diisel
Lisaks sama võimas kui osad E60/61 525d aga ilmselt tunduvalt ökonoomsem.Tauri_J kirjutas:see 2 liitrine on sama võimas mis 3 liitrine e39 peal.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 diisel
need väiksed mootorid on jah väikestele autodele parimad)))))))v6ss kirjutas:Inimesed küsivadki arvamusi siin teemas juMinu arvamus on see, võtke või jätke. Eks ta maitseasi ongi. Lihtsalt mina ei näe 2.0 diislil 5se kere peal mõtet. Samahästi võiks siis 2x vastupidavama jaapanlase osta kui lahjat mootorit tahta
+372 5 100 607
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E60/61 diisel
Sõidan hetkel 2.5diisliga ja see mootor küll mõttetu. Kütuse kulu väikeste otstega mõttetult suur. Pigem võtta siis juba 2 liitrine diisel, vb on tõesti ka öko.
..
Re: E60/61 diisel
Täpselt nii. Kes tahab ökot, võtku 520d, kes tahab minekut võtku 530d või 535d. Kes ei taha kumbagi, peaasi et E60/61 on, võtku 525djaanis_! kirjutas:Sõidan hetkel 2.5diisliga ja see mootor küll mõttetu. Kütuse kulu väikeste otstega mõttetult suur. Pigem võtta siis juba 2 liitrine diisel, vb on tõesti ka öko.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53