Kirjutan siis kõigepealt auto setupi.
Mootor M57, turbo garett 2260v vaakumiga juhitav, pihustid 150kw omad+custom otsad, et pihustamiase nurk õige oleks, EGR pime, väljalase otsetoru, map 300kpa, custom soft.
Kõik filtrid on uued ja paagisisene pump vahetatud. Auto käivitub, sõidab, jne probleemideta, nii külmalt kui ka soojalt. LOGITUD ON erinevaid andureid ja asju, aga kõik tundub justkui KORRAS olema.
Aga.....ei. Teatud ajal viskab auto ette kirja, et kütuse süsteemi viga ja läheb avariisse. Süüde välja ja uuesti käima on kõik ok. Seda siis tõstetud, lähedale 1500mbar rõhuga. Viga on otsese seoses mootori koormusega. Lumel polnud probleemi, aga kui väheke pidamist tuli, hakkas pull pihta. Sai proovitud erinevaid muudatusi, aga viga kadus sellega, kui alandasime kütuserõhu originaal tasemele. Nüüd aga puudub autol selline teravus nagu oli ennem.
1260 Pre-Supply pressure monitoring
Kas viga peitub põ'hjaaluses etteande pumbas? Samas logides alla 3,5bar ei langenud-
M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
Mul just 2 nädalat tagasi oli sama error ja oli ka uimane, uus etteande pump ja asi lahenes.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
Kui alla 3.5bari ei lange, siis ei tohiks aju softis ka piirama kütust hakata. On võimalus, et kütusesurve spikeb korra alla 3,5 bari siis hakatakse kütust piirama kohe teatud pööretel.
Endal oli suvel chipi ja 85mm3 kütusega suht tihti seda sama viga mis sul. Ka jõu tõmbas mootor maha.
Mingi võimalus on veel et see andur ise on läbi.
Allpool tehase kütusekaart presupply pressurest:

Endal oli suvel chipi ja 85mm3 kütusega suht tihti seda sama viga mis sul. Ka jõu tõmbas mootor maha.
Mingi võimalus on veel et see andur ise on läbi.
Allpool tehase kütusekaart presupply pressurest:
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
Logide järgi ta alla 3,5 bar ei kuku jah. Kõik oleks justkui ok, mingile asjal midagi ei meeldi teatud alas. Kolmandaga teeb vähem, aga on teinud. Enamus korrad on visanud siis kui pidamine olemas ja neljandaga kiirendada.
Peale seda kui nüüd prooviks kütuserõhu alla tõmbasime( originaaliks) siis seda viga ei teki.
Peale seda kui nüüd prooviks kütuserõhu alla tõmbasime( originaaliks) siis seda viga ei teki.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
Logimine võib olla liiga aeglase intervalliga, et näha rõhukukkumise piike.
Eelrõhusensori pinget tuleks logida ostsilloskoobiga.
Eelrõhusensori pinget tuleks logida ostsilloskoobiga.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: M57 jõu suurendamisega kaasnenud errorid.
Ega siin polegi mõtet mängida vist, 044 põhjaalla ja jääb "väike" varu ka veel. Põhjuse tahaks muidugi ennem teada saada.