
Paneks korra enda masinale külge, teeks kusagil parklas ühe 360 ja vaataks kas ikka 4x4 kaob järsul kiirendusel kus see ja teine.
ma nägin ränka vaeva, et seda peale omale saada aga päris hästi ikka ei tööta -.-Rando. kirjutas:Keegi mul Tartu kandis INPA ja NCS-Expert tooli saaks arvutisse ära installida ? Programmid olemas aga ei saa kuidagi installitud.
Võin ka sümboolse six-packi tuua vms
Ette tänades!
IvoMei kirjutas:Kas e36 316 compactile peale Z3 veovõllide ka veel mõne mudeli veovõllid lähevad ?Realoem näitas tootekoodi järgi, et compact ja z3 samad aga on ka kõrvu jäänud, et e30-ne tagasild pidi sama olema ?
Ma arvutite koha pealt suht tumba-jumba. Peale sain installitud kuidagi pidi aga ei hakka tööle. Mingid draivereid peab veel installima ning ei teagi mis veel tahab. Eks oskajal IT-mehel oleks kindlasti lihtsam ja sellepärast lootsingi , et äkki saab lihtsamalt aga peab vist ikka ise pusima. Tegu Win7ga kuhu peale läheb.porku kirjutas:ma nägin ränka vaeva, et seda peale omale saada aga päris hästi ikka ei tööta -.-Rando. kirjutas:Keegi mul Tartu kandis INPA ja NCS-Expert tooli saaks arvutisse ära installida ? Programmid olemas aga ei saa kuidagi installitud.
Võin ka sümboolse six-packi tuua vms
Ette tänades!
arvatavasti xp-ga töötaks nagu kulda.
aga üldiselt youtubes on juhendid olemas ja ma tõmbasin omale üldse uuema versiooni sest kaasas oleva plaadi peal asja tööle ei saanud.
" onclick="window.open(this.href);return false;Rando. kirjutas:Ma arvutite koha pealt suht tumba-jumba. Peale sain installitud kuidagi pidi aga ei hakka tööle. Mingid draivereid peab veel installima ning ei teagi mis veel tahab. Eks oskajal IT-mehel oleks kindlasti lihtsam ja sellepärast lootsingi , et äkki saab lihtsamalt aga peab vist ikka ise pusima. Tegu Win7ga kuhu peale läheb.porku kirjutas:ma nägin ränka vaeva, et seda peale omale saada aga päris hästi ikka ei tööta -.-Rando. kirjutas:Keegi mul Tartu kandis INPA ja NCS-Expert tooli saaks arvutisse ära installida ? Programmid olemas aga ei saa kuidagi installitud.
Võin ka sümboolse six-packi tuua vms
Ette tänades!
arvatavasti xp-ga töötaks nagu kulda.
aga üldiselt youtubes on juhendid olemas ja ma tõmbasin omale üldse uuema versiooni sest kaasas oleva plaadi peal asja tööle ei saanud.
Ma arvutite koha pealt suht tumba-jumba. Peale sain installitud kuidagi pidi aga ei hakka tööle. Mingid draivereid peab veel installima ning ei teagi mis veel tahab. Eks oskajal IT-mehel oleks kindlasti lihtsam ja sellepärast lootsingi , et äkki saab lihtsamalt aga peab vist ikka ise pusima. Tegu Win7ga kuhu peale läheb.[/quote]porku kirjutas:ma nägin ränka vaeva, et seda peale omale saada aga päris hästi ikka ei tööta -.-
arvatavasti xp-ga töötaks nagu kulda.
aga üldiselt youtubes on juhendid olemas ja ma tõmbasin omale üldse uuema versiooni sest kaasas oleva plaadi peal asja tööle ei saanud.
E36 käib küll lahti, saab küll puhastada aga pigem juba uus osta mingi 30-80€ peaks jääma.MardoV kirjutas:Kas karterituulutus klappi saab läbi pesta ja puhastada või peab kindlalt uue ostma?Käib see klapp kuidagi lahti, et saaks puhastada?
Autoks on e46 318ci 105kw N42 mootor.
pakun välja,et vända andur sai otsa mitte,et immo vigabecause kirjutas:Nii, sai ostetud üks E36, koju veetud ja siis teda käivitatud, soojendatud. Kõik ilus ja tore, õhtul käisin proovisin veel pagassi ja kundeukse lukust kinni panna uksi, ning ilmselt läks immo peale. Olen nüüd proovinud igatepidi nagu võimalik kruttida lukke ja käivitada, kuid ei midagi. Süüde läheb sisse, mootor käib ringi aga käima ei lähe. (Vahepeal mõtlesin et ehk pump küpse, kuna urisema ei hakka ega midagi. Proovisin ka teist pumpa kuid sama lugu, releed, kaitsmed terved).
Leidub kedagi Tallinnas kes selle immo kõrvaldaks või siis käima ta paneks? Ilmselt tehaseimmo ka veel.
Aga kui vända andur otsas, kas siis kütusepump ka enam taga istme all ei tee häält?toivoku kirjutas:pakun välja,et vända andur sai otsa mitte,et immo vigabecause kirjutas:Nii, sai ostetud üks E36, koju veetud ja siis teda käivitatud, soojendatud. Kõik ilus ja tore, õhtul käisin proovisin veel pagassi ja kundeukse lukust kinni panna uksi, ning ilmselt läks immo peale. Olen nüüd proovinud igatepidi nagu võimalik kruttida lukke ja käivitada, kuid ei midagi. Süüde läheb sisse, mootor käib ringi aga käima ei lähe. (Vahepeal mõtlesin et ehk pump küpse, kuna urisema ei hakka ega midagi. Proovisin ka teist pumpa kuid sama lugu, releed, kaitsmed terved).
Leidub kedagi Tallinnas kes selle immo kõrvaldaks või siis käima ta paneks? Ilmselt tehaseimmo ka veel.
Läheb ikka, ainult jääb koopast välja veidi võibolla.jantz kirjutas:Kas e46-le lähevad alla style 33 16 tolli et neil on 20
aga google näitab et e46-l sobivad et 30-47
jantz kirjutas:Kas e46-le lähevad alla style 33 16 tolli et neil on 20
aga google näitab et e46-l sobivad et 30-47
Niisama lähebki. Endal lasnud vahetada mitmeid kordi ja pole küll vajadust olnud rohkema vastu, mis seal karbis on.Timmok kirjutas:Küsimus m57 3.0d egr-termostaadi kohta: kas selle väljavahetamisel oleks vaja lisaks pildil olevale rõngastihendile veel midagi? Veel mõni tihend?
Annab ikka, pead arvestama ainult seda et enamus paaki jooksvatest juhtmetest on hoopis paagitaseme anduri omad, ning kütusepumbale jookseb vaid kaks juhet. Juhtme värvid on(kui ma ei eksi) Roheline-Lilla pluss pooleks(pistikus Pin2), ning Pruun miinuseks(pistikus Pin1).ASG kirjutas:Tervitus !
Kas oskab keegi öelda kuidas ma saan kontrollida oma kütusepumbale tulevat voolu ?
Kas üldse annab seda testeriga kontrollida ?
Tänud ette !:)
enda diislil ka -25,5ga üle 83C ei saanud.seistes langes üldse 70 peale.suur- ja egr termostaat uued.Las siis olla niiDrag kirjutas:Palju on 3.0d normaalne töötemp. ? Termostaat vahetatud, praeguste ilmadega jääb ta maanteel kusagil 83 kraadi kanti , võiks nõksa kõrgem olla ?
Põhjaall kõik katted olemas ja termostaat vahetatud. Sellest käigukasti soojusvahetist ei tea ma mõhkugi.Timmok kirjutas:Käigukasti soojusvaheti/termostaadi vahetus võib imesid teha. :-) Samuti tasub üle kontrollida põhjaalused katted ;-) Praeguste ilmadega võiks siiski numbrid 9-ga hakata!