728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Ehk on kellelgi samasugune probleem esinenud või kas leiduks siit foorumist mõni tark inimene, kes oskaks öelda täpsemalt, mis viga, või kust otsast alustada!?
Otsisin ka kõik teised teemad läbi, aga eriti targemaks ei saanud.
Nimelt...hakkasin just sõitu alustama ja süttis akutuli. Nojah, kiirelt mõeldud, tehtud, võtsin kõik tarbijaid maha, ja õnneks jõudsin täpselt garaazi ukseni, kuna aku sai tühjaks. Kontrollisin geneka rihma...Korras ja tundub piisavalt pingul ka olevat. Katsetasin siis teist akut peale, aga viga ikka sama. Jätsin auto seisma paariks päevaks, samal ajal laadisin teise aku täis. Katsetasin siis seda akut ja voiilaaa, akutuli kustunud. Läksin kohe sõitu ja jõudsin üks kilomeeter sõita, kui viskab abs-i tule põlema ja no loomulikult veojõukontroll ka, ning kohe seejärel süttis ka akutuli. Siis proovisin selle teise akuga, mis oli pool tühi, aga suutis ikkagi moto käima lükata. Salongituledest oli aru saada, et kohe hakkas ka genekas akut laadima. Auto siis käis kohepeal, tarbijad taga, tulukesed kustus kõik jälle ja näib kõik korras olevat. Kontrollisin aku laadimist...näitas 13,7-14. Jätsin auto seisma, proovisin uuesti ja taas süttib abs ja akutuli ja hakkab akut sööma. Ühendasin abs-i aju pistikust lahti ja panin siis täna uuesti täis aku peale ja käivitasin. Tulukesed kõik(abs,aku,asc) põlevad. Vajutasin gaasi nii proovimise mõttes, ja voiilaaa, ning kõik tulukesed kustusid ära. Panin kõik tarbijad taha ja käis nii umbes 5-6 minutit...Kõik näib jälle korras. Mõtlesin, et jätan seisma korra ja proovin uuesti, uuesti käivitamisel jälle kõik tulukesed põlevad ja tekkis pealekauba ka tirin mootorisse...ei saa aru, kas mootorist v genekast tuleb see heli, aga üsna kõvasti tiriseb/tiksub. Siin maal sai minu mõistus otsa. Palun abi!
Mainin ära ka selle, et kui esimest korda akutuli süttis, siis eelnevalt paar nädalat oligi mul abs-iga viga, aga kuna see sõitmist ei seganud, siis lükkasin selle edasi. Diagnost näitas esimest vasakut abs-i andurit. Probleem oli selline, et hommikul näiteks panin auto tööle...kõik korras...vahel sain ka 30 kilomeetrit sõita, enne kui abs-i põlema lõi. Ja kui auto seisis näiteks 30 minutit, siis jälle oli abs kustunud ja sai jälle sõita ilma tulukeseta mõned kilomeetrid v mõnikümmned kilomeetrid.
Otsisin ka kõik teised teemad läbi, aga eriti targemaks ei saanud.
Nimelt...hakkasin just sõitu alustama ja süttis akutuli. Nojah, kiirelt mõeldud, tehtud, võtsin kõik tarbijaid maha, ja õnneks jõudsin täpselt garaazi ukseni, kuna aku sai tühjaks. Kontrollisin geneka rihma...Korras ja tundub piisavalt pingul ka olevat. Katsetasin siis teist akut peale, aga viga ikka sama. Jätsin auto seisma paariks päevaks, samal ajal laadisin teise aku täis. Katsetasin siis seda akut ja voiilaaa, akutuli kustunud. Läksin kohe sõitu ja jõudsin üks kilomeeter sõita, kui viskab abs-i tule põlema ja no loomulikult veojõukontroll ka, ning kohe seejärel süttis ka akutuli. Siis proovisin selle teise akuga, mis oli pool tühi, aga suutis ikkagi moto käima lükata. Salongituledest oli aru saada, et kohe hakkas ka genekas akut laadima. Auto siis käis kohepeal, tarbijad taga, tulukesed kustus kõik jälle ja näib kõik korras olevat. Kontrollisin aku laadimist...näitas 13,7-14. Jätsin auto seisma, proovisin uuesti ja taas süttib abs ja akutuli ja hakkab akut sööma. Ühendasin abs-i aju pistikust lahti ja panin siis täna uuesti täis aku peale ja käivitasin. Tulukesed kõik(abs,aku,asc) põlevad. Vajutasin gaasi nii proovimise mõttes, ja voiilaaa, ning kõik tulukesed kustusid ära. Panin kõik tarbijad taha ja käis nii umbes 5-6 minutit...Kõik näib jälle korras. Mõtlesin, et jätan seisma korra ja proovin uuesti, uuesti käivitamisel jälle kõik tulukesed põlevad ja tekkis pealekauba ka tirin mootorisse...ei saa aru, kas mootorist v genekast tuleb see heli, aga üsna kõvasti tiriseb/tiksub. Siin maal sai minu mõistus otsa. Palun abi!
Mainin ära ka selle, et kui esimest korda akutuli süttis, siis eelnevalt paar nädalat oligi mul abs-iga viga, aga kuna see sõitmist ei seganud, siis lükkasin selle edasi. Diagnost näitas esimest vasakut abs-i andurit. Probleem oli selline, et hommikul näiteks panin auto tööle...kõik korras...vahel sain ka 30 kilomeetrit sõita, enne kui abs-i põlema lõi. Ja kui auto seisis näiteks 30 minutit, siis jälle oli abs kustunud ja sai jälle sõita ilma tulukeseta mõned kilomeetrid v mõnikümmned kilomeetrid.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
No ma pakun puusalt siiski genekat.Tirinat/viginat võivad vabalt geneka laagrid teha.Võta rihm maha ja keeruta,peaks kohe kuulda olema.
Laadimisega on ntks see,et harjad on nii otsas ja ei saa enam ankruga kontakti.
Kord laeb siis jälle kord mitte,lihtne.
Abs jne tuledes saad lahti,kui anduri vahetad.Vahel piisab ka anduri pesast välja võtmisega + pesu.
Pesa põhi korralikult puhtaks lihvida.Pakun seda,sest sul siiski ju kord töötab ja siis mitte.
Kohati kaob anduril singnaal või on juhe katki.
Laadimisega on ntks see,et harjad on nii otsas ja ei saa enam ankruga kontakti.
Kord laeb siis jälle kord mitte,lihtne.
Abs jne tuledes saad lahti,kui anduri vahetad.Vahel piisab ka anduri pesast välja võtmisega + pesu.
Pesa põhi korralikult puhtaks lihvida.Pakun seda,sest sul siiski ju kord töötab ja siis mitte.
Kohati kaob anduril singnaal või on juhe katki.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Akutuli ei kustu täis akuga ,harjad asjad läbi genekas . :roll:Või on kehv aku sellest tuleb ka 7 palju prob.Aga akutuld see siiski põlema ei pane
.

]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Eile kuulasin veel korra ja see tirin tuleb esimese silindri nookuritest vist...Väga imelik. Sai eile veel katsetatud ja proovitud igatpidi ja ongi nii, et kui täis aku peale panna, siis ikkagi mingihetk viskab tule põlema ja kui gaasi anda, siis tuled ja kõik lähevad eredamaks. Laadimine ja testriga näitab, et laeb. Ise kahtlustan, et harjad kulunud ja ei suuda piisavalt laadida.Alari. kirjutas:No ma pakun puusalt siiski genekat.Tirinat/viginat võivad vabalt geneka laagrid teha.Võta rihm maha ja keeruta,peaks kohe kuulda olema.
Laadimisega on ntks see,et harjad on nii otsas ja ei saa enam ankruga kontakti.
Kord laeb siis jälle kord mitte,lihtne.
Abs jne tuledes saad lahti,kui anduri vahetad.Vahel piisab ka anduri pesast välja võtmisega + pesu.
Pesa põhi korralikult puhtaks lihvida.Pakun seda,sest sul siiski ju kord töötab ja siis mitte.
Kohati kaob anduril singnaal või on juhe katki.
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Sai nüüd genekal harjad vahetatud aga viga ikka endine. Kas peaks hoopis terve geneka ära vahetama? Minu mõistus igastahes otsas. Palun abi!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
geneka dioode mõõtsite?
Vahetasid vaid harjad või kogu pingeregulaatori?
Vahetasid vaid harjad või kogu pingeregulaatori?
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Hmm, kuidas neid mõõta?Alari. kirjutas:geneka dioode mõõtsite?
Vahetasid vaid harjad või kogu pingeregulaatori?
Vahetasin kogu pingeregulaatori.
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Mõõtsin dioode. Kolm näitas ja 3 ei näitanud midagi. Surfassin veits googlis ja nii vist peabki olema. Kuigi viga sama.
Re: 728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Viga kadus peale geneka vahetust. Teema lukku.