

Millega v6rreldes nende ülekaal toona "masendav" oli? Ja millega v6rreldes see praegune 5% edu on? (iseenesest praeguses tihedas konkurentsis ju väga hea tulemus).Aare kirjutas:Lihtsalt see "kõige" on asendunud sõnadega "umbes sama". 20a tagasi oli igasugustes katsetes M3/5 ülekaal ikka masendav. Praegu on vahe vast 5% ning paljudel tekib küsimus, kas see ikka tasub ära 2M maksmist.
Selles on sul tuline 6igus, ka siin foorumis ringi vaadates tundub, et sihtgrupp on kadumas.Aare kirjutas:Sihtgrupp on kadumas, sest autofännid asenduvad kontorirottidega. Kes ei tea roolitundest ega muust sellisest poolobjektiivsest midagi.
Ma ei ole küll nii kindel, et see hea m6te oleks (alles me rääkisime, kui raske on tavalisele M5 sedaanilegi klienti leida. Loodan et see ootamatu jutt M3´st kehtis ka M5 kohta). Kas ei olnud mitte e34 M5 touring see auto, millega see m6te suri?Aare kirjutas:On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.
Aare kirjutas:Ikkagi jorisen vastu![]()
Minumeelest on magama pandud raha uue M5 puhul natuke valesti kulutatud. Täiesti piisanuks olemasoleva 5l mootori edasiarendamisest-miks oli vaja 5.0 V8 aseneme 5.0 V10![]()
---Esimene Selle uue mootori mõte oli teha moodulmootor millest kahe silindri mahalõikamisega tuleb M3-le uus mootor ja jupid mis külge lähevad on enamjaolt samad, unifitseerimine kulude kokkuhoiuks.
1. turu trend on mugavusele. 2/3 AMG ja S toodangust müüakse automaatkastiga. Eestis müüdi pooled M3-d kabriona (naistele) ning SMG-ga. Automaadi olemasolul oleks need automaadiga müüdud. BMW enda müügis kasvab automaadi osa jõudsalt - praegu vist juba pool?
---Mersut ja BMW-d ostab erinev kontingent ja üldiselt mersut ilma automaadita ei osta eriti keegi.
Harrastajale ei paku see suurt midagi, sest kogu oma "spordi" kohta on autod tarbetult rasked ja kohmakad. Praegu ei ole bmw valikus ühtegi autot, millega B2000-s Hondale vastu saaks. Ühte pidi ehitame mugavat cruiserit, teist pidi sportautot![]()
---Kui eelmine aasta käis Saugal sõitmas B2000 sarja vene mees Uhov 3a vana BMW B2000 autoga said kõik hondad, opelid ja VW väga pika puuga.
2. Aeg
Kes on see ostja 5 a pärast? Selleks ajaks pakub iga riisitehas samaväärsete rinkaomadustega samasuuri, kuid kergemaid ja odavamaid autosid 1/3 odavama hinnaga.
---Mis tehased need oleksid, kas see on mingi siseinfo??? Autotehased mõtlevad vähemalt viis aastat ette, see peaks olema ka kuulda olnud.
Luksuse rindel pakuvad Audi ja MB hoopis suuremaid valikuvõimalusi (kere valik, suurem mudelite arv, automaadi võimalus). BMW võtab kätte ja ehitab järgmise M5 jaoks nullist järgmise mootori, mis jõuab tootmisse poole nuditumana ning konkurentidest aasta hiljem. Konkurentsis ei ole vabandus, et caddy sõitis uue mudeliga 2003. teistis aegunud M5 vastu. M Tootearendus on hoopis nõrk ja aeglane. Ning tulemus ei tasu paljudele ootamist.
---Audi pakub RS6-te ainult universaali(vist) ja Merc pakub kupeed, SLK on kupee?
M5 jaoks on koht siiski olemas, 5 kohaline sportsedaan.
2-seeria väljatoomisega kõvatatakse juba kolmandat aastat - ning kui ta välja tuleb, kas ta pole sama bugine kui viimane 7ne
---Näib et tunned uut 7 läbi ja lõhki ning tead kõiki kasutuse jooksul ilmnenud vigasid peast.
3. Võimaluste laienemine
On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.
Viimane M3 oli vaid kupee. Viimane M5 oli vaid sedaan.
---See arendab traditsiooni ja ostjad ei pea pettuma
Vot sellised mõtted - palun mitte isiklikuks minna, vaid ümber lükata...
Seda trollijuhid ostaksidArvo kirjutas:Väljast päris musklis masin aga seest on ikka üsna masendav auto piltide järgiKui BMW märgid ära korjata võiks arvata et on tegemist mõne moodsa trollibussi juhikohaga - alustades väga odava välimusega roolist lõpetades lageda ja igavana näiva armatuurlauaga - endist juhi ümber koonduvat kujundust vist uutel BMWdel enam ei näe
Käigukang on kah mingi uus narrus... meenutab buldogi saba.
1. Uus Liana vist väga meeldib SulleAare kirjutas:Kõikidest autodest saab kunagi oopel![]()
Uue 5se juures ise häirib 3 asja
1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta
Kood: Vali kõik
BMW M5 Lambo Gallardo Porsche Carrera GT
Konstruktsioon V10/90° V10/90° V10/68°
Töömaht 4999cm³ 4961cm³ 5733cm³
Diam x käik 92x75,2mm 82,5x92,8mm 98x76mm
Surveaste 12:1 11,1:1 12:1
Klappe 4/kett 4/kett 4/kett
Võimsus 373kW (507PS) 368kW (500PS) 450kW (612PS)
@ 7750rpm @ 7800rpm @ 8000rpm
Väändemom. 520Nm 510Nm 590Nm
@ 6100rpm @ 4500rpm @ 5750rpm
Liitrivõimsus 101,4 PS/l 100,8 PS/l 106,7 PS/l
(74,6kW/l) (74,2kW/l) (78,5kW/l)
Max. ksk. rõhk 13,07bar 12,91bar 12,93bar
Keskm. kolvikiirus 19,4m/s 24,1m/s 20,2m/s
@ 7750rpm @ 7800rpm @ 8000rpm
Kaal 240kg 215kg 214kg