BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Väljast päris musklis masin aga seest on ikka üsna masendav auto piltide järgi Kui BMW märgid ära korjata võiks arvata et on tegemist mõne moodsa trollibussi juhikohaga - alustades väga odava välimusega roolist lõpetades lageda ja igavana näiva armatuurlauaga - endist juhi ümber koonduvat kujundust vist uutel BMWdel enam ei näe Käigukang on kah mingi uus narrus... meenutab buldogi saba.
Mölisen siis ka esimest korda sel M5 teemal. Minu arvates on üldmulje üsna agressiivne, kuid detailidesse laskudes saavad kiitused kohe otsa.
1. esistange on piisavalt hirmus, nagu leedu ja läti poiste home-made disain.
2. need restid esitiibadel on nagu PM-tuning kauplusest toodud 300 kroonised tükid. Kui ikka mõni asi ei taha külge sobida, pole mõtet vägisi ka panna ju?
3. salong pole tal sugugi hirmsam kui tavalisel viiesel. Täpselt sama nõme.
4. tulemus - mittemidagiütlev rikka paksu pereisa poosetamise masin. SMG kast ja elektroonika välistab, et paks peaks sõita ka oskama. Aitab koledatel rikastel meestel naisi saada (E28 ja E34 ei aidanud - olid liiga tavalise välimusega) Läheb hästi peale alaelasitele koolitüdrukutele tänu nahkistmetele ja elektriakendele.
1. esistange on piisavalt hirmus, nagu leedu ja läti poiste home-made disain.
2. need restid esitiibadel on nagu PM-tuning kauplusest toodud 300 kroonised tükid. Kui ikka mõni asi ei taha külge sobida, pole mõtet vägisi ka panna ju?
3. salong pole tal sugugi hirmsam kui tavalisel viiesel. Täpselt sama nõme.
4. tulemus - mittemidagiütlev rikka paksu pereisa poosetamise masin. SMG kast ja elektroonika välistab, et paks peaks sõita ka oskama. Aitab koledatel rikastel meestel naisi saada (E28 ja E34 ei aidanud - olid liiga tavalise välimusega) Läheb hästi peale alaelasitele koolitüdrukutele tänu nahkistmetele ja elektriakendele.
E32 750i (1994)
Kõikidest autodest saab kunagi oopel
Uue 5se juures ise häirib 3 asja
1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta
Uue 5se juures ise häirib 3 asja
1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Alustuseks ma ei saa ka aru, miks peab sellise auto puhul rääkima 15" velgedest. ja 17" sellise puhul vast ei ole veel mingi tuuning, vaid täiesti tavaline.
Väita, et M tootearendus n6rk on, on üsna pealiskaudne. See, et puudub automaatkast, erinevad keretüübi valikud, v6i et AMG numbrilised näitajad paremad on, ei anna veel alust selliseid järeldusi teha. P6hjuseid, miks v6eti kasutusele V10 mootor, v6ib olla märksa rohkem kui meile praeguseks teada. Kindlasti on tulevikule m6eldes otstarbekam juba nüüd V10 mootori kasuks otsustada, et "AMG turboloomadele" vastu saada.
Viidates turu trendile mugavuse ja laiskuse suunas ja samas väita, et autol on m6ttetult palju lisasid, on viisakalt öeldes vastuoluline.
Fakt, et BMW AMGga numbris6tta pole laskunud, on ka marketing. Eks näis, kuhu see viib. Kellele on numbrid olulised, siis t6esti on need väiksemad kui AMGl. Kellele on oluline, et väiksema kubatuuriga vabalthingav vähemalt samaväärselt esineb kui AMGd, oskab uuest M5st lugu pidada.
Kena on lugeda sellist nostalgilist masside v6rdlust E28 M5 vs E60 M5.
M6nikord mulle tundub, et inimestel aitaks oma vanadest autodest loobumine paremini eluga edasi minna.
Väita, et M tootearendus n6rk on, on üsna pealiskaudne. See, et puudub automaatkast, erinevad keretüübi valikud, v6i et AMG numbrilised näitajad paremad on, ei anna veel alust selliseid järeldusi teha. P6hjuseid, miks v6eti kasutusele V10 mootor, v6ib olla märksa rohkem kui meile praeguseks teada. Kindlasti on tulevikule m6eldes otstarbekam juba nüüd V10 mootori kasuks otsustada, et "AMG turboloomadele" vastu saada.
Viidates turu trendile mugavuse ja laiskuse suunas ja samas väita, et autol on m6ttetult palju lisasid, on viisakalt öeldes vastuoluline.
Fakt, et BMW AMGga numbris6tta pole laskunud, on ka marketing. Eks näis, kuhu see viib. Kellele on numbrid olulised, siis t6esti on need väiksemad kui AMGl. Kellele on oluline, et väiksema kubatuuriga vabalthingav vähemalt samaväärselt esineb kui AMGd, oskab uuest M5st lugu pidada.
Kena on lugeda sellist nostalgilist masside v6rdlust E28 M5 vs E60 M5.
Millega v6rreldes nende ülekaal toona "masendav" oli? Ja millega v6rreldes see praegune 5% edu on? (iseenesest praeguses tihedas konkurentsis ju väga hea tulemus).Aare kirjutas:Lihtsalt see "kõige" on asendunud sõnadega "umbes sama". 20a tagasi oli igasugustes katsetes M3/5 ülekaal ikka masendav. Praegu on vahe vast 5% ning paljudel tekib küsimus, kas see ikka tasub ära 2M maksmist.
Selles on sul tuline 6igus, ka siin foorumis ringi vaadates tundub, et sihtgrupp on kadumas.Aare kirjutas:Sihtgrupp on kadumas, sest autofännid asenduvad kontorirottidega. Kes ei tea roolitundest ega muust sellisest poolobjektiivsest midagi.
Ma ei ole küll nii kindel, et see hea m6te oleks (alles me rääkisime, kui raske on tavalisele M5 sedaanilegi klienti leida. Loodan et see ootamatu jutt M3´st kehtis ka M5 kohta). Kas ei olnud mitte e34 M5 touring see auto, millega see m6te suri?Aare kirjutas:On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.
M6nikord mulle tundub, et inimestel aitaks oma vanadest autodest loobumine paremini eluga edasi minna.
Eile sattus Citymarketis näppu mingi BMW Car number, kus Alpina B7 kõrval peateemaks oli uus M5 V10 mootor. Kahjuks artikli enda informatiivne sisu oli pea olematu. Aga viimane lause jäi küll meelde!
Sel mootoril on 4, jah 4, õlipumpa. Miks? Sest väidetavalt kannatab see auto 1.4g külg- ja 1.2g pikikiirendusi.
Küünalde kaudu detonatsiooni mõõtmisest pole vist üldse mõtet rääkidagi, see kõlab nagu raketiteadus.
Sel mootoril on 4, jah 4, õlipumpa. Miks? Sest väidetavalt kannatab see auto 1.4g külg- ja 1.2g pikikiirendusi.
Küünalde kaudu detonatsiooni mõõtmisest pole vist üldse mõtet rääkidagi, see kõlab nagu raketiteadus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aare kirjutas:Ikkagi jorisen vastu
Minumeelest on magama pandud raha uue M5 puhul natuke valesti kulutatud. Täiesti piisanuks olemasoleva 5l mootori edasiarendamisest-miks oli vaja 5.0 V8 aseneme 5.0 V10
---Esimene Selle uue mootori mõte oli teha moodulmootor millest kahe silindri mahalõikamisega tuleb M3-le uus mootor ja jupid mis külge lähevad on enamjaolt samad, unifitseerimine kulude kokkuhoiuks.
1. turu trend on mugavusele. 2/3 AMG ja S toodangust müüakse automaatkastiga. Eestis müüdi pooled M3-d kabriona (naistele) ning SMG-ga. Automaadi olemasolul oleks need automaadiga müüdud. BMW enda müügis kasvab automaadi osa jõudsalt - praegu vist juba pool?
---Mersut ja BMW-d ostab erinev kontingent ja üldiselt mersut ilma automaadita ei osta eriti keegi.
Harrastajale ei paku see suurt midagi, sest kogu oma "spordi" kohta on autod tarbetult rasked ja kohmakad. Praegu ei ole bmw valikus ühtegi autot, millega B2000-s Hondale vastu saaks. Ühte pidi ehitame mugavat cruiserit, teist pidi sportautot
---Kui eelmine aasta käis Saugal sõitmas B2000 sarja vene mees Uhov 3a vana BMW B2000 autoga said kõik hondad, opelid ja VW väga pika puuga.
2. Aeg
Kes on see ostja 5 a pärast? Selleks ajaks pakub iga riisitehas samaväärsete rinkaomadustega samasuuri, kuid kergemaid ja odavamaid autosid 1/3 odavama hinnaga.
---Mis tehased need oleksid, kas see on mingi siseinfo??? Autotehased mõtlevad vähemalt viis aastat ette, see peaks olema ka kuulda olnud.
Luksuse rindel pakuvad Audi ja MB hoopis suuremaid valikuvõimalusi (kere valik, suurem mudelite arv, automaadi võimalus). BMW võtab kätte ja ehitab järgmise M5 jaoks nullist järgmise mootori, mis jõuab tootmisse poole nuditumana ning konkurentidest aasta hiljem. Konkurentsis ei ole vabandus, et caddy sõitis uue mudeliga 2003. teistis aegunud M5 vastu. M Tootearendus on hoopis nõrk ja aeglane. Ning tulemus ei tasu paljudele ootamist.
---Audi pakub RS6-te ainult universaali(vist) ja Merc pakub kupeed, SLK on kupee?
M5 jaoks on koht siiski olemas, 5 kohaline sportsedaan.
2-seeria väljatoomisega kõvatatakse juba kolmandat aastat - ning kui ta välja tuleb, kas ta pole sama bugine kui viimane 7ne
---Näib et tunned uut 7 läbi ja lõhki ning tead kõiki kasutuse jooksul ilmnenud vigasid peast.
3. Võimaluste laienemine
On ülim aeg pakkuda erinevaid keremudeleid. M3 peab olema saadaval ka sedaani või universaalina. Rinkaauto tänavale - whats that -see suri E30 M3-ga.
Viimane M3 oli vaid kupee. Viimane M5 oli vaid sedaan.
---See arendab traditsiooni ja ostjad ei pea pettuma
Vot sellised mõtted - palun mitte isiklikuks minna, vaid ümber lükata...
Seda trollijuhid ostaksidArvo kirjutas:Väljast päris musklis masin aga seest on ikka üsna masendav auto piltide järgi Kui BMW märgid ära korjata võiks arvata et on tegemist mõne moodsa trollibussi juhikohaga - alustades väga odava välimusega roolist lõpetades lageda ja igavana näiva armatuurlauaga - endist juhi ümber koonduvat kujundust vist uutel BMWdel enam ei näe Käigukang on kah mingi uus narrus... meenutab buldogi saba.
1. Uus Liana vist väga meeldib SulleAare kirjutas:Kõikidest autodest saab kunagi oopel
Uue 5se juures ise häirib 3 asja
1. Kellade disain a'la Liana. No tee või tina, aga on nii....
2. Armatuuri keskekraan - selline disain meenutab Opelit
3. Nii väärastunud külgprofiiliga 5st pole siiani teha suudetud, mis stock ratastega nõme välja näeb. See näeb 15 valudega nagu hurt soos. Et siis esimene 5ne, mille kohustuslik tjuuning on KOHE 17 rattad osta
2. Kuhu Sina selle paigutaks?
3. Alla 19` rattad sinna kahjuks alla ei mahu, kui sa suudad sinna 15´rattad alla panna kutsu mind palun vaatama.
Tõenäoliselt 535 mis Sul endal on, sellel Nitro pudel korraliku kraamiga täita ja sõelad oleks ka puhtad, siis loputaksid seda uut M5-te igast asendist.
Sattus minu kätte 24. augusti Frankfurter Allgemeine, kus on üle lehe artikkel tärkavast V10 trendist. Võrdluse all on BMW M5, Lamborghini Gallardo ja Porsche Carrera GT mootorid.
Mõned huvitavad faktid, mis silma hakkasid:
- kui BMW mootoril on 4 õlipumpa, siis Porsche pani veel paremaks, tal on neid 10!
- leidsin ka vastuse BMW mootorist publitseeritud piltide kohta, kus väidetavalt on 90 kraadise nurgaga mootor, aga vändal splitpin-e pole. Vastus on lihtne: BMW mootori süütehetked ei olegi võrdsetel kaugustel! Väited on sellised: a) V10 puhul see erilist ebaühtlust enam ei tekita ja b) sellest konstruktsioonist saab lihtsalt tuleva M3 jaoks 4 liitrise V8 kahe silindri mahalõikamise teel, kusjuures ka väntvõlli pole vaja ümber teha, sest 90 kraadi sobib V8-le täpselt.
- Porsche on püstitanud uue rekordi mootori sügavusse ehitamises: tema väntvõll pöörleb ainult 98,5mm kõrgusel autopõhjast (kuivkarter)
- nukkvõllid on kõigil õõnsad, Porsche kasutab ka titaankepse
Lõppu lisan ka tehniliste andmete võrdlustabeli:
Mõned huvitavad faktid, mis silma hakkasid:
- kui BMW mootoril on 4 õlipumpa, siis Porsche pani veel paremaks, tal on neid 10!
- leidsin ka vastuse BMW mootorist publitseeritud piltide kohta, kus väidetavalt on 90 kraadise nurgaga mootor, aga vändal splitpin-e pole. Vastus on lihtne: BMW mootori süütehetked ei olegi võrdsetel kaugustel! Väited on sellised: a) V10 puhul see erilist ebaühtlust enam ei tekita ja b) sellest konstruktsioonist saab lihtsalt tuleva M3 jaoks 4 liitrise V8 kahe silindri mahalõikamise teel, kusjuures ka väntvõlli pole vaja ümber teha, sest 90 kraadi sobib V8-le täpselt.
- Porsche on püstitanud uue rekordi mootori sügavusse ehitamises: tema väntvõll pöörleb ainult 98,5mm kõrgusel autopõhjast (kuivkarter)
- nukkvõllid on kõigil õõnsad, Porsche kasutab ka titaankepse
Lõppu lisan ka tehniliste andmete võrdlustabeli:
Kood: Vali kõik
BMW M5 Lambo Gallardo Porsche Carrera GT
Konstruktsioon V10/90° V10/90° V10/68°
Töömaht 4999cm³ 4961cm³ 5733cm³
Diam x käik 92x75,2mm 82,5x92,8mm 98x76mm
Surveaste 12:1 11,1:1 12:1
Klappe 4/kett 4/kett 4/kett
Võimsus 373kW (507PS) 368kW (500PS) 450kW (612PS)
@ 7750rpm @ 7800rpm @ 8000rpm
Väändemom. 520Nm 510Nm 590Nm
@ 6100rpm @ 4500rpm @ 5750rpm
Liitrivõimsus 101,4 PS/l 100,8 PS/l 106,7 PS/l
(74,6kW/l) (74,2kW/l) (78,5kW/l)
Max. ksk. rõhk 13,07bar 12,91bar 12,93bar
Keskm. kolvikiirus 19,4m/s 24,1m/s 20,2m/s
@ 7750rpm @ 7800rpm @ 8000rpm
Kaal 240kg 215kg 214kg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
midagi Aarele, kui sa pole veel näinud...BMW kahvatub tugevalt kahjuks
http://www.car.ee/tuning/2004-09-03/kle ... 55k-s8/ee/
http://www.car.ee/tuning/2004-09-03/kle ... 55k-s8/ee/
BMW M5 V10
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Tõmbaks vanale teemale uuesti hoo sisse 12 aastat hiljem
Ehk V10 ja nende vastupidavus.
113tkm
62tkm
108tkm
155tkm
89tkm
**** pilt aga 67000 miili
103tkm 2006a väljalase(tüüpviga)
Listi võiks jätkata veel 3x samapalju kui viitsiks ajalugu kaevata
Ehk V10 ja nende vastupidavus.
113tkm
62tkm
108tkm
155tkm
89tkm
**** pilt aga 67000 miili
103tkm 2006a väljalase(tüüpviga)
Listi võiks jätkata veel 3x samapalju kui viitsiks ajalugu kaevata
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Siin väidetav probleemi leevendav lahendus ja lisaaja võitmine aga minul siia usku pole,olgu misvärvi tahes need saaled,mootoris on konstruktsiooniviga ning castrol ei kõlba kuhugi,
ei jõua ära oodata millal tagasi jõuavad teise ringiga autod mis peale tegemist on ainult Mobili/Motuliga sõitnud.
ca 2020--> edasi võib siis hakata nende saaledega sõitnud autosi tagasi ootama
Lisainfoks et kui kellelgi mootoriosi vaja siis leidub komplektne varuosamootor ja muud träni.
ei jõua ära oodata millal tagasi jõuavad teise ringiga autod mis peale tegemist on ainult Mobili/Motuliga sõitnud.
ca 2020--> edasi võib siis hakata nende saaledega sõitnud autosi tagasi ootama
Lisainfoks et kui kellelgi mootoriosi vaja siis leidub komplektne varuosamootor ja muud träni.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Nagu piltide pealt aru saan, siis tegemist on kepsu saaledega.
Nii palju kui mina olen bensukaid lahti võtnud, siis kepsu ülemine saale, on paraku väga tihti vaseni välja kulunud. Minu arvamus miks nii juhtub on see, et kasutatakse lihtsalt kehva õli (0w30 ja 5w30 LONGLIFE) ja pikad hooldus välbad (25000km), mis on paraku meie kliimas ja tingimustes ulme.
Disladel, millel on tugevdatud saaled, nendel pole kepsu saaledega otsest probleemi. (kui provotseerida, siis on kõik võimalik...)
Nii palju kui mina olen bensukaid lahti võtnud, siis kepsu ülemine saale, on paraku väga tihti vaseni välja kulunud. Minu arvamus miks nii juhtub on see, et kasutatakse lihtsalt kehva õli (0w30 ja 5w30 LONGLIFE) ja pikad hooldus välbad (25000km), mis on paraku meie kliimas ja tingimustes ulme.
Disladel, millel on tugevdatud saaled, nendel pole kepsu saaledega otsest probleemi. (kui provotseerida, siis on kõik võimalik...)
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
On the 8th day, God created boost.
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
s54, s50, s62 mootoritel kõigil taolise kulumisega saaled olnud ja läbisõit 150tkm-200tkm vahemikus. Kui võtta mõni 500tkm m50 lahti, siis sellist pilti sealt naljalt ei leia.
56792145
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Paari päeva pärast muljetan
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Noh,valmis tema tuli,väga muljetavaldav hääl on vähemalt
Foorumiliige Testivõitja seisis esmakäivitusel paja kõrval valves aga ma ei suutnud tema näost mingit emotsiooni välja lugeda.
Foorumiliige Testivõitja seisis esmakäivitusel paja kõrval valves aga ma ei suutnud tema näost mingit emotsiooni välja lugeda.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama setupiga autohääl ja lõpus minek ka fikseeritud
Sama setupiga autohääl ja lõpus minek ka fikseeritud
F31 320d M Performance
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: BMW V10 M5 Mootor-Väike raua oopera
Emotsioonid tekivad liikuvas autos, siis oli vaja vaadata, et kõik asjad omal kohal oleks ja mahlad sees seisaks