grimes kirjutas:Pöördun väikese murega teieni..
Nimelt on plaanis madaldada e46 330xd
Kuid pakutakse vaid kuni -30mm madaldusvedrusi.
Kuna ju originaalis xd juba umbes 30mm kõrgem siis saavutaksin selle madaldusega vaid tagaveolise e46 kõrguse.
On ehk teada kas võibolla sobivad ka tagaveolise vedrud (taha veel aga ette ??) või on veel miskeid alternatiive ? (coilid jätaks esialgu välja)
Olen teadlik et esimestele pooltelgedele see hästi ei mõju.. kuid enda nägemus oli -60/-40 .. jääks koopavehed võrdsed.
Coilid, alates 1000€. Tagaveolise omad ei sobi 4wd-le. Tagaots on sama ja tagaveolisega vahetatav, ette mingeid alternatiive pole. Minul oli kasutusel KW Ver1 ja jäin väga rahule.
Ja esimeste pooltelgedega ei juhtu mitte midagi. Kasutage normaalseid kattekumme, vaadake, et mootoripadjad ära vajunud pole ja kõik on okei. Enamustel enivei GSP veovõllid all juba ja selle raha eest üle 2 aasta nad kestma ei peagi, ei kesta ka tavalise X-i all. Ma sõitsin ühtedega üle pooleteise aasta (algul 30mm madaldusvedrud, pärast coilid, mis põhja keeratud), uus omanik on nüüd ühte vahetanud, kuna mootoripadi oli puruks ja nüüd tal juba vaikselt aasta täis, coilid jätkuvalt põhja keeratud. Talvel nautis ka neliveomõnusid.
FK tootis kunagi ca 700€-ga ka neliveo coile, aga vähemalt aasta tagasi neid saada polnud enam.
Põgusalt arutatud seda teemat ka...
viewtopic.php?f=4&t=234871&start=30