Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Äkki mõni varuosadega tegelev inimene oskab öelda, kas E46 esimese amordi tugilaagri/padja puhul on erinevusi olenevalt vedrustusest ? (M Tech vs. tavaline)
Selle suutsin leida, et M3 puhul seal erinevus tuleb, kuid tavalise E46 kohta kataloogi järgi justkui annaks ühte koodi.
Mure 530d vahepeal liigub nagu loom ja vahepeal liigub halvemini(siis nagu oleks ventikas taga ja megalt uugaks vahetpole palju gaasi annad) kas võib olla visco sidur mis seda põhjustab? Viimasel ajal üha tihedamini on hakanud see ventika hääl nagu jääma.
Teine mure selline, et webasto juurest ajab jahutusvedelikku välja,kui koha peal lapp põhja anda(hakkab vahutama ja jahutusvedelik külm) ehk keegi oskab ka sellega aidata.
Või kas/kuidas saab inpaga seda vaadata?[/quote]
Sa mõtled ECU soft nr?[/quote]
Tarvis oleks vaadata kas auto sõidab originaal softiga või on tehtud mingi kehva soft. Kuna koormuse all auto suitseb liigselt.[/quote]vaata ka kas õhulõdvikud-jutud on ka terved ja leketeta, võib ka mõjutada...tahm ei tähenda teinekord et kütet palju vaid ka et õhku vähe[/quote]
Õhulõdvikud kontrollitud, vaakumvoolikud vahetatud, intercooler eelmine suvi vahetatud, turbolõdvikud üle vaadatud, mootoripadjad eelmine aasta vahetatud.
Kas ma olen ainuke inimene,kellel visuaalselt kena tänavaauto müügikuulutust lugedes süda pahaks läheb,kui loen kuulutusest "kempi differ" või "hüdrokässar"?
crapss kirjutas:Kas keegi teab Tartus kedagi, kes ütleks mulle mu auto softi nr?
Või kas/kuidas saab inpaga seda vaadata?
Sa mõtled ECU soft nr?
Tarvis oleks vaadata kas auto sõidab originaal softiga või on tehtud mingi kehva soft. Kuna koormuse all auto suitseb liigselt.
Kui viitsid Võrru sõita siis võin paari inimese kontaktid anda, kes tegelevad chippimisega. Saavad vaadata kas on midagi muudetud või ei. Inpa seda ei näita.
karmo kirjutas:Kas ma olen ainuke inimene,kellel visuaalselt kena tänavaauto müügikuulutust lugedes süda pahaks läheb,kui loen kuulutusest "kempi differ" või "hüdrokässar"?
karmo kirjutas:Kas ma olen ainuke inimene,kellel visuaalselt kena tänavaauto müügikuulutust lugedes süda pahaks läheb,kui loen kuulutusest "kempi differ" või "hüdrokässar"?
Ei
Samas veits veider oleks minna autot ostma ja siis kui teed proovisõitu siis keerates midagi lõhub, ja sa eiteadnudki,et differ on lukku timmitud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
karmo kirjutas:Kas ma olen ainuke inimene,kellel visuaalselt kena tänavaauto müügikuulutust lugedes süda pahaks läheb,kui loen kuulutusest "kempi differ" või "hüdrokässar"?
Ei
Samas veits veider oleks minna autot ostma ja siis kui teed proovisõitu siis keerates midagi lõhub, ja sa eiteadnudki,et differ on lukku timmitud.
Ei,ega sellel diffril polegi arvatavasti häda midagi,lihtsalt igasugune ostmise ja vaatamamineku isu kaob ära,kuna siis selle autoga on arvatavasti ka vastavalt käitutud.
Tere! Paluks abi ühe murega. Ostsin E46 318d 85kw, 2003a manuaal. Mureks on see, et auto mootor ei lähe soojaks. Kohapeal lasta käia pikalt siis läheb soojaks aga hakkad sõitma, siis läheb külmaks tagasi. Kas asi võib olla termostaadis? Ja mis oskate selle mootori kohta üldse öelda?(v.a see, et mahlapakk mis ei liigu teie arust piisavalt)
Kas on okei kasutada e53 all sellist kombinatsiooni? (kõrguse suhe just, või annab laius kõgust juurde ? )
Suvatsesin lõpuks vaadata mis autoga kaasa tulid ja veidi naljakas kombo tundub.
kerdot kirjutas:Tere! Paluks abi ühe murega. Ostsin E46 318d 85kw, 2003a manuaal. Mureks on see, et auto mootor ei lähe soojaks. Kohapeal lasta käia pikalt siis läheb soojaks aga hakkad sõitma, siis läheb külmaks tagasi. Kas asi võib olla termostaadis? Ja mis oskate selle mootori kohta üldse öelda?(v.a see, et mahlapakk mis ei liigu teie arust piisavalt)
Kuulsin et su autol ei pidanud üldse termostaati vahel olema.
Ees on lamav politseinik / teekünnis. Kuidas mõistlikum takistust ületada, et vähem autot väsitaks? Kas ikka 4 rattaga kenasti otse üle või äärest varastada nii palju, et vaid ühe poole rattad künnist ületavad?
ohu.pall kirjutas:Ees on lamav politseinik / teekünnis. Kuidas mõistlikum takistust ületada, et vähem autot väsitaks? Kas ikka 4 rattaga kenasti otse üle või äärest varastada nii palju, et vaid ühe poole rattad künnist ületavad?
Enamus juppe nagunii mõistlik paaris vahetada, seega pole vahet kas löhud ühte poolt või mõlemat
Aga üldine loogika ikka see et kui üks pool millestki üle sõidab ja teine siledalt joolseb, siis vast lõhub vaid seda poolt millega üle sõitad.. Aga jah tänavad viis korda hullemad kui see künnis
Viimati muutis porku, 13.04.2016 08:54 34, muudetud 2 korda kokku.
Mure järgmine , panin e39.le (sedaanile) fl tuled taha ja ühendasin ära , kõik ilusti toimib (tuled ei vilgu ega midagi) aga pidurdades lööb veateate ette (et pirn/pirnid) läbi ja suunatuled hakkavad kiiresti plõksuma/vilkuma kui pidurdan. Milles probleem olla võib ? Koodeerimisega saab jamast lahti? Või mingi jama ühendus?