
Mõnele BMW fanatile, kel aega ning mammonat piisavalt...
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?![]()
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
See oli nüüd küll isiklik solvang.Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?![]()
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?![]()
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Tanel!tanelp kirjutas:See oli nüüd küll isiklik solvang.Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?![]()
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.![]()
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Ma rääkisin sellest, et neid autosid tasuks restaureerida, mitte seda, et nende toorikud maksavad 25k.Muhv kirjutas:Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Algtoorik ei olnud jah sellises konditsioonis kuid ikka parajalt mädanenud.Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Tõin lihtsalt näite, selge see, et varuosade kättesaadavust ei saa võrrelda, kuid põhimõte on sama. Nagu Kristo P ütles- Nuga lammutas auto konkreetselt laiali ja siis hakkas otsast peale, kuigi Kristo mainis E21 foorumit, on ka siin foorumis olevate piltide põhjal aimu saada projekti põhjalikkusest.... Aga see pole hetkel teemaTom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid