Arukas inimene ostab 10% säästlikuma auto asemel 40-50% odavamat (sinist) kütet ja sõidab rõõmsalt oma "võimsa" autoga edasi.Charly kirjutas: Kui kütuse hind hakkab üle pea minema, ostab arukas inimene ökonoomsema auto ja mure lahendatud.
Hei diselistid kelle paagis on käinud Eesti Toll voolikuga?
Tõesti, milleks üldse makse maksta? Ilma on ju hoopis odavam? Ja teede remondi ning eelarve augud las plekivad teised eeslid kinni.. Solidaarsus, eetika ja vastutustunne on need sõnad, mis teatud kontingendil tuleks sõnaraamatu abiga läbi töötada.bimmer099 kirjutas: Arukas inimene ostab 10% säästlikuma auto asemel 40-50% odavamat (sinist) kütet ja sõidab rõõmsalt oma "võimsa" autoga edasi.
Ärme sellist teemat küll siin tõstatama hakka, ca 5 kr liitri kütuse pealt läheb riigile, pluss muud maksud, mis riigile lähevad, et ma sõita saaksin ei ole küll normlaalne. Minu tööst läheb 33% sotsmaks + 24% tulumaks = 57% minu töötasust läheb riigile, krt me oleme orjad siin. Ma tõesti ei ohiks, kui ma sõidaksin korralikul teel, krt eesti riik tellib teeremondi aga kvaliteeti tegijatelt ei nõua, minge sõitke vabaduse pst-l, mõni aeg tagasi tehtud tee, auto väriseb täiega seal, kaane kohtades võid kummid puruks sõita jne, pärnu mnt remont järve selveri juures !!! sõidad mööda teed nagu laevas, tõuseb ja langeb, tõuseb ja langeb. Krt see ajab nii närvi, mina ei võtaks sellist tööd üldse vastugi. Ning siis mõtlen siin, mina ju kaudselt selle töö eest maksin, siis kas minu käest küsitakse, kas ma nõus? Lühidalt, ma saan aru, et solidaarsus jne, aga kvaliteeti ka selle eest vaja!bizarrini kirjutas:Tõesti, milleks üldse makse maksta? Ilma on ju hoopis odavam? Ja teede remondi ning eelarve augud las plekivad teised eeslid kinni.. Solidaarsus, eetika ja vastutustunne on need sõnad, mis teatud kontingendil tuleks sõnaraamatu abiga läbi töötada.bimmer099 kirjutas: Arukas inimene ostab 10% säästlikuma auto asemel 40-50% odavamat (sinist) kütet ja sõidab rõõmsalt oma "võimsa" autoga edasi.
Antud kontrollis ju nn toojateni ei jõuta, tarbija saab täiega. Või mõtled seda kaudset skeemi, et kui tarbija ei tarbi, siis toojal pole pointi tuua? Üldiselt oleks ma happy, kui tanklates oleks pidev kontroll ja tagatud kvaliteetne kraam. (pole ise kordagi sinist kütust tankinud, kuid tangiks küll, kvaliteedi pärast)Kalmer K. kirjutas:Üldiselt olen sihukese kontrolli poolt. Siin maakohas tuuakse ikka vahel sihukest solki üle, et selle vedajale lööks naela pähe kinni. On kokkupuuteid olnud
Eks tanklaidki kontollitakse järjepidevalt maksu- ja tolliameti poolt, kas siis laekunud vihjete või riskianalüüsi põhjal. Diisli väävlisisaldus ühe kilogrammi diisli kohta on lubatud 50 milligrammi ja vahepeal pressist ikka läbi käib, et mõnest tanklast mittekvaliteetset kütust on avastatud.Ivar kirjutas:Üldiselt oleks ma happy, kui tanklates oleks pidev kontroll ja tagatud kvaliteetne kraam.
Kui saaks sõita normaalsetel teedel, siis selle nimel võiks tõesti kallist kütet osta, aga paraku tambitakse kütuseaktsiisiga kinni hoopis 10-ne miljoni $ afääre ja miljardi eeguseid suhkrutrahvebizarrini kirjutas: Tõesti, milleks üldse makse maksta? Ilma on ju hoopis odavam? Ja teede remondi ning eelarve augud las plekivad teised eeslid kinni.. Solidaarsus, eetika ja vastutustunne on need sõnad, mis teatud kontingendil tuleks sõnaraamatu abiga läbi töötada.

Ja lahendus on mis? Et ostame kõik sinist ja teed saavad kuidagi ise korda?bimmer099 kirjutas:Kui saaks sõita normaalsetel teedel, siis selle nimel võiks tõesti kallist kütet osta aga paraku tambitakse kütuseaktsiisiga kinni hoopis 10-ne miljoni $ afääre ja miljardi eeguseid suhkrutrahvebizarrini kirjutas: Tõesti, milleks üldse makse maksta? Ilma on ju hoopis odavam? Ja teede remondi ning eelarve augud las plekivad teised eeslid kinni.. Solidaarsus, eetika ja vastutustunne on need sõnad, mis teatud kontingendil tuleks sõnaraamatu abiga läbi töötada.

MIDA TE VIRISETE
ostke kütust eestist -ja maksud jäävad eestisse-EI lähe lätisse.meil eestlastel on rootslastelt niii palju õppida .rootslane ei osta mitte midagi enne kui ei ole kindel et mõni tene rootslane ei müü seda asja.JA JUST SELLE PÄRAST ON ROOTSIS HEA ELADA. MINU TÄDI SAAB (KOOS KOGUMIS PENSIONIGA-MIDA SIIN ERITI EI PRAKTISEERITA- 18000 SEK IGA KUU OMA ARVELE.JA NÜÜD VAATA SEK`I KURSSI JA MÕTLE PALJU SINA PALKA SAAD.....ENAM SUUREMATE TÄHTEDEGA EI SAA--- MAKSKE MAKSE!!!!!!!!!!
Re: MIDA TE VIRISETE
Teema läheb vähe OT-ks, aga sõber, uuri miks paljud edukad rootlased end teistesse riikidesse regavad - Rootsi hullude maksude pärasthhhannes kirjutas:ostke kütust eestist -ja maksud jäävad eestisse-EI lähe lätisse.meil eestlastel on rootslastelt niii palju õppida .rootslane ei osta mitte midagi enne kui ei ole kindel et mõni tene rootslane ei müü seda asja.JA JUST SELLE PÄRAST ON ROOTSIS HEA ELADA. MINU TÄDI SAAB (KOOS KOGUMIS PENSIONIGA-MIDA SIIN ERITI EI PRAKTISEERITA- 18000 SEK IGA KUU OMA ARVELE.JA NÜÜD VAATA SEK`I KURSSI JA MÕTLE PALJU SINA PALKA SAAD.....ENAM SUUREMATE TÄHTEDEGA EI SAA--- MAKSKE MAKSE!!!!!!!!!!

- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Mind on tolli poolt kontrollitud Saaremaal. Kui küsisin miks te mind üldse kinni pidasite, ütlesid nad, et riskigrupi auto(tumedad klaasid, BMW jne.) tundus nagu väga veider. Tegelikult ma olen suht kindel, et keegi vihjas(oi neid kadedaid saarlasi) kuna käituti minuga üsna veidralt, nt. küsiti, et mis selline auto maksis jne. Muidu oli mul sinine paagis küll aga nad ei saanud tilkagi kätte. Sinist kütust ostan seepärast, et valge pole oma hinda väärt...Olete te sõitnud autoga millel on saksa diisel paagis?!?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui palju inimesi hoiab tsekid alles peale tankimist? eraisikuid mõtlen siis.Raino kirjutas:Eile kell 16.30 Eesti piiri ületades käis Eesti Toll jälle voolikuga minu paagis.
Järjekordselt kontrolliti siis.
Küsiti veel kah viimste tankimiste tsekke kas siis Eesti omi või selle välis riigi oma kus viibisin.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ise kärutan küll bensukaga ringi, nii et see ET teema mind ei puuduta, õnneks
Aga mis puutub tsekkidesse, siis arvan, et oluline on siiski see, mis paagis kontrollimise hetkel on. Kusjuures sinise v punasega sõitmise koha pealt tean nii palju öelda, et näiteks punane toimis metsamasina puhul küll päris hea mitu aastat ja mitte midagi ei juhtunud, iga 400l ''punase'' kohta mingi hea törts kahetaktilise mootori õli määromisomaduste parandamiseks ja tuld!
Muuseas arvan, et ka puhta diisliga ei tee see 2-taktiõli paha 



üldiselt mul vedelevad küll tsekid kodus alles mingi kuu jagu alati sest ma teen alati koku võttet nii sama oma huvideks palju ma olen aastaga liitreid ning kroone maha sõitnud.
Kahe taktilise õli proportsioon on 1 liiter õli 100 liitri kütte kohta.
Kahe taktilise õli proportsioon on 1 liiter õli 100 liitri kütte kohta.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
aga mis juhtub siis kui ma lisan 2T õli diislile ja toll voolikuga sealt sinise välja tõmbab? 2T õli peaks tegema ilusa sinise värvi diislile! kas ma saaks edasi sõita? või pean auto maha jätma? kui lätis käisime mõni aeg tagasi siis vaadati küll mis kütus masinas on eestisse tagasi sõites (kõik oli ok).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
No teoreetiliselt kui see 2T isegi annab sinise värvi kütusele - saadetakse siiski proov ekspertiisi ja küll seal tuleb välja, kas tegu on erimärgistatud kütusega või mitte.efekt kirjutas:aga mis juhtub siis kui ma lisan 2T õli diislile ja toll voolikuga sealt sinise välja tõmbab? 2T õli peaks tegema ilusa sinise värvi diislile! kas ma saaks edasi sõita? või pean auto maha jätma? kui lätis käisime mõni aeg tagasi siis vaadati küll mis kütus masinas on eestisse tagasi sõites (kõik oli ok).
Kui erimärgistatud kütusega vahele jääda, siis autot seisma ei panda. Saab kenasti edasi sõita aga 24 tunni jooksul peab küttesüsteemist erimärgistatud kütuse eemaldama.
Sa võid selle kütuse kas või sinise tindiga siniseks värvida.
Trahvi teha enne ei saa kui on tehtud eskpertiis mis näitab kas on kütes erimärgistust tähistava värvi komponendid või ei.
Õli ei värvi mitte mingit moodi kütet siniseks.
Trahvi teha enne ei saa kui on tehtud eskpertiis mis näitab kas on kütes erimärgistust tähistava värvi komponendid või ei.
Õli ei värvi mitte mingit moodi kütet siniseks.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
tegelesin kunagi kardiga ja kasutasin bensiinis valvoline 2T õli (tume sinist värvi)mis oli bensiini sisse panemiseks mõeldud ja bensiin oli küll mul ilus sinine. voolikud olid kardil läbipaistvad ja tunne oli nagu sõidaks aknooliga (nüüd võiks öelda, et tartu GIN-iga). siis diisel on midagi muud ja ei muuda värvi?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn