Tere!
Sattusime sellise mure otsa. Ülevalpool mainitud auto on seisnud mõned aastad, ennem seismist käis ja siis läks keretöödesse. Nüüd halva üllatusena keerates süütevõtit, on auto täiesti tumm. Oleme proovinud vahetada akusid, aku massijuhet, releesid ja süüteluku põhja ent ükski neist asjadest pole andnud tulemust. Kas oleks foorumirahval mingeid mõtteid, kuidas autole taas elu sisse puhuda?
BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
tasuks vaadata, kaugele pinge üldse jõuab. testriga aku juurest liikuma hakata ja siis näeb ära, kust enam edasi ei lähe.
halb klemmide ühendus võib tähendada ka seda, et pinge vajalikesse kohtadesse küll jõuab, kuid vool on piiratud ning vajalikud releed, moodulid või elektrimootorid ei suuda käivituda. DC ampertangid oleksid maru head asjad selle juures.
kontrollida kere massiühendused üle, sest keretööde ajal võisid lahtised poldid kattuda värviga, oksiidiga või muud moodi vigastuda.
vaadata veel kord üle kõik vahepeal lahti võetud pistikud ja pesad, et midagi sassis poleks või ikka kindlalt kinni oleks pesas.
massi starterile võib paraja juhtmega(ristlõige) ka otse aku klemmilt vedada, et veenduda massi korrasolekus.
halb klemmide ühendus võib tähendada ka seda, et pinge vajalikesse kohtadesse küll jõuab, kuid vool on piiratud ning vajalikud releed, moodulid või elektrimootorid ei suuda käivituda. DC ampertangid oleksid maru head asjad selle juures.
kontrollida kere massiühendused üle, sest keretööde ajal võisid lahtised poldid kattuda värviga, oksiidiga või muud moodi vigastuda.
vaadata veel kord üle kõik vahepeal lahti võetud pistikud ja pesad, et midagi sassis poleks või ikka kindlalt kinni oleks pesas.
massi starterile võib paraja juhtmega(ristlõige) ka otse aku klemmilt vedada, et veenduda massi korrasolekus.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
tagaistme all küljekarbi läheduses on ka kaitse mis viib voolu tagumisse kaitsmekarpi.see kaitse võib olla ka lihtsalt kaki oksudeerinud olla.kui räägid liia autost siis ma enam ei mäleta kas aku oli kapoti all või tagaisme all.igal juhul on seal kaitse vahel.ka tagaisme alt alguse saav aku pluss kaabel võib olla halvas ühenduses juhi jalge juures olevas polt kinnituses mis viib esimesse kaitsmekarpi.
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
Praegu olen jõudnud tulemuseni, et kaitsmekarbis pole voolu. Starteri plussil on voolu. Kõiksugused massid jms puhastatud ja katsutud. Kas võib olka, et juhtmepuus plussjuhe katki/põlenud?
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
Vea kasvõi täkukaablitega uus vool peale testiks.
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool
Probleemile lahendus leitud! Kapotialune fusible link oli läbi põlenud. Plusskaablilt oli pisike juhe lyhises ja nii ta läks. nüüd tuju hea autol hing sees! :) Tänud abistajatele!
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93