e61 520d 120kw kiirendus
e61 520d 120kw kiirendus
Tere,
Sellise murega siis, et nagu kiirendus jõudu vähe, 2.0d muidugi eriline kiirendusrakett pole, aga ehk kellelgi kogemust et mis probleem võib olla. jõud kaob kuidagi vara, 2 käiguga laseb 4000 rpm kuskil, 3 käiguga 3000+ veidike, 4ndaga juba poob 2500rpm juures ja 5ndaga pole katsetada saanud. 90 pealt möödasõite peab planeerima pikalt kuna pole jõudu et mööda sõita, hakkab pooma. manuaal käigukast siis. Lähipäevil läheb kütusefilter ja õhufilter vahetusse, kui kätte saab, aga kahtlen et need nii palju saavad hinge kinni lüüa.
Kiirendus 0 - 100 stopperiga mõõtes kuskil 19 sekundit
kellelgi ehk veel miskit kogemust või teab mida kontrollida?
Sellise murega siis, et nagu kiirendus jõudu vähe, 2.0d muidugi eriline kiirendusrakett pole, aga ehk kellelgi kogemust et mis probleem võib olla. jõud kaob kuidagi vara, 2 käiguga laseb 4000 rpm kuskil, 3 käiguga 3000+ veidike, 4ndaga juba poob 2500rpm juures ja 5ndaga pole katsetada saanud. 90 pealt möödasõite peab planeerima pikalt kuna pole jõudu et mööda sõita, hakkab pooma. manuaal käigukast siis. Lähipäevil läheb kütusefilter ja õhufilter vahetusse, kui kätte saab, aga kahtlen et need nii palju saavad hinge kinni lüüa.
Kiirendus 0 - 100 stopperiga mõõtes kuskil 19 sekundit
kellelgi ehk veel miskit kogemust või teab mida kontrollida?
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Paneks ka panuse dpf peale. 3.0d samasugune asi läbi elatud. Tallinnas sai Patrik pika mängimisega filtri tühjaks põletatud aga sul vist Tallinnasse pikk maa.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Infos vananenud info et auto ikka Tallinnas. Peab seadma suunad siis sinna et ehk saab korda.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Ilma näkku lastavate veatedeteta DPF mingi umbes olek ei ole pehmelt öeldes pädev hinnang - pisut karvasemalt väljendades lihtsalt haige sonimine. Vastusurve hoitakse piirtingimustes. Muidugi mine lase mootor üle vaadata, sest levib mingi hull ja haige "viirus", et diiselautol on vaja eemaldada iga probleemi või diisli-suguhaiguse korral kõige pealt DPF ja siis veel katalüsaator... ..., et siis pihustite ning turboni jne jõuda ja pärast piinlik, piinlik.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
[quote="ttsys"]Ilma näkku lastavate veatedeteta DPF mingi umbes olek ei ole pehmelt öeldes pädev hinnang - pisut karvasemalt väljendades lihtsalt haige sonimine. Vastusurve hoitakse piirtingimustes. Muidugi mine lase mootor üle vaadata, sest levib mingi hull ja haige "viirus", et diiselautol on vaja eemaldada iga probleemi või diisli-suguhaiguse korral kõige pealt DPF ja siis veel katalüsaator... ..., et siis pihustite ning turboni jne jõuda ja pärast piinlik, piinlik. [/quos
Sul mõnda autot pole mida putitada,ainult lõualõksutamine käib siin pea igas teemas.Loogiline,et pole.Jätka ja siis leiad end töötukassa sabast.
Sul mõnda autot pole mida putitada,ainult lõualõksutamine käib siin pea igas teemas.Loogiline,et pole.Jätka ja siis leiad end töötukassa sabast.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Ei hakka sinuga vaidlema. Dpf-ga masinaid pole enne käest läbi käinud ka, seega erilist kogemust ei ole. Viisin teemaalgatajale sarnaste sümptomitega masina Patriku juurde diagnosti. Teadsin, et seal oli mootori juures muudatusi tehtud ja ise kahtlustasin pihusteid. Vastusurve oli väga suur (numbriliselt ei mäleta), jahutusvedeliku temp madal. Muud asjad korras. Peale poolepäevast mässamist sai filter tühjaks põletatud (nb! mitte eemaldatud). Peale seda vahetasin ka mõlemad termostaadid ja praeguseks olles ca 10t km sellest ajast sõitnud, tundub asi normis olema.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Kõik õige aga siis pidi sulle auto ka tulukest näkku laskma, et põletust ei tehta. Oli ju nii?
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Milline tuluke see e61 seda näitab? Ühtegi liigset tulukest ei põlenud ja veateadet ekraanile ei kuvatud.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
http://forum.bmw5.co.uk/applications/co ... 325736b4ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui sellises pool-tummises olekus autot kasutad siis ilmselgelt saavutab DPF ka errorit andva vastusurve + vigade tõttu vearegistris ei käivitu ka regeneratsioon. Mootorimehe juurde minek on asap, mida teha vaja, et asi ei eskaleeruks omakorda veel selliseks nagu just ülal kirjeldati.
Js veel. Kogu see eelnev jutt ei päde kui DPF delete tehtud + mingi chip-i-jorss peale pandud. Sellisel juhul on muidugi veatuled kõik välja kirjutatud ja vearegister pime. Sellise juhtumi korral võib abi saamine üsna kulukas ja kurnav olla.
Kui sellises pool-tummises olekus autot kasutad siis ilmselgelt saavutab DPF ka errorit andva vastusurve + vigade tõttu vearegistris ei käivitu ka regeneratsioon. Mootorimehe juurde minek on asap, mida teha vaja, et asi ei eskaleeruks omakorda veel selliseks nagu just ülal kirjeldati.
Js veel. Kogu see eelnev jutt ei päde kui DPF delete tehtud + mingi chip-i-jorss peale pandud. Sellisel juhul on muidugi veatuled kõik välja kirjutatud ja vearegister pime. Sellise juhtumi korral võib abi saamine üsna kulukas ja kurnav olla.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
pre LCI cars have a countdown milage for the DPF. 120k miles is an estimate, not a figure taken from the exhaust backpressure monitored by the ECUas to when the thing is full of clag.
Sellest võiks järeldada, et pre LCI ei tule mingeid veateateid.
Sellest võiks järeldada, et pre LCI ei tule mingeid veateateid.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Parajalt segane lause, see vist räägib rohkem DPF-i prognoositavast elueast. Ummistumine vigase mootoriga ringi sõites on ikka konkreetne rike, mis peaks olema ka veakoodina mootoriajus või migi tulukesena/infona armatuuris. Või kui veakoodi veel pole, siis vasturõhku saab ikka testida kahtluste korral.
Viimati muutis teet82, 21.09.2016 07:13 15, muudetud 1 kord kokku.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Peab laskma üle kontrollida. Veateateid 0 ja lci mudel aga mootor veel 120kw et seal siis peaks ka iga 120k tagant vahetama kuna mootor veel m47? Motir muidu jah töötab korralikult aga 3s + käik kaob jõud alates 3+ k rpm. Vahel laseb rohkem ära ja vahel vähem. Nädalalõpuni linnast eemal et esmaspäev kuhugi järjekorda võtma et üle vaadataks. Proovima arvuti ennem järgi ühendada ka ehk mingisugune veateade üleval.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Panustaks etteandepumba peale ise.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Dpf võib umbe minna nt mootori liigmadala töötemperatuuri peale, s.t. seda ei hakata põletama. Ühtegi viga ei kuvata kuni filter täielikult ummistub. Mootori tuld üldjoontes põlema ei panda. Enamjaolt süttib see siis kui heitgaaside kvaliteet langeb alla mingi normi, nt egr klapi vea puhul. Dpf vahetusvälba lähenemisel kuvatakse dpf viga ekraanile. Moto tuli põlema ei lähe muide.
Dpf läheb umbe väga paljude erinevate vigade puhul ja üldjuhul mootorijuhtimine seda enam ise puhtaks ei suuda teha ka vea kõrvaldades. Samuti ei kuvata veana mis põhjustab ummistuse.
Loovalt lähenedes olen saanud jagu ka põhjagaasil ligi 1 bar vasturõhuga dpf puhastusega.
Dpf läheb umbe väga paljude erinevate vigade puhul ja üldjuhul mootorijuhtimine seda enam ise puhtaks ei suuda teha ka vea kõrvaldades. Samuti ei kuvata veana mis põhjustab ummistuse.
Loovalt lähenedes olen saanud jagu ka põhjagaasil ligi 1 bar vasturõhuga dpf puhastusega.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Vahepeal targemaks saanud, et dpf täitsa umbes, lasi mingi hetkeni põletada aga edasi ei lasknud, kuid auto liikuvus muutus tunduvalt, et kannatab isegi möödasõite teha hetkel. Peab ikkagi täitsa ära eemaldama siis muretum elu, et kellle huvi see vahelt välja lõigata ja pihusti pea pimedaks teha võib kirjutada postkasti, välja kirjutama ei pea ajust, selle tegemiseks on olemas isik.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Kas tarkust mootori rikke teada saamise osas ka juurde tulnud, miks DPF täis pannakse?
Meelega "hoitakse" seda autot tee ääres, et saastamist takistada. Usud, et DPF eemaldamine lahendab tegeliku probleemi? Kas eesmärk on mootori rike tuvastada ning remontida või otsid esmast kiiret lahendust, et saaks tingimusteta tarbida ehk tulgu tagant tahma, suitsu, p***a palju tahes - peamine, et sõita saab?
Meelega "hoitakse" seda autot tee ääres, et saastamist takistada. Usud, et DPF eemaldamine lahendab tegeliku probleemi? Kas eesmärk on mootori rike tuvastada ning remontida või otsid esmast kiiret lahendust, et saaks tingimusteta tarbida ehk tulgu tagant tahma, suitsu, p***a palju tahes - peamine, et sõita saab?
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Mida sa sellega mõtled, kas keeldus edasi põletamast või vasturõhk enam väiksemaks ei läinud? Mingit audit sai põletatud hiljuti, see ka katkestas ära ja käskis hakata mootorist riket otsima, arvatavasti lihtsalt ei saanud ette antud aja jooksul vasturõhku normi. Sai uuesti põletama pandud ja kogu lugu.ov88 kirjutas: lasi mingi hetkeni põletada aga edasi ei lasknud
ttsys kirjutas:peamine, et sõita saab
Need E60-ned hakkavad vaikselt selles suunas liikuma jah. Meenub ainult üks teema hilisemast ajast, kui kellelgi lendas kett ja korraga vahetati ära kõik mis kahtlane tundus, raha ei loetud. Enamus ei jõua uut akutki osta, mis siin mingist pihustite remondist rääkida üldse
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Nii palju kui sai seal uuritud siis läheb ka kohe vahetusse küünlad + plokk. Pihusti näidud väga korralikud. Viimane dpf puhastus mis auto ise tegi oli 4k+ km tagasi, sõitnud auto lühikesi linna otsi enamjaolt, viimase aasta läbisõit 6k kuskil. Vast lühikesed sõidud tegid ka lõpu dpf filtrile.ttsys kirjutas:Kas tarkust mootori rikke teada saamise osas ka juurde tulnud, miks DPF täis pannakse?
Meelega "hoitakse" seda autot tee ääres, et saastamist takistada. Usud, et DPF eemaldamine lahendab tegeliku probleemi? Kas eesmärk on mootori rike tuvastada ning remontida või otsid esmast kiiret lahendust, et saaks tingimusteta tarbida ehk tulgu tagant tahma, suitsu, p***a palju tahes - peamine, et sõita saab?
- DPF eemaldamist soovitavad kõik kellega arutanud sellest, et kuidas edasi. Proovib veel spray lahendust puhastamiseks, aga eks näha ole kas muudab miskit.
-Põletama sai pandud uuesti aga ei aktiveerinud millegi pärast, et sai proovitud pikalt.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Kui aega ja huvi on, võta ühendust, proovime, äkki saab ikka asja.
Eelnevale jutule siin lisaks, et ei tule ka LCI-l mitte mingit hoiatust ei kelladele ega idrivele, enne kui juba lootusetult hilja. Pakun puusalt, et piirväärtused on selleks ajaks 4-5x ületatud. Heavily clogged viga mootoriajusse tuleb kohe, kui väärtused ületatud, pärast seda isegi ei üritata enam regeneratsiooni käivitada.
Üsna vigase ülesehitusega süsteem.
Eelnevale jutule siin lisaks, et ei tule ka LCI-l mitte mingit hoiatust ei kelladele ega idrivele, enne kui juba lootusetult hilja. Pakun puusalt, et piirväärtused on selleks ajaks 4-5x ületatud. Heavily clogged viga mootoriajusse tuleb kohe, kui väärtused ületatud, pärast seda isegi ei üritata enam regeneratsiooni käivitada.
Üsna vigase ülesehitusega süsteem.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Kui arvutiga vaadatud siis suhtu sellesse infosse täie umbusuga seni kuni on ka stenditud mõõtetulemus. Väga, väga levinud info ja pilt on just see, et arvutiga ei ole reaalsete pihustinäitudega midagi pistmist, eriti veel vähe rohkem kulunud mootoriga. Kui pihustid on tõesti über-korras siis DPF sund-regeneratsiooni teostus ei saa olla eriti suur ponnistus. Kuna aga see protsess vastu paneb siis peab olema kuskil ka süüdlane, mis vastu töötab. Kuni pihustid ei ole stenditud puudub ka info.
ov88 kirjutas:Pihusti näidud väga korralikud.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Kui filtri vasturõhu väärtused piisavas osas ületatud ehk heavily clogged - ei lasta ka sund regenereerima niisama lihtsalt panna. Ei pea kohe selle jaoks mingit aktiivset viga, veelvähem pihustite häda olemas olema (alati muidugi võib). Meelitamisega saab tõenäoliselt ka selle heavily clogged filtri puhtaks põletatud.
ttsys kirjutas:Kui arvutiga vaadatud siis suhtu sellesse infosse täie umbusuga seni kuni on ka stenditud mõõtetulemus. Väga, väga levinud info ja pilt on just see, et arvutiga ei ole reaalsete pihustinäitudega midagi pistmist, eriti veel vähe rohkem kulunud mootoriga. Kui pihustid on tõesti über-korras siis DPF sund-regeneratsiooni teostus ei saa olla eriti suur ponnistus. Kuna aga see protsess vastu paneb siis peab olema kuskil ka süüdlane, mis vastu töötab. Kuni pihustid ei ole stenditud puudub ka info.
56052094
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Saaga sai siis õnneliku lõpu. alustuseks küünlad ja plokk vahetusse ja siis läks Motip DPF cleaner sisse ja ei muutunud midagi. Täna sai käidud uuesti sund põletamas seda ja lõi hetkega vasturõhu 2x madalamaks vähemalt. Sai edasi põletatud mööda Peterburi maanteed ja nüüd tiptop. Harjumatu, et 2.0d niimoodi edasi lippab.Aga tänud et oskasite suunata mida tuvastam hakata ja suured tänud kasutajale Martinlink, kes oli arvuti ja nõuga abiks kõrvalistmel.
Teema võib nüüd lukku panna.
Teema võib nüüd lukku panna.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Miks sa omale üldse diisli ostsid kui nii vähe ja lühikesi otsi sõidad?ov88 kirjutas:Nii palju kui sai seal uuritud siis läheb ka kohe vahetusse küünlad + plokk. Pihusti näidud väga korralikud. Viimane dpf puhastus mis auto ise tegi oli 4k+ km tagasi, sõitnud auto lühikesi linna otsi enamjaolt, viimase aasta läbisõit 6k kuskil. Vast lühikesed sõidud tegid ka lõpu dpf filtrile.ttsys kirjutas:Kas tarkust mootori rikke teada saamise osas ka juurde tulnud, miks DPF täis pannakse?
Meelega "hoitakse" seda autot tee ääres, et saastamist takistada. Usud, et DPF eemaldamine lahendab tegeliku probleemi? Kas eesmärk on mootori rike tuvastada ning remontida või otsid esmast kiiret lahendust, et saaks tingimusteta tarbida ehk tulgu tagant tahma, suitsu, p***a palju tahes - peamine, et sõita saab?
- DPF eemaldamist soovitavad kõik kellega arutanud sellest, et kuidas edasi. Proovib veel spray lahendust puhastamiseks, aga eks näha ole kas muudab miskit.
-Põletama sai pandud uuesti aga ei aktiveerinud millegi pärast, et sai proovitud pikalt.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Sõidan aastas veel vähem, kui teemaalgataja, kuid siiski ei leia ühtegi arvutuskäiku, mille järgi samade võimsusnäitajatega bensuka pidamine odavam tuleks
Kütusekulu on vähemalt 1/3 väiksem ja töötavate lisasoojendus-süsteemidega kaob ka "diisel soojeneb aeglasemini!" argument. Remondihindade osas kaasa rääkida ei oska, kuid kui just esinduses igat pisitööd teha ei lase, ei tohiks erinevus liialt suur olla.
P.S. käesoleva teema peategelase, 520d, näitajatest veel nii palju, et tühikäigul varasem 129mbar vasturõhk kukkus peale 2 tunnist põletamist 15mbar ringi ja 4. käiguga täisgaasil maksimaalne nähtud vasturõhk 990+mbar (piiraja rakendumise hetkel) langes 470mbar peale. Kadusid nii "heavily clogged" kui ka "back pressure too high" viga, mistõttu võib loota, et süsteem suudab nüüd hakata jälle iseseisvalt filtrit põletama ja need väärtused langevad veelgi
Kütusekulu on vähemalt 1/3 väiksem ja töötavate lisasoojendus-süsteemidega kaob ka "diisel soojeneb aeglasemini!" argument. Remondihindade osas kaasa rääkida ei oska, kuid kui just esinduses igat pisitööd teha ei lase, ei tohiks erinevus liialt suur olla.
P.S. käesoleva teema peategelase, 520d, näitajatest veel nii palju, et tühikäigul varasem 129mbar vasturõhk kukkus peale 2 tunnist põletamist 15mbar ringi ja 4. käiguga täisgaasil maksimaalne nähtud vasturõhk 990+mbar (piiraja rakendumise hetkel) langes 470mbar peale. Kadusid nii "heavily clogged" kui ka "back pressure too high" viga, mistõttu võib loota, et süsteem suudab nüüd hakata jälle iseseisvalt filtrit põletama ja need väärtused langevad veelgi
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
2 tundi elust loovutada sellise lahenduse saamiseks? Arvutuskäik väga lihtne ehk milleks on vaja sellise juraga üle-üldse tegeleda?
Viimati muutis ttsys, 24.10.2016 17:11 08, muudetud 2 korda kokku.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Teine, kiirem lahendus oleks olnud see asi sealt välja lõigata, kuid selle eest oleks vast veel karmimalt vastu päid-jalgu saanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Nu põhjendatud ju küsida, miks kodanikud mitte sihtotstarbele vastava sõiduvahendi on valinud ja nüüd võitlevad iseenda valikute vaegustega(?)
Süsteem on mõeldud passiivses regeneratsiooni seades toimetama. Sellega mitte arvestamine ja mitte leppimine on ju eos teada ülimalt madal süsteemi efektiivsus ehk nagu kahvliga suppi süüa.
Süsteem on mõeldud passiivses regeneratsiooni seades toimetama. Sellega mitte arvestamine ja mitte leppimine on ju eos teada ülimalt madal süsteemi efektiivsus ehk nagu kahvliga suppi süüa.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Küsimus on põhjendatud, kuid usun, et antud masin oleks olnud võimeline konkreetses kasutusrežiimis edukalt iseseisvalt regenereeruma, kui eelmis(t)e kasutaja(te) käe all oleks masin piisavat hoolt saanud (st. küünlad, relee, termostaat oleks olnud töökorras).
Siinkohal juhin tähelepanu ka asjaolule, et aastane läbisõit ei tähenda alati lühikesi sõite - vahel hoopis harva kasutust
Siinkohal juhin tähelepanu ka asjaolule, et aastane läbisõit ei tähenda alati lühikesi sõite - vahel hoopis harva kasutust
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Aktiivne regeneratsioon on sisuliselt avariireziim(!) ehk linnas DPF põletus on midagi sellist, mis on vaja häda pärast teha aga see on juba "tulekahju". Sellisesse tööseadesse kukkumine peab olema võimalikult harv nähtus.
Reaalsus on muidugi see, et kasutajad justkui teadlikult kasutavad põhiõigust olla "lammas".
Harva ja pikad vahemaad läbitakse lennates.
Reaalsus on muidugi see, et kasutajad justkui teadlikult kasutavad põhiõigust olla "lammas".
Harva ja pikad vahemaad läbitakse lennates.