Tervist,
viimasel ajal on E46 330Ci'l tekkinud üks imelik anomaalia.
Nimelt auto käivitamise järel ei saa vist auto enam päris täpselt aru palju kütust paagis alles on.
Selle tulemusena on olnud ka üks piinlik olukord kus auto maja ette parkides, teadmisega, et kütust peaks veel jätkuma umbes 180km'ks ei ole auto enam käivitunud, kohe oli paanika majas, kas äkki kütuse pump omadega läbi. Olukord lahenes sellega, et valasin 5L paaki juurde ja käivitus nagu poleks midagi olnud(kuid kohe hakkas ka kütuse tuli põlema ja näitas jääki 80km).
lisan ka väikese videoklipi mis peaks andma ülevaate sellest mida soovin kirjeldada.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinkohal mainiks ära ka selle, et sõidu ajal ei ole seda kõikumist väga täheldanud.
Äkki teadjamad mehed oskavad öelda milles probleem olla võib?
tasemeandur?
kütusepump?
....?
Parimat
E46 kütusenäidik
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: E46 kütusenäidik
Tasemeandur jah peetis, kuid kumb neist ? Üks on ju koos pumbaga küljes (paremal pool) ja teine ainult tasemeandur (vasakul pool) See, mis koos pumbaga on saadaval ka "B" varuosade alt, Meyle oma ja 70.- euri kanti uus. Teise poole omaga natuke teiset lood, saadavalt ainult OEM varuosana ja UM hind pea 100.- euri.
Kuid põhiküsimus ongi see, et kumma poole oma toksib segast, ning mis moodi selgeks teha, et just selle või teise poole anduri viga ???
Kuid põhiküsimus ongi see, et kumma poole oma toksib segast, ning mis moodi selgeks teha, et just selle või teise poole anduri viga ???
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: E46 kütusenäidik
INPA-ga näeb mõlema anduri väärtust.
Vaja diagnostikakaabel külge ühendada ja kohe selge kumb vigane.
Vaja diagnostikakaabel külge ühendada ja kohe selge kumb vigane.