Et olen siin vähe otsinud jnejne... Aga jama selline, et 320d 110kw 2004a.
Ei lähe soojalt käima või siis pikalt lasta starterit ja siis läheb alles käima, kuid suuremjagu siiski ei taha käima minna.
Probleem tekkis nii, et ükspäev peale sõitu läks pikemalt käima, siis mõtlesin, et ei ole midagi viga ja ei pööranud tähelepanu. Siis läks normaalselt ka soojalt ja siis järsku jälle pikalt.
Siis jäi ka eelsüüte küünalde tuli põlema. Panin süüte sisse ja kustus eelsüüte küünalde tuli peale 3sec ja panin auto käima ja läks jälle põlema tuluke. Keerasin süüte välja ja panin uuesti käima, kuid ikka sama jama.
Kolmandakorraga kustus ära. Seda tulukest viskab nüüd päristihti ette ja jääb põlema!
3 päeva sai sõidetud nii(tööl pidin käima) ja nüüd ei lähe üldse soojalt käima, kui seisab mingi 5 min. aga kui mootor soe ja suretad välja ja kohe annad süüdet siis läheb kas kohe või siis natuke pikemalt käivitades.
Sõites oli kohe märgata, et käiguvahetusel ja startimisel viskab MUSTA suitsu mida ennem ei ja pole varem olnudki mingit suitsu.
Autokallal nokitsedes sai siis kontrollitud kõik pistikud ja juhtmed üle! Kõik OK!
Tosool oli kuidagi vägakuum. voolikuid katsudes 2sec ja pidi käe kohe ära võtma!
Ja pildilt näha punase ringi sees olev ''elektriline veepump'' on ka väga tuline.
Kui juba tosool vähe maha jahtunud, siis see pump on ikka vägakuum!

EGR termostaadi võtsin vahelt ära , kuna sai alles vahetatud mõlemad termostaadid ''EGR''i oma hiljem ja siis mingiaeg läks temperatuur normi ja nulli vahele ja oletan, et see oli halb termostaat ja on läbi.
Aga peale selle käivituse jama algamist oli temperatuur normkraadis ja püsis ka norm kraadis.
Et ei jõua enam trükkida ja ootan teie arvamusi!!
Sai 50€ maksva aparaadiga diagnostikat teha ja viskas sellised vead ette.
4203 Glow Module Communication
4BC2 Air Flow Meter -Short Circuit
4620 Rail pressure plausibility pressure controller
4B90 Rail pressure monitoring on engine start
4BA0 Intake Air Temperature Sensor -Signal too High or Short
3F30 Rail pressure sensor, signal
4302 Delivery control valve, activation
No ma tõesti ei usu, et niipalju vigu saab korraga olla...
Millest alustada?
Tänud ette!!!