e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Tere. Mure siis selline, et vahetasin geneka pingeregulaatori ära, ning peale seda enam käima ei saa autot. Milles võib olla probleem? Tegu siis 530d 2004a. Enne regulaatori vahetust kõikus laadimine 0-20V. Lõpuks ei laadinud enam üldse ja suri välja sest aku täitsa tühi. Kuid kui käis siis ilusti.
Aidake kes oskab.
Ette tänades Rannar
Aidake kes oskab.
Ette tänades Rannar
xzx
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Mis mõttes ei käivitu, kirjutage ikka arusaadavalt.
Kui starter kerib aga ei käivitu, siis võib-olla immo sünkroonist väljas.
Kui starter kerib aga ei käivitu, siis võib-olla immo sünkroonist väljas.
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Starter kerib jah, aga käima ei lähe. Kas seda immot saab autocomiga näha ka või on vaja diagnostikat. Või on võimalik seda kuidagi ise korda seada?
Ette tänades
Rannar
Ette tänades
Rannar
xzx
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Mingit immo veakoodi peaks nägema jah mootoriajus kui asi selles on.
Kindlasti saaks INPA-ga uuesti sünkroniseerida, AUTOCOM-i kohta ei oska öelda.
Kindlasti saaks INPA-ga uuesti sünkroniseerida, AUTOCOM-i kohta ei oska öelda.
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Mida see immo siis piirab, kas kütte pealetulekut?
xzx
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Ei oska öelda mida täpselt ta teeb seal, igal juhul mootoriaju on lukus, ei ava pihusteid või midagi sellist.
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Läheb läbi kaitse nr51. Kirjade järgi peaks olema anti-theft mingi kaitse, paistab et see piirab selle ära. See siis vist mingi varguse vastane süsteem. Tea kas seda põhjustab immo ja ei tunne võtit ära ning ei lase autol käima minna? Kas selle vea saab lihtsalt arvutiga kõrvaldada?
Terv Rannar
Terv Rannar
xzx
Re: e60 530d käivitamine pärast pingeregulaatori vahetust
Ei oska öelda, kas see DWA süsteem on ainult signalisatsiooni jaoks sellel autol, või takistab ka käivitumist. Võtme tunneb ta ära sul, muidu ei toimiks ka starter. Igasuguste pinge jamadega juhtub tihti ikkagi see, et DDE ja CAS lähevad sünkroonist välja, ega ilma arvutita selgust ei saa.