e46 320d 100kw pöörete anomaalia
e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Olen vist juba paljudes kohtades seda anomaaliat kirjeldanud.
Sõidu aeg kui sidur alla või käik väljas veeren siis mootor hakkab ebaühtlaselt käima ja kui pidurdan sis hakkab nagu veel rohkem hüppama. Edasi kiirendada pole probleemi.
Juba tosin diagnoste teinud erinevate seadmetega aga vigu mootoril ei näita. Sai ka kõike pedaale ja mafe ja asju kontrollida. Ei miskit.
Lisaks sellele, kui kohapeal seisan 820 pööret ja auto kergelt veerema hakkab tõuseb pööre 100 võrra 920 peale, ning sel hetkel gaasi vajutades jääb gaas nagu sekundiks veel peale.
Muidu sõidab aga nii jui hakkad hoogu maha võtma ja seda tühikäigul hakkab turtsuma. Ja kui jään seisma siis ka mootor rahuneb kohe maha.
Autol pole kohal käies probleeme ja kiirendamine ka korralik. Turbo toimib.
Ehk oskab keegi öelda mis sellist asja põhjustada võib. Kas mingi vaakum leke või kõrgsurvepump?
Sõidu aeg kui sidur alla või käik väljas veeren siis mootor hakkab ebaühtlaselt käima ja kui pidurdan sis hakkab nagu veel rohkem hüppama. Edasi kiirendada pole probleemi.
Juba tosin diagnoste teinud erinevate seadmetega aga vigu mootoril ei näita. Sai ka kõike pedaale ja mafe ja asju kontrollida. Ei miskit.
Lisaks sellele, kui kohapeal seisan 820 pööret ja auto kergelt veerema hakkab tõuseb pööre 100 võrra 920 peale, ning sel hetkel gaasi vajutades jääb gaas nagu sekundiks veel peale.
Muidu sõidab aga nii jui hakkad hoogu maha võtma ja seda tühikäigul hakkab turtsuma. Ja kui jään seisma siis ka mootor rahuneb kohe maha.
Autol pole kohal käies probleeme ja kiirendamine ka korralik. Turbo toimib.
Ehk oskab keegi öelda mis sellist asja põhjustada võib. Kas mingi vaakum leke või kõrgsurvepump?
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Vaakumleket ju on lihtne välistada testriga. Igas normaalses töökojas on olemas.
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Vaadake videot kui õnnestub, seal kuulda kuidas mootor käitub.
Aga kas see 100 pöörde tõusmine kohalt minnes, või veerema hakates on normaalne nähtus?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Muidugi üritan kunagi töökotta ka minna aga ega see nii lihtne ei ole sest konkreetseid mehi on vähe.
Aga kas see 100 pöörde tõusmine kohalt minnes, või veerema hakates on normaalne nähtus?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Muidugi üritan kunagi töökotta ka minna aga ega see nii lihtne ei ole sest konkreetseid mehi on vähe.
Viimati muutis F0rfun, 10.11.2016 14:57 02, muudetud 1 kord kokku.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Pöörete saja võrra tõusmine on normaalne. Peabki nii olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Kui siin juba pööretest juttu siis e46 320d 110kw.
Tühikäik tahhomeetri järgi ilus sile aga kompust vaadates kõigub 728 ja 732 vahel ning kohati viskab ka 727 või 733 sisse..Seda siis töösoojalt.
Tühikäik tahhomeetri järgi ilus sile aga kompust vaadates kõigub 728 ja 732 vahel ning kohati viskab ka 727 või 733 sisse..Seda siis töösoojalt.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Ega seda nii ülitäpselt võimalik kontrollida ei olegi. Natuke peabki kõikuma.
Spidoplokis on kõik nõelad väikse hüstereesiga, muidu tõmbleksid lakkamatult kui võtaks anduritelt otse toore näidu.
Spidoplokis on kõik nõelad väikse hüstereesiga, muidu tõmbleksid lakkamatult kui võtaks anduritelt otse toore näidu.
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Huvitav, et 110kwl tühikäik madalam. Ja no mida see 1 pööre mõjutama peaks. Kas asi on kohe spetsifikatsioonist väljas ?
Aga no mul on asi tõsisem kui x27 ja x33 vahel. Kohal nurrub viisakalt muidugi.
Aga no mul on asi tõsisem kui x27 ja x33 vahel. Kohal nurrub viisakalt muidugi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Päris identsed ei ole ka need mootorid..Kubatuur juba gramm erinev.
100 pööret ikka...
100 pööret ikka...

Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Sai vahetatud pihustid ja asi läks oluliselt paremaks. Ilmselt uued pihustid või uued otsad lahendaks selle mure.
Aga kas keegi seletaks ära mis põhjusel see 100 pööre tõuseb liikuma hakates? Ma ei mõtle eelsoojendilt tingitud pöörete tõusmist/langemist.
Aga kas keegi seletaks ära mis põhjusel see 100 pööre tõuseb liikuma hakates? Ma ei mõtle eelsoojendilt tingitud pöörete tõusmist/langemist.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Mootoripöörete tõus on programmeeritud ilmselt sellepärast, et käiguvahetus oleks sujuvam. Samuti muutub gaasipedaali tundlikkuse kaart vastavalt kas auto seisab või liigub.
Parema tagumise ratta kiiruse signaal läheb mootori ajusse, mis annab liikumise kohta infot.
Pööretereziimi muutudes tekkivad vibratsioonid vms on tingitud sellest, et tühikäigu ühtluse kompensaator ei jõua liiga suurele pihustite ebaühtlusele kiiresti reageerida. Kahjuks sellel mudelil ei näe ka pihusti kompensatsiooni väärtusi diagnostikaga, et seisukorda hinnata.
Parema tagumise ratta kiiruse signaal läheb mootori ajusse, mis annab liikumise kohta infot.
Pööretereziimi muutudes tekkivad vibratsioonid vms on tingitud sellest, et tühikäigu ühtluse kompensaator ei jõua liiga suurele pihustite ebaühtlusele kiiresti reageerida. Kahjuks sellel mudelil ei näe ka pihusti kompensatsiooni väärtusi diagnostikaga, et seisukorda hinnata.
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Kas seal üldse on olemas selline asi, et iga silindri kütusekogust reguleeritakse eraldi?martinr112 kirjutas:Kahjuks sellel mudelil ei näe ka pihusti kompensatsiooni väärtusi diagnostikaga, et seisukorda hinnata.
Näiteks VAG-i VP44 pumbaga autodel näitab arvuti asju vastupidise märgiga, nõrk silinder on tugevalt miinuses, kui oleks kuvatud pihusti kompensatsioon sinna silindrisse, siis oleks see tugevalt plussis nagu CR mootoritel.
See VP44 pump on niikuinii üks õnnetus iga auto peal, mida suurem läbisõit seda hullem.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Tühikäigu ühtlustaja on juba olemas näiteks 94aastast VP39 pumpadel VAG autodel. (kui pumbas potekas asendus magentvälja anduriga)
Üks silinder peaks olema referents silinder ja ülejäänuid kompenseeritakse kas + või - märgiga selle silindri suhtes. (rohkem kütust-vähem kütust)
CR puhul on süsteem täiuslikum. Kompensatsioon töötab ka kõrgemate pööretega ja koormuse all.
Üks silinder peaks olema referents silinder ja ülejäänuid kompenseeritakse kas + või - märgiga selle silindri suhtes. (rohkem kütust-vähem kütust)
CR puhul on süsteem täiuslikum. Kompensatsioon töötab ka kõrgemate pööretega ja koormuse all.
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Kahtlane ongi, et need märgid on vastupidi. Olen näinud VP44 puhul, et null kompressiooniga silinder näitab -5, kui aju üritaks sinna kütust juurde pritsida, siis peaks seal pigem +5 olema. Samas pole uurinud seda teemat põhjalikult ise, võib-olla siis ikkagi muudetakse ka reaalselt iga silindri kütusekogust eraldi. 6-7 korda sekundis peaks midagi tõmblema seal pumba sees selleks, võimatu vist pole.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
VP44 on lihtne kompenseerida, kuna quantity adjuster töötab iga tsükli puhul eraldi elektrooniliselt. Plunserid lükkavad alati täiskoguse, kuid elektri solenoidiga lastakse ülearune tagasi.
VP39 puhul peab adjuster tõmblema.
VP39 puhul peab adjuster tõmblema.
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
100kw pihustiotsasid ju lihtne lasta testida( ja juhtpihusti puhul saad kas arvuti või testriga aru milles asi).
Muidu 100kw on see teema ka et kui on uuema tüübi MAF pandud siis peab ajule selle ümber kodeerima, nii hullult samas ta ei tohiks mõjutada.
Pihustid mehaanilised ja eelmise kasutaja toodud viisil kütust/pöördeid ka reguleeritakse.
VP44 on võimeline jätma silindri kütuseta vajadusel(lihtsalt hoiab nõelklapi lahti ja plunser ei löö survet üles). Netist leiab ka mingi USA redneckide(loodan et keegi ei võta offensi) poolt toodud skeemid ja seletused, mille uurimisel saab väga kenasti aru kuidas pump mehaanilises osas töötab, neid pandi igast masinatele (s.h hitleri kättemaksule). Ainuke tagasiside mida ma tean on juhtpihusti, mis siis annab märku selle pihusti konkreetsest pihustamise hetkest ajule, kui õigesti mäletan saab selle järgi aju timmida täpsemini süütenurka(mingil määral toimub selle muutus). Muidugist saab ka pump muud infot ajust.
Kedagi huvitab siis siin on väga põhjalik arutlus ja seletus VP44 kohta, küll 6 silindriline kuid seal sisuliselt vahet pole, ehituselt pump sama.
http://www.cumminsforum.com/forum/98-5- ... 101-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Said korda muidu?
Muidu 100kw on see teema ka et kui on uuema tüübi MAF pandud siis peab ajule selle ümber kodeerima, nii hullult samas ta ei tohiks mõjutada.
Pihustid mehaanilised ja eelmise kasutaja toodud viisil kütust/pöördeid ka reguleeritakse.
VP44 on võimeline jätma silindri kütuseta vajadusel(lihtsalt hoiab nõelklapi lahti ja plunser ei löö survet üles). Netist leiab ka mingi USA redneckide(loodan et keegi ei võta offensi) poolt toodud skeemid ja seletused, mille uurimisel saab väga kenasti aru kuidas pump mehaanilises osas töötab, neid pandi igast masinatele (s.h hitleri kättemaksule). Ainuke tagasiside mida ma tean on juhtpihusti, mis siis annab märku selle pihusti konkreetsest pihustamise hetkest ajule, kui õigesti mäletan saab selle järgi aju timmida täpsemini süütenurka(mingil määral toimub selle muutus). Muidugist saab ka pump muud infot ajust.
Kedagi huvitab siis siin on väga põhjalik arutlus ja seletus VP44 kohta, küll 6 silindriline kuid seal sisuliselt vahet pole, ehituselt pump sama.
http://www.cumminsforum.com/forum/98-5- ... 101-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Said korda muidu?
Re: e46 320d 100kw pöörete anomaalia
Päris tõsiseks läks teema pumpade kohapealt.
Küll aga on aeg vist m57 näppima hakata
Kui see oli mulle siis jah. Niipalju on korras, et veeredes hakkima ei hakka ning maanteel sõites ka ei kõhkle enam(Seda tegi tavaliselt -2 ja külmem) 1800-2000pöörde vahel. Võtsin BMW lammutusest pihustid.Said korda muidu?
Küll aga on aeg vist m57 näppima hakata
