Tere,
Hiljuti käis maas sisselaskekolle- asendasin UM poolt silikooni ja kruvidega eemaldatud pöördklapid korralike pimedatega. Samas puhastasin puhastusaerosooliga ka kollektorit ja EGR siibrit. Kui siiber maas oli, siis liigutasin seda ka käsitis paar korda.
Nüüd olen ~1000km sõitnud ja 2 korda on visanud check'i põlema- Increased emissions kirjaga. EasyDiag näitab viga 4501- exhaust-gas recirculation, control. Kas EGR klappi saab/peab kuidagi initsialiseerima/õpetama INPAga?
Edit: Peale remonti resetisin ka õhulugeja adapatsiooni ära.
J.
E70 3.0d- viga 4501 EGR control
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E70 3.0d- viga 4501 EGR control
El. solenoidklapp, mis juhib vaakumit EGR klapile äkki rikkis. Need hakkavad tavaliselt lekkima ja ei suuda EGR klappi enam avada. Loomulikult võib ka vaakumvoolik katki-lahti olla.
tel. 51 949 859
Re: E70 3.0d- viga 4501 EGR control
Ok, vaatan homme vaakumitorustiku üle, äkki sai volla kehvasti otsa aktuaatorile.
Samas ma eeldan, et EGR lahti/kinni toimub tihedamalt, kui 2x1000km jooksul- kui tihit siis umbes? Või mis hetkedel? Kas elektriline siiber on ka EGR süsteemi osa?
J.
Samas ma eeldan, et EGR lahti/kinni toimub tihedamalt, kui 2x1000km jooksul- kui tihit siis umbes? Või mis hetkedel? Kas elektriline siiber on ka EGR süsteemi osa?
J.
Re: E70 3.0d- viga 4501 EGR control
Võib(ma loodan, pole veel sõidutesti teinud) teema lahendatuks lugeda- üks soss-sepp oli autot
kokku pannes unustanud vooliku EGR aktuaatori otsa torgata
Samas ikkagi huvitav- 1000km jooksul tahab auto tõesti ainult 2 korda EGR klappi liigutada?
J.
kokku pannes unustanud vooliku EGR aktuaatori otsa torgata

Samas ikkagi huvitav- 1000km jooksul tahab auto tõesti ainult 2 korda EGR klappi liigutada?
J.