E90 318i N46B20 mootoriprobleem
E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Antud autoga siis ostust saati üks jama olnud, käinud nii carmastersis kui ka mujal, keegi korda ei tee.
Autol põles ka mootorituli ja veaks oli P1168- Post Catalyst Fuel Trim System Correction Value Above Thresold.
Mainiks siinkohal ära et lamda on vahetatud augusti kuus org. lamda vastu. Pärast veakoodi kustutamist mootorituli kustus ja on siiani (sõidetud umbes 250km).
Nüüd ülevaatusele minnes tuvastati põlemata kütuse ehk HC näit umbes 300 ringi (vajalik 100).
Carmasters pakkus suvel juba välja, et aju võib olla vigane, et lülitab lamda mingil põhjusel välja. Kas see variant on reaalne üldse?
Kas identse auto leidmisel oleks võimalik aju prooviks ringi tõsta?
Ehk on kellelgi veel selle õnnetu mootoriga taolisi kogemusi olnud?
Kelvin
Autol põles ka mootorituli ja veaks oli P1168- Post Catalyst Fuel Trim System Correction Value Above Thresold.
Mainiks siinkohal ära et lamda on vahetatud augusti kuus org. lamda vastu. Pärast veakoodi kustutamist mootorituli kustus ja on siiani (sõidetud umbes 250km).
Nüüd ülevaatusele minnes tuvastati põlemata kütuse ehk HC näit umbes 300 ringi (vajalik 100).
Carmasters pakkus suvel juba välja, et aju võib olla vigane, et lülitab lamda mingil põhjusel välja. Kas see variant on reaalne üldse?
Kas identse auto leidmisel oleks võimalik aju prooviks ringi tõsta?
Ehk on kellelgi veel selle õnnetu mootoriga taolisi kogemusi olnud?
Kelvin
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Kindel, et orikas lambda, must, 720mm (11787530283) pandi peale?
Eiei, ECU-t ei tõsteta testimise jaoks ühelt autolt teisele. Selle auto puhul ei hakka sellist asja keegi naljalt tegema ja olen kindel, et sul puudub ka soov antud mastaabis asja finantseerida. Muidugi on see tehtav aga see ei ole a la iPhone kõrvaklappide test teise iPhone-ga.
Selge on see, et kütuseseguga / selle parandusväärtustega on probleem. Liiga ennatlik on siinkohal midagi oletama või pakkuma hakata, sest kõike saab diagnoosida, mõõta, logida. Kui lambda on õige ning teeb oma tööd nagu peab siis on vaja sõlmede kaupa edasi liikuda nagu ikka. Muidugi võib tegemist olla juhtmooduli või mingi juhtmooduli korpuse küljes/sees oleva veaga nagu vanal autol ikka aga sama hästi võib viga olla hoopis muudes sõlmedes, mis peavad toimetama või infot genereerima. Samuti peab süsteem olema leketevava ja tihe; seda nii vaakumi osas kui ka tuulutuse osas. Karterituulutuse klapp kuulub samuti kontrollimise alla. Meie kliimas vajab vahetust kogu pikkuses tavaliselt 100 000km juures. Anomaalia tuleb igatahes ka diagnoosides välja. Muidugi mitte unustada, et kõrge HC tekitab ka vana teada madal kompressioon silindrites aga ikkagi ka vilets katalüsaator.
Eiei, ECU-t ei tõsteta testimise jaoks ühelt autolt teisele. Selle auto puhul ei hakka sellist asja keegi naljalt tegema ja olen kindel, et sul puudub ka soov antud mastaabis asja finantseerida. Muidugi on see tehtav aga see ei ole a la iPhone kõrvaklappide test teise iPhone-ga.
Selge on see, et kütuseseguga / selle parandusväärtustega on probleem. Liiga ennatlik on siinkohal midagi oletama või pakkuma hakata, sest kõike saab diagnoosida, mõõta, logida. Kui lambda on õige ning teeb oma tööd nagu peab siis on vaja sõlmede kaupa edasi liikuda nagu ikka. Muidugi võib tegemist olla juhtmooduli või mingi juhtmooduli korpuse küljes/sees oleva veaga nagu vanal autol ikka aga sama hästi võib viga olla hoopis muudes sõlmedes, mis peavad toimetama või infot genereerima. Samuti peab süsteem olema leketevava ja tihe; seda nii vaakumi osas kui ka tuulutuse osas. Karterituulutuse klapp kuulub samuti kontrollimise alla. Meie kliimas vajab vahetust kogu pikkuses tavaliselt 100 000km juures. Anomaalia tuleb igatahes ka diagnoosides välja. Muidugi mitte unustada, et kõrge HC tekitab ka vana teada madal kompressioon silindrites aga ikkagi ka vilets katalüsaator.
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Kus asud autoga? Saan diagnoosimise/remondi osas Tallinnas aidata.
Vajadusel saab muidugi ka mootori aju koos casiga prooviks ringi tõsta, kuid
kahtlen tugevalt, et see põhjustaja on.
Vajadusel saab muidugi ka mootori aju koos casiga prooviks ringi tõsta, kuid
kahtlen tugevalt, et see põhjustaja on.
56052094
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Kui õigesti aru saan, siis on see "post catalyst" peale katti olev andur, see mõõdab katalüsaatori efektiivsust. Kui enne katti on kõik korras, mingeid veakoode pole vale segu või lambdade kohta, siis jääbki üle katt ise.
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Aju ringi tõstmise variant pakuti välja carmastersis. Auto org ls on 150 tuhat kopikatega. Eesti auto olnud koguaeg. Lamdat ise kontrollinud pole peale paigaldust.
Ma kahtlen et asja taga on katt ise kuna auto mootor peaks/võiks ka ühtlasemalt/vaiksemalt käia. Ma arvan, et põlemisprotsessi käigus mingi väärtus paigast ära.
Ma kahtlen et asja taga on katt ise kuna auto mootor peaks/võiks ka ühtlasemalt/vaiksemalt käia. Ma arvan, et põlemisprotsessi käigus mingi väärtus paigast ära.
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Seal peaks neid lambdasid hulgim olema, milline vahetatud sai?
Kui oleks mingi jama põlemisprotsessis ja segu paigast, siis võib-olla annaks ka enne katti olevad lambdad häiret. Segu reguleerimine peaks käima ikka enne katti olevate andurite järgi, peale katti olevad andurid peaks põhimõtteliselt mõõtma seda, kas on mingit vahet heitgaasis enne ja peale katalüsaatorit, ehk kas katalüsaator töötab. Vähemalt selline loogika oli vanematel kahe lambdaga mootoritel, võib-olla siin on teisiti midagi.
Kui oleks mingi jama põlemisprotsessis ja segu paigast, siis võib-olla annaks ka enne katti olevad lambdad häiret. Segu reguleerimine peaks käima ikka enne katti olevate andurite järgi, peale katti olevad andurid peaks põhimõtteliselt mõõtma seda, kas on mingit vahet heitgaasis enne ja peale katalüsaatorit, ehk kas katalüsaator töötab. Vähemalt selline loogika oli vanematel kahe lambdaga mootoritel, võib-olla siin on teisiti midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
See on 1 lambdaga + kontrolllambda.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 318i&mg=18" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 318i&mg=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Pakun puusalt, et keti ajastus hapu - diagnoosiga ka kontrollitav, endiselt saan aidata.
56052094
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Variant on olemas tõesti, meelde tuletades siis kunagi ühe teist marki autoga olid sümptomid sarnased. Kui seda on võimalik lihtsa vaevaga kontrollida siis oleks see hea variant mida kontrollida!
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Tänu kaasfoorumlase mike1 abile sai selgeks, et tuksis oli esimene lamda, mis oli kunagi vahetatud B osa vastu. Nüüd sai orginaal tükk külge ja asi korras!
Siit ka moraal, et B osa lamda anduritesse tuleks suhtuda väga kriitiliselt.
Siit ka moraal, et B osa lamda anduritesse tuleks suhtuda väga kriitiliselt.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
kelwin kirjutas:Tänu kaasfoorumlase mike1 abile sai selgeks, et tuksis oli esimene lamda, mis oli kunagi vahetatud B osa vastu. Nüüd sai orginaal tükk külge ja asi korras!
Siit ka moraal, et B osa lamda anduritesse tuleks suhtuda väga kriitiliselt.
Mul nt ei teki siin teist küsimust kui et kuidas nt Carmasters viga üles ei leidnud, käisid Sa ikka seal? väidetavalt seal päris kõvad "tegijad" koos... sellest ka see küsimus.
Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Võiks täpselt kirjutada jah, et kus ja mida vahetati. Praegu on natuke segane ju, et pandi augustis uus originaal lambda, kuskil oli nüüd mittetöötav B lambda 

Re: E90 318i N46B20 mootoriprobleem
Jah, saan nädala lõpus kõik faktid korralikult ritta laduda. Asi segane sellepärast, ma pole ise auto omanik.