2003 E39 touring termostaat
2003 E39 touring termostaat
Tervist, selline mure.
2003a 530d 142kw touring BMW automaat.
Mure siis selles, et kahtlustan termostaati, vajaks kinnitust või ümberlükkamist
Panin täna auto maja ees sooja, 14 minutit tiksus seal (arvestada, et õues oli +2 kraadi sooja, pole isegi külm veel) ning temperatuur oli selline peale 14min.
Sellele järgnes 20min maanteesõitu ning siis 20min linnasõitu, mille järel temperatuur oli selline
Siin ka jälle arvesse võtta, et õues oli +2 kraadi sooja ning see on kõige kõrgem temp mis ma näinud olen vist senimaani sel autol (olen 5p omanik olnud). Üldiselt on temp seal sinise ja järgmise valge kriipsu vahel.
Samuti lisaks juurde olukorra, et auto on mul salongis sooja pandud puhuma max (32) kraadi peale ning peale tunnist sõitu jopet väga hea meelega seljast võtta siiski ei tahaks.
Kütusekulu on hetkel maanteel püsikaga 8L ja linnas 14 umbes (ma olen ÜLIMALT kerge jalaga, lausa jalgu jään vahel foori taga, ütleks lausa nii).
Siit siis paar küsimust:
1) Milline see norm temp. oleks ? Näidik nagu kellavärk 12 suunas näitamas ?
2) Kas võiks asi termostaadis olla, kuidas seda kontrollid ? Või millest alustada ?
3) Olen natuke uurinud ja aru saanud, et neid termostaate ei ole ainult 1 mu autol ? Siit jälle küsimus, kuidas kontrollida, milline vigane on ? Millist mul vaja oleks, kuidas ma seda leida võiks.
4) Kas vaadata originaalosa, suvakas hiina-ebay või kasutatud UK oma carwayst ?
5) Kui läheb termostaadi vahetuseks, kas selline step-by-step õpetus on adekvaatne ? Saab tehtud asja ?
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f89 ... nge-t5652/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aitäh.
2003a 530d 142kw touring BMW automaat.
Mure siis selles, et kahtlustan termostaati, vajaks kinnitust või ümberlükkamist
Panin täna auto maja ees sooja, 14 minutit tiksus seal (arvestada, et õues oli +2 kraadi sooja, pole isegi külm veel) ning temperatuur oli selline peale 14min.
Sellele järgnes 20min maanteesõitu ning siis 20min linnasõitu, mille järel temperatuur oli selline
Siin ka jälle arvesse võtta, et õues oli +2 kraadi sooja ning see on kõige kõrgem temp mis ma näinud olen vist senimaani sel autol (olen 5p omanik olnud). Üldiselt on temp seal sinise ja järgmise valge kriipsu vahel.
Samuti lisaks juurde olukorra, et auto on mul salongis sooja pandud puhuma max (32) kraadi peale ning peale tunnist sõitu jopet väga hea meelega seljast võtta siiski ei tahaks.
Kütusekulu on hetkel maanteel püsikaga 8L ja linnas 14 umbes (ma olen ÜLIMALT kerge jalaga, lausa jalgu jään vahel foori taga, ütleks lausa nii).
Siit siis paar küsimust:
1) Milline see norm temp. oleks ? Näidik nagu kellavärk 12 suunas näitamas ?
2) Kas võiks asi termostaadis olla, kuidas seda kontrollid ? Või millest alustada ?
3) Olen natuke uurinud ja aru saanud, et neid termostaate ei ole ainult 1 mu autol ? Siit jälle küsimus, kuidas kontrollida, milline vigane on ? Millist mul vaja oleks, kuidas ma seda leida võiks.
4) Kas vaadata originaalosa, suvakas hiina-ebay või kasutatud UK oma carwayst ?
5) Kui läheb termostaadi vahetuseks, kas selline step-by-step õpetus on adekvaatne ? Saab tehtud asja ?
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f89 ... nge-t5652/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aitäh.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: 2003 E39 touring termostaat
Temperatuur kindlasti normaalne pole. Saan aru et diisel soeneb aeglasemini, aga nii aeglaselt ikka ei tohiks. Minul 2.0 E39 bensukas, 5min tuksumist maja ees ja 5min maanteesõitu ja temp seier on 12 peal. 19 kraadiga salongis hakkab pärast 10min maanteesõitu hakkab jopega palav.
Usun, et see 530d pill peaks ikka 15min maanteesõiduga vähemalt juba 12 peal olema. Eks otsing annab kindlasti vastuseid nendele küsimustele.
Usun, et see 530d pill peaks ikka 15min maanteesõiduga vähemalt juba 12 peal olema. Eks otsing annab kindlasti vastuseid nendele küsimustele.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: 2003 E39 touring termostaat
Kella järgi otsustades vahetaks esimesena põhitermostaadi. EGR termostaadi rikkega nii soojaks ikka läheb, et seier keskele tõuseb.
Originaaltermostaat tuleks panna kindlasti. Teised ei tööta kohe või varsti enam.
Va. EGR termosaati saab OE tootja (Behr/Mahle) pakendis ka. Ei pea poole rohkem bemmi märgiga karbi eest maksma.
Originaaltermostaat tuleks panna kindlasti. Teised ei tööta kohe või varsti enam.
Va. EGR termosaati saab OE tootja (Behr/Mahle) pakendis ka. Ei pea poole rohkem bemmi märgiga karbi eest maksma.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20.11.2016 22:54 31
- Peamine sõiduk: F07, F11, E30
- Asukoht: Muumiorg lõunas
Re: 2003 E39 touring termostaat
Tuttav teema, eks termostaatide lugu ole. Mul 525d kerib 3km seieri 12 peale, seda siis välitemperatuuriga+5-0`C, eks külmemaga tuleb vähe rohkem sõita. Vahetada võiks korraga mõlemad, kui just masin noorepere laenuga ostetud pole. Endal sai EGR oma Mahle ja suur termostaat mingine Tristar, aga 1,5 aastat on täiesti toimetanud, kuigi pidin vahetama tihendi vahepeal.
Re: 2003 E39 touring termostaat
See 3.0d läheb siis ka jube külmaks kui webasto ei tööta või siis lisaveepumba olemasolul selle rike( tavaliselt harjad kulunud).
Re: 2003 E39 touring termostaat
Ei saanud hästi aru, kui see 12 tähendab, et näidik jõuab keskele 3 km sõiduga, siis seda küll ei usu eriti. Võib-olla linnas foori taga passimine kaasa arvatud, maanteel kindlasti mitte.PaieriMosseVärk kirjutas:Mul 525d kerib 3km seieri 12 peale, seda siis välitemperatuuriga+5-0`C
Re: 2003 E39 touring termostaat
Juhul kui tal on webasto peal ja sõidu ajal töötab, siis täiesti võimalik.
Buumer Auto / 56826000
Re: 2003 E39 touring termostaat
Ei oska arvata, pole endal olnud sellist autot.
Iseenesest paar minutit kulub 3 km läbimiseks maanteel lubatud kiirusega, see temp osuti peaks siis spidokaga samas tempos tõusma enam-vähem
Iseenesest paar minutit kulub 3 km läbimiseks maanteel lubatud kiirusega, see temp osuti peaks siis spidokaga samas tempos tõusma enam-vähem
Re: 2003 E39 touring termostaat
Kas e39-l oli ka see, et tempi näidik on keskel 70-105 kraadi juures?
Re: 2003 E39 touring termostaat
Tauri_J kirjutas:Kas e39-l oli ka see, et tempi näidik on keskel 70-105 kraadi juures?
Nii ta on jah, nii et see kella 12 ja täitsa sooja mootori jutt on suhteline siin.