BMW N42 ja N46 mootorid
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
M seeria võib küll vananenud olla, aga ta on töökindlam kui N seeria. N seeria tarbib vb 1-2 liitrikest kütust per 100 km vähem, samas seda raha ta ikka tagasi ei teeni mis remondi alla tambid. Isiklik arvamus on, et punktist a punkti b on odavam ja otstarbekam neid "muldvanu" ja töökindlaid masinaid pidada kui uute leludega pidevalt remondis kükitada ja ühistranspordi sõidugraafikut lehitseda.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Nostalgialembelised teevad kummarduse.
Punktist A punkti B võib muidugi saada erineva toredusega, uhukusega, joovastusega, häbiga, kloppimisega jnejne.
Meenuvad 80ndad, kui tollel ajal 50+ ja pensi peal seltsimehed olid nõus kasvõi kohe ZAZ965A ostma, kui selle saaks uuena osta. Tahes tahtmata unustab vähemalt 1 seltskond, et autod tehakse uue auto ostjatele mitte seltskonnale, kes kombineerib, kuidas pisikese õhukese rahakotiga punktist A-st B-sse saada.

Pildil all vasakul:
K: Miks ZAZ965A-l ei ole raadiot?
V: Seetõttu, et seda ei ole võimalik kuulda, kui põlved on kõrvade peal.
Punktist A punkti B võib muidugi saada erineva toredusega, uhukusega, joovastusega, häbiga, kloppimisega jnejne.
Meenuvad 80ndad, kui tollel ajal 50+ ja pensi peal seltsimehed olid nõus kasvõi kohe ZAZ965A ostma, kui selle saaks uuena osta. Tahes tahtmata unustab vähemalt 1 seltskond, et autod tehakse uue auto ostjatele mitte seltskonnale, kes kombineerib, kuidas pisikese õhukese rahakotiga punktist A-st B-sse saada.


Pildil all vasakul:
K: Miks ZAZ965A-l ei ole raadiot?
V: Seetõttu, et seda ei ole võimalik kuulda, kui põlved on kõrvade peal.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Näiteks kogu internet on täis N47 probleemidest, kas sa oled selline vend, kes soovitaks seda eelistada M47 mootorile?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Ei ole. Pealegi ilmselt mina olingi see, kes siin foorumis oli üle-üldse N47 vilepuhuja. Kahvel oli see juhtum aga seda ei ole põhjendatud kanda bensukatele.
Seda, et N47 kett taha seina pandi ning samal ajal BMW müügistrateegia ämreid kolistas 30000-60000km hooldusvälbaga on/oli midagi, mis oli vaja teha aga nõudis ohvreid. Üksikult kõigele tõlgendamine ei ole ok.
Seda, et N47 kett taha seina pandi ning samal ajal BMW müügistrateegia ämreid kolistas 30000-60000km hooldusvälbaga on/oli midagi, mis oli vaja teha aga nõudis ohvreid. Üksikult kõigele tõlgendamine ei ole ok.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Mersul on samuti dislal kett taga ja võibolla volkaril ka sinna kolinud.Lihtsalt ühe õliga on 30 000 palju.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.
Räägin siis BMW mootoritest.
Räägin siis BMW mootoritest.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Milline BMW bensukas siis,N20 turbokal peaks küll kett veel ees olema.B mootoril on jah kett juba taga.Tauri_J kirjutas:Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.
Räägin siis BMW mootoritest.