BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Enamus interneti kaudu info on üles otsitud. Oskab keegi midagi lisaks öelda auto kohta?
Kuidas oleks sellise mootori ja lisavarustusega auto edasimüük hiljem? On turgu nii võimsale autole?
Paha ei teeks mõned vihjed mida võiks taolise auto ostupuhul checkida.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2408976" onclick="window.open(this.href);return false;
Ette Tänades
Chris
Kuidas oleks sellise mootori ja lisavarustusega auto edasimüük hiljem? On turgu nii võimsale autole?
Paha ei teeks mõned vihjed mida võiks taolise auto ostupuhul checkida.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2408976" onclick="window.open(this.href);return false;
Ette Tänades
Chris
BMW e36 M52B25 DTM viewtopic.php?f=4&t=37329&start=600
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Konkreetsest autost ei tea midagi aga turgu on sellisele kindlasti. See ju üks murevabamaid mootoreid, mida E60-le pakuti. Normaalset 3.0 bensukat väga vähe ka müügis. Diisleid kõik müügiportaalid täis.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Kõrgsurvepump, pihustid, süütepoolid ja küünlad.
N53 murekohad ja tüüpvead
N53 murekohad ja tüüpvead
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Kuidas küünlad tüüpviga saab olla? Poolid, pihustid ja pump suht pisimured võrreldes diisli või V8-ga.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Loe ikka lause lõpuni, murekohad ja tüüpvead. Kui küünlaid varem ära ei vaheta kui auto neid käsib, hakkab süütepoole ja pihusteid lendama. Kõrgsurvepump ainult originaal ca 800€ ei tundu pisimurena...
Ja seda on vahetatud 100k sõitnud autol 3 korda... suht "pisimure" jah
Ma ei ütle, et see on s*tt mootor, vaid vastasin teemaalgatajale!
Ja seda on vahetatud 100k sõitnud autol 3 korda... suht "pisimure" jah
Ma ei ütle, et see on s*tt mootor, vaid vastasin teemaalgatajale!
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Pigem on selleks siiski 190kW N52.Roland325 kirjutas: See ju üks murevabamaid mootoreid, mida E60-le pakuti.
Pole teab mis murevaba, kui eelkõneleja kogemust vaadata. Foorumisse tekkis hiljuti üks N53 525i teema, millel on esimese 100k jooksul kõik pihustid vahetatud, hulgaliselt süütepoole jne. M57 diisel sõidab siiski 200 ilma midagi köhimata ära, siis hakkavad alles probleemid.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Mul on 525i N53 ja ei taha küll ära sõnuda aga 205K sõitnud ja peale regulaarse hoolduse on vaja olnud klapikambri kaan vahetada.
Kõrgsurvepump vahetati garantiikorras kohe alguses.
Küünlad jah max 70K kestavad.
Kõrgsurvepump vahetati garantiikorras kohe alguses.
Küünlad jah max 70K kestavad.
Re: BMW 530 M-Sportpakett 3.0 R6 200kW - Ostuabi
Roland325 kirjutas:Konkreetsest autost ei tea midagi aga turgu on sellisele kindlasti. See ju üks murevabamaid mootoreid, mida E60-le pakuti. Normaalset 3.0 bensukat väga vähe ka müügis. Diisleid kõik müügiportaalid täis.
M54 on see murevaba mootor, mida E60 pakuti.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53