Probleem e39 3.0d käivitamisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30.01.2017 18:36 57
- Peamine sõiduk: e39 530d
- Asukoht: Haapsalu
Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Probleem tuli üleöö, Auto enam käima ei lähe.
Masinaks e39 3,0d 142kw manuaal.
arvuti näitab ,et latirõhk madal käivitamisel, Ca, 60-70bari,
Pihustid korras, Stendis käinud! Põhja alunepump tutikas. max pool aastat küljes olnud.
Paagi pump samamoodi, vaatasin üle ( sõel ka puhas)
Isegi tõmmates ei lubanud üldse.
Proovisin teist latiandurit kuid ei aidanud midagi.
Mida edasi teha või proovida?
Tänud kes viitsib miskit soovitada!
Meelis.
Masinaks e39 3,0d 142kw manuaal.
arvuti näitab ,et latirõhk madal käivitamisel, Ca, 60-70bari,
Pihustid korras, Stendis käinud! Põhja alunepump tutikas. max pool aastat küljes olnud.
Paagi pump samamoodi, vaatasin üle ( sõel ka puhas)
Isegi tõmmates ei lubanud üldse.
Proovisin teist latiandurit kuid ei aidanud midagi.
Mida edasi teha või proovida?
Tänud kes viitsib miskit soovitada!
Meelis.
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Kas enne või pärast probleemi tekkimist?Meelis34 kirjutas:Pihustid korras, Stendis käinud!
Etteanderõhku saaks veel arvutiga vaadata.
Kui viga pole pihustites või etteande poolel, siis jääb veel rõhuregulaator kõrgrõhupumba küljes või pump ise.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30.01.2017 18:36 57
- Peamine sõiduk: e39 530d
- Asukoht: Haapsalu
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
pihustid käisid peale seda jama stendis.teet82 kirjutas:Kas enne või pärast probleemi tekkimist?Meelis34 kirjutas:Pihustid korras, Stendis käinud!
Etteanderõhku saaks veel arvutiga vaadata.
Kui viga pole pihustites või etteande poolel, siis jääb veel rõhuregulaator kõrgrõhupumba küljes või pump ise.
etteande rõhk 4,1bari
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Sama probleem e46 2001a 135kw masinaga
Sõitsin poe ette ja poest tulles enam käima ei läind. Reede saan arvuti külge panna.
Sõitsin poe ette ja poest tulles enam käima ei läind. Reede saan arvuti külge panna.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Eeldavasti pump ise või pumbaküljes olev rõhuregulaator.
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Ainult arvuti teid ei päästa, võib-olla näed samamoodi 50-60bar latirõhku käivitamisel ja kogu lugu.Taavi_O kirjutas:Reede saan arvuti külge panna.
BMW-l on "special tool" vea tuvastamiseks, see on põhimõtteliselt rõhuandur, mis kinnitakse otse pumpa külge ja auto enda rõhuanduri pistik pannakse sinna taha, siis näeb arvutiga pumba poolt toodetavat rõhku. Ise on raske midagi sarnast ehitada, lihtsam on siis juba pump vahetada kui kõik muu testitud.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Enda e36el täpselt sama mure. Just proovisin teist rõhuandurit. Kuid tulemus ikka täiesti 0. 

Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Mingi ise ehitatud E36 M57?
DIS-is on asjalik tabel veaotsinguks kui latirõhk on liiga madal, olen seda vist siin maininud ka juba.
Seal on vaja seda eespool mainitud "special tooli" osadeks uuringuteks, aga mõned asjad saab ka ilma ära kontrollida.
DIS-is on asjalik tabel veaotsinguks kui latirõhk on liiga madal, olen seda vist siin maininud ka juba.
Seal on vaja seda eespool mainitud "special tooli" osadeks uuringuteks, aga mõned asjad saab ka ilma ära kontrollida.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem e39 3.0d käivitamisega.
Ega tehasest neid ei tulnud jahteet82 kirjutas:Mingi ise ehitatud E36 M57?

