E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Mis siduriketast ja sidurikorvi kasutada, et mootorist tulev jõud ka käigukastini jõuaks. Labadega ketas oleks vist abiks? Olen kuulnud, et kasutatakse ka 3.0D sidurit. Kas kasutatakse kogu kremplit (hooratas,ketas,korv) või ainult sidurikorvi. Ketas ju 3,0-l suurem 240mm. 2,5td aga 228 ja 230mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
E39 tds hooratas ja ketas,3.0d siduri korv ja läheb minna!
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Ketast sa ei pane, kuna nuut ju teine
Lihtsam variant 725tds'i pealt hooratas ( 240mm on ) ja ketas ( pidurimeistri katetega )
3.0D 135kw paneb peale seibidega, aga vaja mingisugune vahemaa panna korvi ja hooratta vahele ( ehk siis u 3 1.5mm seibi vms )

Lihtsam variant 725tds'i pealt hooratas ( 240mm on ) ja ketas ( pidurimeistri katetega )
3.0D 135kw paneb peale seibidega, aga vaja mingisugune vahemaa panna korvi ja hooratta vahele ( ehk siis u 3 1.5mm seibi vms )
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
OK. Tänud sulle, hakkan siis otsima. Korvi juba sain 

- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Sai siis pandud E39 525tds-i hooratas ja siduriketas (lasin pidurimeistris uued katted panna) ja sidurikorv läks E46 330d 150kw oma. Mingeid seibe ei pannud kuhugi. Toimib ideaalselt libisema ei hakka enam. Harjumist tahab ainult, sest suht on/off. Nagu labadega ketas oleks 

-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Hmm.. siis sul joppas 

Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Sellepärast seibe pannaksegi, et siduri korvi geomeetria säiliks ja ei oleks on-off tüüpi imeliku käitumisega siduri pedaal.
Mis alast siduri lahutab, ehk kui palju pedaali vajutama pead, et lahutaks?
Mis alast siduri lahutab, ehk kui palju pedaali vajutama pead, et lahutaks?
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Seda ei jõudnud proovida tänasel proovisõidul. Homme katsetan ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
phyl kirjutas:Sellepärast seibe pannaksegi, et siduri korvi geomeetria säiliks ja ei oleks on-off tüüpi imeliku käitumisega siduri pedaal.
Mis alast siduri lahutab, ehk kui palju pedaali vajutama pead, et lahutaks?
Väga õige, seda ma jäingi mõtlema,aga ei õnneks ei teinud seda pikalt

- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Seda seibi asja vist katsetama ei hakka kuna tundub kuidagi prosta lahendus. Pigem olgu juba on/off stiilis. Õppesõitu just sellega ei tee, et oleks vaja sidurit libistada 

- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Sai proovitud palju pedaali vajutama peab, et käigu sisse saaks. Kui kolmveerand vajutatud pedaali siis saab käigu sisse.
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Ehk siis jätkuvalt, siduri korvi lamellide asukoht on vale. Vale on sellepärast, et korvi kinnitus pind ja surveplaadi orginaal asukoht on nihkes. Sellepärast topitaksegi seibe vahele, et kaugused oleks orginaali lähedased.
Kui ennast ei sega siis sõida.
Korv on suurema pinge all, kui on mõeldud, ehk siis eluiga on arvatavasti lühem, kuid julgen arvata,et läbisõidu surma auto ei lähe.
Kui ennast ei sega siis sõida.
Korv on suurema pinge all, kui on mõeldud, ehk siis eluiga on arvatavasti lühem, kuid julgen arvata,et läbisõidu surma auto ei lähe.

- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Kui see tdsi hooratas oli vist 99.a või uuema auto pealt, siis igaljuhul on see "uuematüübi" hooratas kus juba tehasest 25d/30d korv on. Seega pole ka seibe vaja.
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
Enda e34 tds-il 2.8i kahemassiline hooratas,bemmi v8 siduriketas(teadupärast 240mm) ja 3.0d sidurikorv.Ma ka ei mäleta et oleks seibe vaja läinud hooratta ja sidurikorvi vahele.Sidur kestab piirajas kohaltvõtte.Et mingi 400nm ja enam väänet pole 3a jooksul probleemiks olnud.Sai ainult siduriketas uus.Ja põhiline et siduripedaal kerge võrreldes m20 hooratas,v8 ketas ja audi AAN sidurikorv.Sellega oli siduripedaal raske(on ja off-i moodi)ning käigukasti hammasrattad tärisevad kõvemini kui tds mootorimüra.Aga driftivendadel oli mingite õlide segu käigukasti mis selle tärina pea olematuks tegi.Ei mäleta täpselt aga paljud kasutavad diffrite õli ning oli mingi redline 75w-140ns koos ATF-ga segamini.Kui nüüd ei eks siis ATF-i osakaal umbes neljandik,viiendik see umbes 200-300ml.Ehk siis kindlat sidurit ja kolinavaba sõitu.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: E36 325 TD-le töökindlam sidur ???
ainar1 kirjutas:Enda e34 tds-il 2.8i kahemassiline hooratas,bemmi v8 siduriketas(teadupärast 240mm) ja 3.0d sidurikorv.Ma ka ei mäleta et oleks seibe vaja läinud hooratta ja sidurikorvi vahele.Sidur kestab piirajas kohaltvõtte.Et mingi 400nm ja enam väänet pole 3a jooksul probleemiks olnud.Sai ainult siduriketas uus.Ja põhiline et siduripedaal kerge võrreldes m20 hooratas,v8 ketas ja audi AAN sidurikorv.Sellega oli siduripedaal raske(on ja off-i moodi)ning käigukasti hammasrattad tärisevad kõvemini kui tds mootorimüra.Aga driftivendadel oli mingite õlide segu käigukasti mis selle tärina pea olematuks tegi.Ei mäleta täpselt aga paljud kasutavad diffrite õli ning oli mingi redline 75w-140ns koos ATF-ga segamini.Kui nüüd ei eks siis ATF-i osakaal umbes neljandik,viiendik see umbes 200-300ml.Ehk siis kindlat sidurit ja kolinavaba sõitu.
Kui see 2.8 tuli E36'e pealt siis sama mis E39 97' tds'ilt
Kuigi mind huvitav üks tükike infot.
max clearance anglee on e39l 14' ja 4 hammast.
Max. Clearance Angle: 17 °, Number of teeth (finding the max. clearance angle): 6
. nagu ma aru saan, siis asi ikkagi töötab?