Ostaksite sellise auto endale?
Ostaksite sellise auto endale?
Leedu remont. Kuidas suhtute selliste autodesse ja ostaksite enda või oma sugulaste sõitmiseks?
auto kuulutus
http://ru.autoplius.lt/objavlenija/bmw- ... 94127.html" onclick="window.open(this.href);return false;
auto remont
" onclick="window.open(this.href);return false;
lihtsalt huvitab teie arvamus selle kohta.
auto kuulutus
http://ru.autoplius.lt/objavlenija/bmw- ... 94127.html" onclick="window.open(this.href);return false;
auto remont
" onclick="window.open(this.href);return false;
lihtsalt huvitab teie arvamus selle kohta.
+372 5 100 607
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Kuidas sa tead, et see sama auto on?
Aga on ju ka palju hullema avarii läbi teinud autosid korda tehtud. Kui rattad sillapingis üksteisest mööda ei jookse, siis ma arvan, et ei ole seal midagi hullu. Auto ei ole selline asi, et viska kohe minema kui korra pihta saab.
Aga on ju ka palju hullema avarii läbi teinud autosid korda tehtud. Kui rattad sillapingis üksteisest mööda ei jookse, siis ma arvan, et ei ole seal midagi hullu. Auto ei ole selline asi, et viska kohe minema kui korra pihta saab.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
vasaku peeglikorpuse peal sama krips peal mis jäi värvimata.sigaelmar kirjutas:Kuidas sa tead, et see sama auto on?
Aga on ju ka palju hullema avarii läbi teinud autosid korda tehtud. Kui rattad sillapingis üksteisest mööda ei jookse, siis ma arvan, et ei ole seal midagi hullu. Auto ei ole selline asi, et viska kohe minema kui korra pihta saab.
aga kas ostaksid endale? mitte, et tegid avariid ise ja remondisid enda jaoks, vaid et see auto sai kannatada ameerikas, toodi siia, tehti ära ja sina ostad. Selle mehe töö on väga hea ja isegi korralik, aga kui paneeli tugevdus juba oluliselt madalamaks muutus ja see remont on eriti kaugel sellest mis peaks seal olema, siis küsin veel, kas paned oma naist ja last sinna? Kus isega neid küljapadjad on puudu))))
ja vot see paneel, isegi remont detail läheb tervikuna, mitte see keskmine osa, mis on küljepauguga läheb otse salongi sisse, sinna kus sina istud
+372 5 100 607
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Olen antud keremeistri töid jälginud mõlemalt kanalilt... 50/50 on mu arvamus.
2003 e39 530d touring
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Muidugi kui sul sai kannatada stang, või tiib, või uks siis ok, aga kui sul trve tagaosa on teisest autost kokku keevitatud, siis on juba teine lugu. Kui küsid remondimehe käest, mis tema arvab, siis ta ütleb, et muidugi kõik super ja korralik jne, kuid lugu on selline, et järgmise avariiga, kui su autol puudub keretugevdus, padjad ja midagi muud, siis ma kahtlen, et sa oled nõus selle autoga iga päev sõita.)))sohwer kirjutas:Olen antud keremeistri töid jälginud mõlemalt kanalilt... 50/50 on mu arvamus.
+372 5 100 607
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Vaatamata sellele, et maailm ei ole must-valge nagu all oleval pildil siis vaatamata sellele on inimesel tosin isikuomadust, mis avalduvad keha erinevates rakkudes.
Olete kuulnud ütlust: "petta saab seda, kes tahab olla või saada petetud" ? Olete? Ei ole? Tegelikult see ei olegi oluline vaid oluline on see, mis hinnaga on keegi nõus olema petetud.
Mis on sellel 965A ja X3-el ühist eksole(?)
Olete kuulnud ütlust: "petta saab seda, kes tahab olla või saada petetud" ? Olete? Ei ole? Tegelikult see ei olegi oluline vaid oluline on see, mis hinnaga on keegi nõus olema petetud.
Mis on sellel 965A ja X3-el ühist eksole(?)
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Ehk. Oma eelmise 50/50.
Ma ei loe kuskilt välja ,et turvapadjad oleks puudu. Kas auto on nõrgem või tugevam peale b piilari vahetust antud kujul. Ma pole spetsailist. Olen täiesti kindel mina antud sõidukit ei ostaks.
Ma ei loe kuskilt välja ,et turvapadjad oleks puudu. Kas auto on nõrgem või tugevam peale b piilari vahetust antud kujul. Ma pole spetsailist. Olen täiesti kindel mina antud sõidukit ei ostaks.
2003 e39 530d touring
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Mina samuti enda pere sellise autoga ei sõidutaks.
Olen enamus selle mehe videod läbi vaadanud aga ikka hoiaks kaarega mööda nendest autodest.
Olen enamus selle mehe videod läbi vaadanud aga ikka hoiaks kaarega mööda nendest autodest.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Eks neid lapp lapi peal eutosi liigub eestis tuhandeid,mille tehase konstruktsiooni keevitamisega muudetud.
kellel rohkem varjatud ja kellel pole üldse.
lisaks on ohtlikud ka roostetanud karpidega Jaapani masinad! näiteks Mazdad! kahjuks liiguvad need igapäevaselt ringi. Ükspäev tuli üks mulle rehvivahetusse! Jäigi rehvid vahetamatta,kuna ei leidnud mitte ühtegi kohta,kust autot natukenegi üles tösta. Ei lauajuppide,ega ka prussidega. Tagasild oli kohe kere küljest eraldumas. Masin oli aastast 2003
Teavitasin ka omanikku ja soovitasin sellega enam mitte liigelda. Ja samas liigutakse ka sellisega ringi pere peal
Aga autot mis maksab kümneid tuhandeid ja mille ajalugu on kahtlane,ma ise ka ei ostaks.
kellel rohkem varjatud ja kellel pole üldse.
lisaks on ohtlikud ka roostetanud karpidega Jaapani masinad! näiteks Mazdad! kahjuks liiguvad need igapäevaselt ringi. Ükspäev tuli üks mulle rehvivahetusse! Jäigi rehvid vahetamatta,kuna ei leidnud mitte ühtegi kohta,kust autot natukenegi üles tösta. Ei lauajuppide,ega ka prussidega. Tagasild oli kohe kere küljest eraldumas. Masin oli aastast 2003
Teavitasin ka omanikku ja soovitasin sellega enam mitte liigelda. Ja samas liigutakse ka sellisega ringi pere peal
Aga autot mis maksab kümneid tuhandeid ja mille ajalugu on kahtlane,ma ise ka ei ostaks.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Mina isiklikult julgeks osta küll selle kodaniku kätetööd. Tänapäeval ei saa isegi esindusest autot ostes kindel olla, et see enne salongi jõudmist keretöödes käinud pole. Näiteks võib tuua siis mõne aasta taguse juhtumi, kus autoga juhtus pisike õnnetus laevapealt maha sõites. Vahetusse läks katus. Ja seda tööd ei tehtud esinduses. Suure tõenäosusega sõidab see auto siiani eesti teedel. Keegi maksab liisingut ja sõidutab oma lähedasi, ise teadmata et autol katus vahetatud. Tiiva või stange uuesti värvimine enne kliendile tutika auto üleandmist on täiesti tavaline.
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Küsimus nendele, kes ei taha sõita remonditud autoga - aga mis te teete kui teie enda autoga avarii juhtub ja kindlustus laseb selle korda teha? Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse. Kas panete siis auto kohe müüki kui korda tehtud on? Kui ostja küsib lkf lehel oleva kahju kohta siis kas tunnistate ausalt ülesse,et ise ei julge enam sõita sellisega?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Korralik töö ju 50 % meil vuravatest 5 a vanustest masinatest on sellised. Ja enamus on service ajalooga ja niiöelda avariivabad... keegi sellise väikse kõksu pärast nii kallist masinat maha ei kanna.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
ja millegipärast kõik juhtub teistmoodi, autot remonditi ja pandi kohe müüki. ma kahtlen, et sa oled nõus sellist autot osta endale täishinnaga)))) saad aru, et need on ameerikast toodud maha kantud autod ja see X3, see ei ole üldse kõige hullem, vaata teisi tema viideod, isegi teised inimesad saavad aru, et selliste autode taastamine ei pea olema legaalne, sest juba SALVAGE tähendab maha kantud ja ameerikas nendega liikelda ei tohi, sinu sõnadest tuleb järeldus, et meil tohib))))sigaelmar kirjutas:Küsimus nendele, kes ei taha sõita remonditud autoga - aga mis te teete kui teie enda autoga avarii juhtub ja kindlustus laseb selle korda teha? Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse. Kas panete siis auto kohe müüki kui korda tehtud on? Kui ostja küsib lkf lehel oleva kahju kohta siis kas tunnistate ausalt ülesse,et ise ei julge enam sõita sellisega?
+372 5 100 607
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
pole sellel X-il hullu midagi ju
see vend palju hullemaid autosid ülesse löönud, need juba kaheldavad jah.
see vend palju hullemaid autosid ülesse löönud, need juba kaheldavad jah.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Loogikaviga. Kindlustus peab tagama avariieelse seisundi või kompenseerima kahju. Elu on täis riske ja auto omamisega kaasnevad alati teatud gabariidiga riskid. Enamus on võimalik maandada aga loomulikult mitte 100%. See auto justnimelt USA-s sellise "kadalipu" ka läbis. See auto on tunnistatud ebamõistlikuks BMW tehaseprogrammile allutatult taastama. Kasulikum on see varuosadeks realiseerida nagu seda USA-s ka tehti.
See, et "Tussikud" sellist tegevust harrastavad ei ole otseselt illegaalne - asja tuum on selle nõudluse poolel, miks sellist pettust kui etendust üle-üldse ette võetakse. Seni kuni on nõudlus "saada petetud" eksisteerib ka selline või veel +/- radikaalsemad tussikute pakkumised.
See, et "Tussikud" sellist tegevust harrastavad ei ole otseselt illegaalne - asja tuum on selle nõudluse poolel, miks sellist pettust kui etendust üle-üldse ette võetakse. Seni kuni on nõudlus "saada petetud" eksisteerib ka selline või veel +/- radikaalsemad tussikute pakkumised.
sigaelmar kirjutas:Küsimus nendele, kes ei taha sõita remonditud autoga - aga mis te teete kui teie enda autoga avarii juhtub ja kindlustus laseb selle korda teha? Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse. Kas panete siis auto kohe müüki kui korda tehtud on? Kui ostja küsib lkf lehel oleva kahju kohta siis kas tunnistate ausalt ülesse,et ise ei julge enam sõita sellisega?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Nojah, aga ostu hetkel sa ei kisu ju salongis voodrit maha, et põhja peale ja muid varjatud piirkondi vaadata... need osad mis niinimetatud kinniselt on. Parem ilmselt on kui hiljem ka katet maha ei võta et reaalsusega tutvuda Nagu aegajalt siin foorumiski lugeda võib siis naabrite juurest tuuakse naid autosi ikka väga suure õhinaga
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Natuke välja kistud kontekstist aga sobib lisada: "õndsad on need, kes on vaimust vaesed".
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Ka parimad keevitajad ei suuda tagada kerel samalaadseid mehaanilisi omadusi, mis olid enne õnnetust. Väga suur oht on, et keevitatud ja painutatud teras ei ole enam sama jäikuse, tugevuse ja väsimuskindlusega.
Muidugi on võimalus lisada tugevdusi aga meistrimees ei saa ju täpselt teada, mis kereosa ja mis hulgal peab olema uue õnnetuse korral deformeeritav.
Moraalselt on kohustuslik igasugustest keretöödest ostjat teavitada, et see oskaks oma riske kalkuleerida rahasse ümber.
Teadlikult mina isegi ostaks kolmest kerest kokkupandud autot aga ainult siis kui ma sõidaks sellega üksi. Pere sellega kindlasti ei sõidutaks.
Muidugi on võimalus lisada tugevdusi aga meistrimees ei saa ju täpselt teada, mis kereosa ja mis hulgal peab olema uue õnnetuse korral deformeeritav.
Moraalselt on kohustuslik igasugustest keretöödest ostjat teavitada, et see oskaks oma riske kalkuleerida rahasse ümber.
Teadlikult mina isegi ostaks kolmest kerest kokkupandud autot aga ainult siis kui ma sõidaks sellega üksi. Pere sellega kindlasti ei sõidutaks.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Aga uute b-kategooria karpide kasutamisel?
võiks õelda ka,et kolmest masinast kokku keevitatud!.....
minu silmis olgu jälle pigem korralikult keevitatud,kui hullult roostes!
Samas keevitatud masinast võiks müüja loomulikult teada anda. Saksast ostes seda tihtilugu ka tehakse.Hiljutigi oli selline juhus,kus sai saksast ühte masinat vaadatud.Masin oli ilus.Enne kui jõudsin vin koodi järgi ajalugu uurima hakata,saatis müüja ka pildid ja rääkis et masin saanud ette nurka kõksu.
pildid saatis enne keretööde tegemist,kui ka peale tõid.
Tegelikult vahetavad ka esindused küljekarpe ja muid keevitatavaid detaile.Kes garanteerib,et need tehase jäikust ei halvenda?
Tuttava Jumpil vahetati peale äärekiviga kohtumist(auto oli 3 kuud vana),terve karp ära,mille ta kõhualla sõitis.
võiks õelda ka,et kolmest masinast kokku keevitatud!.....
minu silmis olgu jälle pigem korralikult keevitatud,kui hullult roostes!
Samas keevitatud masinast võiks müüja loomulikult teada anda. Saksast ostes seda tihtilugu ka tehakse.Hiljutigi oli selline juhus,kus sai saksast ühte masinat vaadatud.Masin oli ilus.Enne kui jõudsin vin koodi järgi ajalugu uurima hakata,saatis müüja ka pildid ja rääkis et masin saanud ette nurka kõksu.
pildid saatis enne keretööde tegemist,kui ka peale tõid.
Tegelikult vahetavad ka esindused küljekarpe ja muid keevitatavaid detaile.Kes garanteerib,et need tehase jäikust ei halvenda?
Tuttava Jumpil vahetati peale äärekiviga kohtumist(auto oli 3 kuud vana),terve karp ära,mille ta kõhualla sõitis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Tehas vastutab. Kõik sellised tööd on läbi arvutatud ja testitud. Kui tehase metoodikat ja protseduure ei saa või ei ole põhjendatud rakendada siis läheb sõiduk utiliseerimisele / plekk pressi alla ja sulatusse.
Inimene on jäägitult leidlik, kuidas ennast petta ja igasugust "magusat muusikat" omale kõrvade vahele lasta. Sellist tüüpi inimest on ülilihtne mõjutada.
Inimene on jäägitult leidlik, kuidas ennast petta ja igasugust "magusat muusikat" omale kõrvade vahele lasta. Sellist tüüpi inimest on ülilihtne mõjutada.
jargo kirjutas: Tegelikult vahetavad ka esindused küljekarpe ja muid keevitatavaid detaile.Kes garanteerib,et need tehase jäikust ei halvenda?
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Arvad lampi tehakse asju?jargo kirjutas: Tegelikult vahetavad ka esindused küljekarpe ja muid keevitatavaid detaile.Kes garanteerib,et need tehase jäikust ei halvenda?
" onclick="window.open(this.href);return false;
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Iseasi kas eestis ka seda nii tehakse?
Ja kokkuvôtteks ei tahagi õelda,et kerede keevitamine normaalne on,vaid et liikluses osaleb tegelikult hunnik igasugust jama.
Sinul võib ju Hummer olla,mis kuskilt järele ei anna,kuid teistest sõidad ikka läbi.
Lisals veel niipalju ka,et eestis enamasti kõik kindlistusfirmad tükeldavad samamoodi lõikajaga tükke ja laovad need pärast kokku tagasi. Mine ja võta need kõik siis arvele,kui see töö vöiks olla kellegi tervist kahjustav.
Ise sõidan e36-ga
Sellega matsu pannes nagunii turvalisus puudub.
Mahakantud autode(eriti tsiklite) taas arvele võtmise poolt ei ole ka mina.
Konkreetse teemaga seotud autot ei ostaks ka mina. korteri hinnaga mahakantud auto
Ja kokkuvôtteks ei tahagi õelda,et kerede keevitamine normaalne on,vaid et liikluses osaleb tegelikult hunnik igasugust jama.
Sinul võib ju Hummer olla,mis kuskilt järele ei anna,kuid teistest sõidad ikka läbi.
Lisals veel niipalju ka,et eestis enamasti kõik kindlistusfirmad tükeldavad samamoodi lõikajaga tükke ja laovad need pärast kokku tagasi. Mine ja võta need kõik siis arvele,kui see töö vöiks olla kellegi tervist kahjustav.
Ise sõidan e36-ga
Sellega matsu pannes nagunii turvalisus puudub.
Mahakantud autode(eriti tsiklite) taas arvele võtmise poolt ei ole ka mina.
Konkreetse teemaga seotud autot ei ostaks ka mina. korteri hinnaga mahakantud auto
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Ma ei saanud aru mida sa loogikavea all silmas pead aga kas see tüüp videos siis ei taastanud avariieelset seisundit? Ja kus on see piir, kus lõpeb taastamine ja algab pettus? Tegelikult ei tea ju ka kuidas kindlustuse poolt hüvitatud remont tehtud oleks sest mingit järelvalvet minu teada täna veel ei ole.ttsys kirjutas:Loogikaviga. Kindlustus peab tagama avariieelse seisundi või kompenseerima kahju. Elu on täis riske ja auto omamisega kaasnevad alati teatud gabariidiga riskid. Enamus on võimalik maandada aga loomulikult mitte 100%. See auto justnimelt USA-s sellise "kadalipu" ka läbis. See auto on tunnistatud ebamõistlikuks BMW tehaseprogrammile allutatult taastama. Kasulikum on see varuosadeks realiseerida nagu seda USA-s ka tehti.
See, et "Tussikud" sellist tegevust harrastavad ei ole otseselt illegaalne - asja tuum on selle nõudluse poolel, miks sellist pettust kui etendust üle-üldse ette võetakse. Seni kuni on nõudlus "saada petetud" eksisteerib ka selline või veel +/- radikaalsemad tussikute pakkumised.sigaelmar kirjutas:Küsimus nendele, kes ei taha sõita remonditud autoga - aga mis te teete kui teie enda autoga avarii juhtub ja kindlustus laseb selle korda teha? Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse. Kas panete siis auto kohe müüki kui korda tehtud on? Kui ostja küsib lkf lehel oleva kahju kohta siis kas tunnistate ausalt ülesse,et ise ei julge enam sõita sellisega?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Jääb loota et järgmine pauk tuleb taha nurka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Loogikaviga on selles, et remondi ja taastamise metoodika peavad vastama autotööstuses kehtestatud margi ja tüübikohastele nõuetele, kriteeriumitele, sertifikaatidele. Tussiku tüüpi isehakanud taastamisspetsialistid ei kvalifitseeru sinna ringi. Kõigile osapooltele, sh sõiduki omanikule on loodus "midagi väljastanud" ja kantakse seda õlgadest kõrgemal. Vastus on see, et seda rakumassi on vaja realiseerida sihtotstarbeliselt.
Igasugune isetegevus sõiduki taastamise nime all ei kvalifitseeru avariieelse seisundi taastamisele. Tussiku poolt tehtu on tehnilises keeles kaetud töö, mis tähendab, et videomaterjal on väga asjakohane tunnistusmaterjal ning samal ajal demonstreerib fakti, et teostus ei vasta BMW taastamismetoodika(te)le.
Sellega on kõik öeldud. Sõiduk on kogu edasise ekspluatatsiooni vältel ehk täna ja ka tulevikus pettuse objekt.
Küsida võib ka nii: kes soovib osaleda pettuses?
Seaduste keeles VÕS § 218 lg 4...
"(4) Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma."
https://www.riigiteataja.ee/akt/13160258
Igasugune isetegevus sõiduki taastamise nime all ei kvalifitseeru avariieelse seisundi taastamisele. Tussiku poolt tehtu on tehnilises keeles kaetud töö, mis tähendab, et videomaterjal on väga asjakohane tunnistusmaterjal ning samal ajal demonstreerib fakti, et teostus ei vasta BMW taastamismetoodika(te)le.
Sellega on kõik öeldud. Sõiduk on kogu edasise ekspluatatsiooni vältel ehk täna ja ka tulevikus pettuse objekt.
Küsida võib ka nii: kes soovib osaleda pettuses?
Seaduste keeles VÕS § 218 lg 4...
"(4) Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma."
https://www.riigiteataja.ee/akt/13160258
sigaelmar kirjutas: Ma ei saanud aru mida sa loogikavea all silmas pead aga kas see tüüp videos siis ei taastanud avariieelset seisundit? Ja kus on see piir, kus lõpeb taastamine ja algab pettus? Tegelikult ei tea ju ka kuidas kindlustuse poolt hüvitatud remont tehtud oleks sest mingit järelvalvet minu teada täna veel ei ole.
sigaelmar kirjutas: Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse.
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Miks ei peaks tehtama? Mingeid fakte teistsuguse tegevuse kinnituseks?jargo kirjutas:Iseasi kas eestis ka seda nii tehakse?
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Tundub et te pole vist keegi kusagil kereremondis käinud kus on ka venituspink. See igapäevane töö. Nädalas tuleb eestis mitu tükki selliseid. Võite elada oma roosas manavahuhst maailmas kui tahate, aga tegelikkus on vähe erinev.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Kui see ka nii on,et igas esinduses tehakse,vastavalt tehase nõuetele ja masin väljub nagu tehase liinilt,Olen sinuga nõus.(Kindel ma selles ei ole,kuid vastuväiteid ka ei oska hetkel leida)mkb kirjutas:Miks ei peaks tehtama? Mingeid fakte teistsuguse tegevuse kinnituseks?jargo kirjutas:Iseasi kas eestis ka seda nii tehakse?
Samas tihti ei saa ju valida,et 10+aastat vana masinat remonditakse margiesinduses.
Olen seda kadalippu läbinud,ja kindlustus ei olnud sellest absoluutselt huvitatud. Kui masinal keregarantii peal,siis küll,kuid hilisem teema rohkem ikkagi ettevõtetele,kes sellega igapäevaselt tegelevad. Vastasel juhul saaksime ju iga kergrema plekimölkimise samamoodi esindusse saata. Reaalsus on kahjuks teisiti.
Teema kisub muidugi üldse vales suunas ära.
Kisub kuidagi üksteisele ära panemiseks ,aga palju huvitavaid fakte on välja tulnud
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Jajaa, sa pead silmas, et nõuetele vastavalt oleks terve külg pidanud uus minema, siis oleks nõuetekohane remont? Ilmselt teoreetiliselt nii see süsteem töötama peaksttsys kirjutas:Loogikaviga on selles, et remondi ja taastamise metoodika peavad vastama autotööstuses kehtestatud margi ja tüübikohastele nõuetele, kriteeriumitele, sertifikaatidele. Tussiku tüüpi isehakanud taastamisspetsialistid ei kvalifitseeru sinna ringi. Kõigile osapooltele, sh sõiduki omanikule on loodus "midagi väljastanud" ja kantakse seda õlgadest kõrgemal. Vastus on see, et seda rakumassi on vaja realiseerida sihtotstarbeliselt.
Igasugune isetegevus sõiduki taastamise nime all ei kvalifitseeru avariieelse seisundi taastamisele. Tussiku poolt tehtu on tehnilises keeles kaetud töö, mis tähendab, et videomaterjal on väga asjakohane tunnistusmaterjal ning samal ajal demonstreerib fakti, et teostus ei vasta BMW taastamismetoodika(te)le.
Sellega on kõik öeldud. Sõiduk on kogu edasise ekspluatatsiooni vältel ehk täna ja ka tulevikus pettuse objekt.
Küsida võib ka nii: kes soovib osaleda pettuses?
Seaduste keeles VÕS § 218 lg 4...
"(4) Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma."
https://www.riigiteataja.ee/akt/13160258sigaelmar kirjutas: Ma ei saanud aru mida sa loogikavea all silmas pead aga kas see tüüp videos siis ei taastanud avariieelset seisundit? Ja kus on see piir, kus lõpeb taastamine ja algab pettus? Tegelikult ei tea ju ka kuidas kindlustuse poolt hüvitatud remont tehtud oleks sest mingit järelvalvet minu teada täna veel ei ole.sigaelmar kirjutas: Ütleme nii, et omate kallist autot, avarii on üsna suur aga hinnakalkulatsioon ei ole piisavalt suur et maha kantakse.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellist autod enda jaoks?
Terve külje vahetus on X3 puhul remondijuhendi peatükiga kirjeldatud ainult raami ja rockeriga ning see ei sisalda nn monoliitse alusvankri remonti.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_2101
Kindlustus ei maksa kinni sellist ulatuslikku renoveerimist vaid lükkab nipsust rahapaki taolise sõiduki avariieelse turuhinna suuruses kahju saajale.
Seda ei ole põhjendatud legaalselt taastada ja sellepärast ka põhjus, miks see X3 võileivahinnaga USA-s ära müüdi. Seda, et "roosat mannapudru" meeldib inimestele omale peas eel-keeta (loe: otsivad näilisust vastavalt oma olematule rahakotile ja võimekusele) on avalik saladus. Inimestele meeldib petetud olla ja petetud saada. Niikaua kuni selline nõudlus eksisteerib on turul "tussikuid", kes "roosat mannapudru" keedavad ja klopsivad.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_2101
Kindlustus ei maksa kinni sellist ulatuslikku renoveerimist vaid lükkab nipsust rahapaki taolise sõiduki avariieelse turuhinna suuruses kahju saajale.
Seda ei ole põhjendatud legaalselt taastada ja sellepärast ka põhjus, miks see X3 võileivahinnaga USA-s ära müüdi. Seda, et "roosat mannapudru" meeldib inimestele omale peas eel-keeta (loe: otsivad näilisust vastavalt oma olematule rahakotile ja võimekusele) on avalik saladus. Inimestele meeldib petetud olla ja petetud saada. Niikaua kuni selline nõudlus eksisteerib on turul "tussikuid", kes "roosat mannapudru" keedavad ja klopsivad.