525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kuidas mootori tööle saad, kui külmalt ei käivitu?
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidagi ikka saab ju.Kas tõmmata või mäe peale jätta nagu traktor.Õnneks elangi mäe otsas.Aga probleem vajab lahendust.Starterist ei lähe aga mäest alla lastes läheb.Ja eelnevalt mainitud viga näitab.Tundub et peaks proovima kas õnnestub ära vahetada
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ilma selle andurita, mis pumba all on, läheb mootor kindlasti tööle, võta mõne suvalise kamraadi auti ette ja tõmba pistik lahti. See andur timmib ainult süütehetke varajassemaks ja kui seda pole ühendatud, siis süütehetk pidevalt varajane ning käib iseäralik tärin, kui gaasi anda.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga mis muu asi saab sellist viga näidata.Olen kolm korda kustutanud ja ikka tuleb tagasi.Seal pumba põhjas on mingi klapp ka või mis kinni saab jääda.Eks vist andur pekkis või juhe katki.Seda paistab et on keegi kunagi arstinud isoleeriga.Ei tahaks esialgu pumpa laiali lammutada.Peaks ikka proovima anduri vahetust.Aga kas tds-idel kõigil sama see juhtmega andur pumba põhjas.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba all asub pritsenurga reguleerimise solenoid mitte mingisugune andur.
Juhib ta etteandepumba rõhuga silindrikest, mis siis keerab pumbas vastavat detaili.
Kui see solenoid ei tööta/etteandepumba rõhku ei ole on pritsemoment maksimaalselt varajane et mootor kohe käivituks ja reguleerima hakkab ta alles peale seda, kui mootor on saavutanud 500 pööret.
Selle kontrolliks soovitaks takistuse ära mõõta, mis võiks jääda 10 ja 20 oomi vahele.
Muu juhtmestiku kontrolliks on kaval teostada see mõõtmine aju pistikust klemmide 10 ja 17 kaudu.
Juhib ta etteandepumba rõhuga silindrikest, mis siis keerab pumbas vastavat detaili.
Kui see solenoid ei tööta/etteandepumba rõhku ei ole on pritsemoment maksimaalselt varajane et mootor kohe käivituks ja reguleerima hakkab ta alles peale seda, kui mootor on saavutanud 500 pööret.
Selle kontrolliks soovitaks takistuse ära mõõta, mis võiks jääda 10 ja 20 oomi vahele.
Muu juhtmestiku kontrolliks on kaval teostada see mõõtmine aju pistikust klemmide 10 ja 17 kaudu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Huvitab sama.. Mis vähe neil on?Joonas kirjutas:Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nagu siin teemas on juba kirjutatud :botzor kirjutas:Huvitab sama.. Mis vähe neil on?Joonas kirjutas:Kas 995 lõpuga kõrgsurvepump sobib ka 993-le ?
993 ja 994 alumine osa ükssama.995 pump on võimalik paigaldada 993 asemele vaheplaadi abil.993 ei saa paigaldada 995 asemele.
993 pump on 68mm kaelusega ja potensiomeetriga kaanega.
994 pump on 68mm kaelusega ja induktiivsusel töötava kaanega.
995 pump on 50mm kaelusega ja potensiomeetriga kaanega.
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem 725 tds-iga.
Nimelt edasi ei liigu üldse,gaas põhjas kiirus ei tõuse,pedaali õrnalt vajutades pikka maapeale jne saab mingi hoo ülesse.
Pump vahetatud,juhtpihusti vahetatud,kas aju v mootorijuhtmestik?
Nimelt edasi ei liigu üldse,gaas põhjas kiirus ei tõuse,pedaali õrnalt vajutades pikka maapeale jne saab mingi hoo ülesse.
Pump vahetatud,juhtpihusti vahetatud,kas aju v mootorijuhtmestik?

Bmw
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Milline tal see õhulugeja on? Märgiks veel niipalju,et vahel harva viskab jõnksutades jõu mootorile tagasi.vist ikka mingi ühendus?botzor kirjutas:Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis
Bmw
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Edit eemaldasin õhulugeja js ei muutunud midagiBuumer 316i kirjutas:Milline tal see õhulugeja on? Märgiks veel niipalju,et vahel harva viskab jõnksutades jõu mootorile tagasi.vist ikka mingi ühendus?botzor kirjutas:Õhulugeja pistik tagant ära ja proovi siis
Bmw
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Viga käes,õhulugeja peetis,mõtlesin et tal üldse puudub ja on ainult väike andurike,aga sellel juba teine värk.
Niiet tänud kaasamõtlemast.
Niiet tänud kaasamõtlemast.

Bmw
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nüüd pole minu omal jõudu. Veakoode pole, märgid paigas rakisega pandud, just sai kaan ära vahetatud. E34 õhulugejat sellel ei ole. Turbo toimib ilusti, lõtkud minimaalsed ja rõhk 1.3 bar umbes. Tahmab veidi, kütuse kogus 4mg/str tühikäigul. Alla 2k väga uimane ja enam ei jõua 2.ga sõõrikuidki lasta, 15" plekiga...? Ennem olid 17" 225 laiad all ja kannatas suht loppelt lasta..
Kuidas rõhuandurit kontrollida, mis ned andmed olla võiks arvutiga vaadates? Millele veel pilku peale panna?
Kuidas rõhuandurit kontrollida, mis ned andmed olla võiks arvutiga vaadates? Millele veel pilku peale panna?
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
TD(s)'id võite kõik tuua pärnus minu juurde, hea meelega valutaks pead 
Peab sul kütuse koguse sõites üle vaatama ja kuidas turbo puhub.
Kui need paigast siis äkki pumbaga mingi jama vms

Peab sul kütuse koguse sõites üle vaatama ja kuidas turbo puhub.
Kui need paigast siis äkki pumbaga mingi jama vms
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
No jube kergelt sureb välja ka.. Vahest laibetab tühikäik ja noh soekäivitus koguaeg puhta diisliga mingi 7-10 sekki, vahel läheb ilusti. Kui 2t õli lisada siis on juba palju parem-myyr- kirjutas:TD(s)'id võite kõik tuua pärnus minu juurde, hea meelega valutaks pead
Peab sul kütuse koguse sõites üle vaatama ja kuidas turbo puhub.
Kui need paigast siis äkki pumbaga mingi jama vms
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kõlab nagu ksp viga, sõbral sarnased sümptomid ja pump otsast omadega
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump tahe jah. Hetkel liigub enamvähem. Rõhuandurile sai väike pesu tehtud.. 993 pumpa vaja. kui kellelgi pakkuda siis ps
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
200€ ja pump nagu uus.
saab korda teha
saab korda teha
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuna seda teemat loevad aegajalt ka tuunimise huvilised praktikud, siis küsimus suurele ringile:
kuidas saab turborõhu stabiilseks?
Nimelt sõites ütleme 5 käiguga 70 km/h on turborõhk 0,4 bar.
Vajutan gaasi põhja, jõuab pööre 1500, turbo spoolib ja rõhk hakkab kiirelt tõusma, olles 2000 pöördega juba 1,3 bar ning 2500 pöördega 1,5 bar.
Kõik oleks normaalne, kui ta jääkski 1,5 bar peale aga ta ei jää ja 3000 pöördega on juba 1,8 bar ja üle 1,5 bar ei taha sest pole vaja mootorit laiali lasta.
Keerates turbo rõhukambri varrast lühemaks püsib rõhk küll kauem kontrolli all olles 4000 pöördega 1,3 bar aga siis ei saa rõhku 1 bar kätte enne 3500 pööret ja ikkagi läheb 5000 pöördega rõhk üle 1,5 bar.
Tegelikult kui see varras wastegate küljest täiesti lahti võtta saab 5000 pöördega samuti 1,5 bar kätte...
Kas siin aitaks ainult väline wastegate?
kuidas saab turborõhu stabiilseks?
Nimelt sõites ütleme 5 käiguga 70 km/h on turborõhk 0,4 bar.
Vajutan gaasi põhja, jõuab pööre 1500, turbo spoolib ja rõhk hakkab kiirelt tõusma, olles 2000 pöördega juba 1,3 bar ning 2500 pöördega 1,5 bar.
Kõik oleks normaalne, kui ta jääkski 1,5 bar peale aga ta ei jää ja 3000 pöördega on juba 1,8 bar ja üle 1,5 bar ei taha sest pole vaja mootorit laiali lasta.
Keerates turbo rõhukambri varrast lühemaks püsib rõhk küll kauem kontrolli all olles 4000 pöördega 1,3 bar aga siis ei saa rõhku 1 bar kätte enne 3500 pööret ja ikkagi läheb 5000 pöördega rõhk üle 1,5 bar.
Tegelikult kui see varras wastegate küljest täiesti lahti võtta saab 5000 pöördega samuti 1,5 bar kätte...
Kas siin aitaks ainult väline wastegate?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mina jätaks wastegate rahule ja prooviks ajust rõhku sättida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See asi sõltub suuresti mootori pööretest, selles mõttes wastegate tüüpi turboga vast ei saagi seal seda rõhku nii ühtlaseks nagu soovitakse. Aga kas aju kütust kinni ei pane selliste rõhkude juures või on seal juba tuunitud midagi?
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sul on vaja mcb'd vahele.
Wg vedru väsinud ja annab järgi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7571" onclick="window.open(this.href);return false;
Wg vedru väsinud ja annab järgi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7571" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süütespetsid.
Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis.
Nüüd aga läheb pikalt käima aga mootor ise käib ilusti.
Peale kettide vahetust jms jäi algselt süüde 17* ja läks veerandpöördest aga lagises.
Kas pean hakkama seda sweet spoti leidma nii,et keeran kraade suuremaks ja proovides, kuidas tööle läheb uuesti ja kui kõvasti lagiseb?
Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis.
Nüüd aga läheb pikalt käima aga mootor ise käib ilusti.
Peale kettide vahetust jms jäi algselt süüde 17* ja läks veerandpöördest aga lagises.
Kas pean hakkama seda sweet spoti leidma nii,et keeran kraade suuremaks ja proovides, kuidas tööle läheb uuesti ja kui kõvasti lagiseb?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis arvuti nii tahtis, TDS-i puhul peaks olema ette nähtud ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga.-myyr- kirjutas:Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
teet82 kirjutas:Mis arvuti nii tahtis, TDS-i puhul peaks olema ette nähtud ainult staatiline reguleerimine indikaatorkellaga.-myyr- kirjutas:Panin süüte 3* nagu arvuti tahtis
Autocom/testo näitavad süütenurka, mida aju soovib.
Ju siis tuleb häälejärgi paika panna
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui lihtsalt "live data" alt võrrelda küsitud ja reaalset pritsenurka, siis seal pole vist kuvatud seda, et mis on samal ajal pritsehetke muutva magnetkalpi "dudy cycle", ehk palju magnetklapp ise seal korrigeerib samal ajal. Vähemalt mälu järgi BMW puhul seda ei kuvata ja pole ka võimalust arvutiga välja lülitada aju poolt pumba kontrollimist, et näha pumba tegelikku füüsilist asendit mootori küljes. Sellepärast ei ole ka mingit arvutiga reguleerimist ette nähtud BMW puhul, võib-olla AUTOCOM-is on mingi spetsiaalne funktsioon, pole seda kasutanud ja ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siis tuleb jätkuvalt häälejärgi panna paika.. 
