Soov soetada naisele E61. Olen ennast siin nüüd harinud nii palju kui suutsin kuid siiski päris segane kogu see asi. Kuna endal igasugune kogemus E60/61-ga puudub siis äkki targemad mehed oskavad soovitada ja mõtteid jagada.
Autot kasutaks enamuses linnasõiduks kuid eks suviti ikka pikemaid trippe ka. Naine soovib 4vedu kuigi ise selle vajaduses väga kindel ei ole, seega äkki jagate plusse/miinuseid ka selle kohta. Foorumit lugedes jääb mulje, et pm peab kogu aeg rahakotiga järel jooksma, et auto üldse koos püsiks. Küll kukuvad sisselaskes miskid klapid sisse, kõikvõimalikud moodulid annavad otsad, süütepoolid, turbod, pumbad jne jne. On siis asi nii hull? Oluline oleks siiski kõige muredevabam variant osta ehk leida siis kõigi valikute vahel see optimaalne. Teine asi oleks ka mõistlik kütusekulu, kuna endal 750 siis teist röövlit vaja ei ole ja teine auto võiks ikka linnas nii 10l sajale hakkama saada.
Mis olulised vahed on enne ja pärast 2008a peale uksepolstri ja käigukangi, kas peaks suruma faceliftile?
I-drive vms erinevus, olen näinud erinevaid nii pre kui feisil?
Mis on tüüpvead ja mis tuleks kohe kontrollida ja millistest kohe kaarega mööda?
Millist mootorit eelistada? Milline varustus oleks elementaarne mis võiks juba peal olla? Oleks nõme pärast avastada, et näe oleks ka seda pidanud vaatama . Mis head üldse pakuti?
Mis on keskeltläbi aastane ülalpidamiskulu ( arvestades, et päris roima otsa siis ei satu )
Jne...
PS. Dislamehed, ma loen, et viskavad igasugu EGR-id, DPF-id ja katid minema.... mis moodi te ülevaatusel käite? Või on kõigil omad klemmid kuskil.
Ja kui kellegi on endal müüa või teab soovitada korralikku isendit siis andke tuld. Märgin siis juurde, et kindlasti universaal kuna peni peab ka kuhugi mahtuma
