K: Milline on hea esiklaas
K: Milline on hea esiklaas
et mis firma oma nagu eelistaksite
Pilkington
Sekurit
Nordglass
.........
Pilkington
Sekurit
Nordglass
.........
Re: K: Milline on hea esiklaas
Mis autole?alts20 kirjutas:et mis firma oma nagu eelistaksite
Pilkington
Sekurit
Nordglass
.........
Toorklaas tuleb neil nagunii sama liini pealt kust aknaklaaski - st. põhiliselt siis Saint Gobain, Glaverbel, mõni ehk veel. Vahe saab tekkida ainult painutuse kvaliteedis, mida teostatakse hiljem kasvõi kuskil "kükametsas" (loe: Elva). Lamineerimine on juba lihtsam protsess. Kuna ka enamus "painutajaid" on läinud suurte kontsernide hõlma alla on kvaliteedi kontroll vastav ja praaki ei leia naljalt kellegi kaubamärgi alt.
Sõber hiljuti vahetas ja kui ma ei eksi, siis oli koos paigaldusega 1400 krooni, aga sai juba täkke peale, tema arvates on uus klaas odav, aga samas ka väga pehme.petzz kirjutas:mis hinnaklassi uus E34 esiklaas jääb?
Aga eks E34 klaas jääb kuskil 1300-2000 vahele, see siis peaks olema koos paigaldusega.
Mercedes EQS 450+ 2022
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
'Relk kirjutas:Mis rahameestest. Kuna kindlustusega läheb klaas vahetusse siis on sellel nagu mõtet. Vanematel autodel neid vist ei olnud või ma ka ei tea.
No kui kindlustusega siis teine asi


No UM seletas nii et soojendust seal sees ei ole aga seal mingi muu tehnoloogia, mis ei lase autol seest kuumaks minna suvel ja mingeid asju oli veel Pean veidi otsima äkki leian muud infot.
Edit: See on siis kliimakomfort esiklaas ja see ei lase läbi UV kiirgust hoides seega salongi suvel jahedana.
Edit: See on siis kliimakomfort esiklaas ja see ei lase läbi UV kiirgust hoides seega salongi suvel jahedana.
aga minu arvates mõttetult kirves klaas.Veiko K kirjutas:Ja mis see kliimaklaas siis parem on kui tavaline?Relk kirjutas:No muidugi ka oluline mis autole. Mina lasen järgmine nädal enda autole uue esiklaasi panna ja valisin selle nö kliimaklaasi mis on tavalise 3K asemel kuskil 10-12K näiteks.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Ise arvasin ka aga kuna kindlustus ei arvanud siis väga hea klaaspetzz kirjutas:aga minu arvates mõttetult kirves klaas.Veiko K kirjutas:Ja mis see kliimaklaas siis parem on kui tavaline?Relk kirjutas:No muidugi ka oluline mis autole. Mina lasen järgmine nädal enda autole uue esiklaasi panna ja valisin selle nö kliimaklaasi mis on tavalise 3K asemel kuskil 10-12K näiteks.

See kliimakomfortklaas on küljelt vaadates vaskset karva ja lisaks UV neelamisele peegeldab ka tagasi. Samasuguseid pannakse ju ka akendele ette.
Ise lasin ka Lasnas Autoveris klaasi ära vahetada, samuti kogu kupatus koos töö ja vidinatega läks 2400.- ning klaas on seesama Saint-Gobaini Sekurit, mis tehasestki ees, ainult BMW logo on puudu.
PS UM-is maksab esiklaas (päikesetriibuga):
51318117302 WINDSCREEN 4696.97 (koos KM)
ja teine
51318117303 WINDSCREEN 2455.12 (see on mingi soodushind!)
Ise lasin ka Lasnas Autoveris klaasi ära vahetada, samuti kogu kupatus koos töö ja vidinatega läks 2400.- ning klaas on seesama Saint-Gobaini Sekurit, mis tehasestki ees, ainult BMW logo on puudu.
PS UM-is maksab esiklaas (päikesetriibuga):
51318117302 WINDSCREEN 4696.97 (koos KM)
ja teine
51318117303 WINDSCREEN 2455.12 (see on mingi soodushind!)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
oleks tore jah , kui kõik kes on käinud e34 klaasi vahetamas, paneks selle siia kirja, kuna endal ka plaanis kevadel see tee jalgealla võtta.
Pange siis kirja kus , milline klaas ja kui palju.
Pange siis kirja kus , milline klaas ja kui palju.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kliimakonfort on tavaline selektiivklaas. Sisuliselt on tegemist klaasiga, millele siis vastavas kambris ca 600 kraadi juures piserdatakse pisut metalli peale (tegelikult miski iga tehase salaaine). Nimetatakse soft coating. Tulemuseks hoiab seest pisut jahedama auto. Paraku see pisut on tõesti pisut.
Siis on selge, et tuleb otsida seda Saint-Gobaini Sekurit klaasi. Muidu pannakse mingi pehme jama ette. Ja veel, kes vahetada plaanivad siis soovitan soojalt selle triibuga klaasi. Endal vanal masinal oli triip (uuel kahjuks pole) ja ikka väga mõnus oli sõita madala päikese poole.priitv8 kirjutas:See kliimakomfortklaas on küljelt vaadates vaskset karva ja lisaks UV neelamisele peegeldab ka tagasi. Samasuguseid pannakse ju ka akendele ette.
Ise lasin ka Lasnas Autoveris klaasi ära vahetada, samuti kogu kupatus koos töö ja vidinatega läks 2400.- ning klaas on seesama Saint-Gobaini Sekurit, mis tehasestki ees, ainult BMW logo on puudu.
PS UM-is maksab esiklaas (päikesetriibuga):
51318117302 WINDSCREEN 4696.97 (koos KM)
ja teine
51318117303 WINDSCREEN 2455.12 (see on mingi soodushind!)

Ei pretendeeri küll lõplikule tõele, aga minu arvates on see klaasi "pehmuse" jutt jama. Kordan veelkord. Aknaklaasi toore tuleb float tehnoloogial ühes jorus tavalise aknaklaasiga. 100m läheb pildiraamidesse, 1000m akna ette ja 500m autoklaasideks. Edasi järgneb põhimõtteliselt painutamine, karastamine, katmine erinevate jamadega (nagu roheline triip ülal) seejärel lamineeritakse ning seejärel ahju lamineerimis protsessi lõpetuseks. Tõsiselt huvitav oleks teada, kus kohast selle klaasi "pehmust" oleks võimalik reguleerida.
Mõned illustratsioonid ka:
See siis koht kus sulatusahjust väljub vedel klaas liikudes edasi "tinaga" täidetud vanni, kus toimub jahtumine

Enam vähem jahtunud klaas läbib esimest kontrolli. KLaas liigub katkematu lindina:

Udune pilt klaasilaost. Siinsed jumbo size klaastahvlid veel ei tea, mis neist saab.

Mõned illustratsioonid ka:
See siis koht kus sulatusahjust väljub vedel klaas liikudes edasi "tinaga" täidetud vanni, kus toimub jahtumine

Enam vähem jahtunud klaas läbib esimest kontrolli. KLaas liigub katkematu lindina:

Udune pilt klaasilaost. Siinsed jumbo size klaastahvlid veel ei tea, mis neist saab.

Ma siin omaette pomisen edasi... Teada on, et ühele klaasile jäävad ruudupühkijate jäljed kergemini peale kui teisele. Pakun, et seda põhjustab just nimelt näiteks selle kliimakonfort laadne softcoating, mis kantakse klaasi välispinnale. Just see imeõhuke kile saabki kahjustada ja jätab klaasile jäljed...
Klaas võib ju tulla float tehnoloogial, mida ta ka teeb, kuid pärast on erinevaid klaasitöötlemise tehnoloogiaid, mis muudavad klaasi nö iseloomu ja omadusi. Auto klaas peab palju rohkem kriipimisele vastu kui tavaline aknaklaas.
Samuti on nö karastatud klaasid, mida jalaga purustada ei jõua, aga kivikesega visates lendab kildudeks.
Olen väga palju klaasi lõhkumise ja erinava tugevusega klaasidega kokku puutunud. Töö oli kunagi selline.
Samuti on nö karastatud klaasid, mida jalaga purustada ei jõua, aga kivikesega visates lendab kildudeks.
Olen väga palju klaasi lõhkumise ja erinava tugevusega klaasidega kokku puutunud. Töö oli kunagi selline.