Tervist !
Sooviks pealkirjas mainitud auto head ja vead teada saada. Kindlasti foorumis endiseid ja praeguseid omanike.
Ette tänades.
E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 581
- Liitunud: 02.10.2012 21:14 27
- Peamine sõiduk: BMW E36 325tds CHIP
- Telefon: 56127793
- Asukoht: Tallinn /Lääne-Eesti
- Kontakt:
E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.
Süües kasvab isu ! // Tds ilma chipi ja mbc'ta pole mingi tds !
-
- Huviline
- Postitusi: 107
- Liitunud: 13.12.2016 17:35 20
- Peamine sõiduk: X5 E70 3.0Si
- Telefon: 57501161
Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9f44" onclick="window.open(this.href);return false;polekors kirjutas:Tervist !
Sooviks pealkirjas mainitud auto head ja vead teada saada. Kindlasti foorumis endiseid ja praeguseid omanike.
Ette tänades.
Enda pill müügis, minek on originaalis juba hea ja manuaaliga väga madala kütusekuluga.
Hooldamine midagi suurt pole võtnud, kere tahab neil tähelepanu ja sillad on lollikindlad.
Rohkem huvi ss saada priva ja annan oma parema kontatki.
Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.
See nelikveo lahendus küll midagi lollikindlat pole, väga palju on probleeme olnud lõtkudega jõuülekandes, mis põhjustavad vibratsioone, kolksu sidurit vabastades jne..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 12.09.2016 10:27 28
- Peamine sõiduk: BMW 330d
- Telefon: 58346757
Re: E46 xd manuaal 150 kw 2004 aasta.
Hoiaks ka nelikvelolisest e46-test pigem eemale. 3.0d manuaali puhul mõtleks kindlasti ka sellele, kes autoga sõitma hakkab, sidur-hooratas kipub kiirelt kuluma, kui pedaalidega korrektselt ümber ei oska käia. Naisele ja algajale juhile soovitaks pigem automaati, mille kastil mingisugune hooldusajalugu.
Tähelepanu tasuks pöörata ka kerele, uste sisemised servad - kui sõrmega tõmmates tunned, et värv ja mastiks rabedad või sõrmega muljudes üldse praksuga murduvad, siis tuleb sellega tegeleda lähitulevikus. Uste lävepakud, taguluugi servad ja numbrituleliistu ümbrus-sisemus, kapoti servad ja mootori poolne külg ning loomulikult tiivad - neilt võiks mullitamist ja roostet otsida. Ise käisin suvel läbi 7 facelift e46 üle Eesti, sh ka värskelt Saksast toodud ja korralikku mullidest ja roostest vaba kere on ikka väga keeruline leida.
Tähelepanu tasuks pöörata ka kerele, uste sisemised servad - kui sõrmega tõmmates tunned, et värv ja mastiks rabedad või sõrmega muljudes üldse praksuga murduvad, siis tuleb sellega tegeleda lähitulevikus. Uste lävepakud, taguluugi servad ja numbrituleliistu ümbrus-sisemus, kapoti servad ja mootori poolne külg ning loomulikult tiivad - neilt võiks mullitamist ja roostet otsida. Ise käisin suvel läbi 7 facelift e46 üle Eesti, sh ka värskelt Saksast toodud ja korralikku mullidest ja roostest vaba kere on ikka väga keeruline leida.