Kontrolli jaoks sobib mõni BMW-le spetsialiseerinud remondiettevõtte, neid siin ikka jagub, kui otsida...
Ostueelse kontrolli tegemine esinduses ei ole ka vist ülemõistuse palju kallim teenus.
E65 730d mootoripatjade vahetus ei ole otseselt midagi hullu. Patjade hinnad on hetkel H2-s vaadates
123,51 €/tk vasakpoolne ning
124,80 €/tk parempoolne.
BMW-le spetsialiseerinud töökojas vahetus maksimaalselt 2 h ilmselt. Vaata töökodade hindu ise, palju see teenus kusagil maksma võib minna. Kui selliseks vahetuseks peaks minema, soovitan ühtlasi juba ka ära vahetada käigukasti padjad. OEM kastipadjad on ca 20 EUR/tk hetkel ja tööd tuleb 1-1,5 h lisaks.
Iseasi küsimus on, miks väidetavalt 240 000 km sõitnud auto juba mootoripatjade vahetust vajab. Olen sellisel samal mudelil, millel 400 000 km odomeetril, vahetanud profülaktika mõttes mootoripadjad ja tekkinud erinevus ei olnud kuigi märkimisväärne, kuigi jah - väike erinevus oli. Samas aga kastipatjade vahetus tõi oluliselt tuntavama erinevuse.
Ehk pikk lugu lühidalt - läbisõidunumbrisse nagu ikka suhtuks ettevaatlikult, aga mootoripatjade vahetus üksi ei ole midagi tapvat, kuid iseasi miks nad vahetust vajavad. Pigem on seal oluline auto kui terviku seisukord ja eelneva hooldusajaloo olemasolu.
Kasutaja 750iM väljatoodud küsimus Valvetronicu probleemi kohta on küll intrigeeriv, kuid teemaalgatajale infoks, et Valvetronicu probleemid kõnealust autot M57N2 mootoriga ei puuduta, kuna Valvetronic esineb E65 V8 bensukatel.