

Mis võib põhjustada sellist asja?

Anyone?Fred22 kirjutas:Mul ka väike probleem elektriga. Nimelt vihmaste ilmadega, kui sõita lombist läbi, läheb aku tuli armatuuris kergelt põlema (aku märk nagu hõõguks) ja voltmeeter näitab kohe, et pinge langeb umbes 11 voldi peale. Umbes 10 sekundit hiljem aku pirnike armatuuris kustub ja paari sekundiga pinge voltmeetris tõuseb taas ~13,8 peale nagu tavaliselt. Tuleb uus lomp - jälle sama häda? Misasi see märjaks saab ja sellist asja põhjustab? (E36 318iS)
Ise küsin,ise vastanEnrico_P kirjutas:...et jah paaril korral on juhtunud selline asi et süüte välja keeramisel (esimesele asendile-raadio mängiks)kaob autos kogu vool mis vähegi olla saab.Ei tööta signa,coupe klaas ei lähe alla, salongis ei põle tuled ega ka süüte sisse lülitamisel ei anna elektri olemasolust mingit märku
.
Mis võib põhjustada sellist asja?Vool aga tuleb mingi ajapärast tagasi siis kui teha mõlemad (2ust) uksed lahti.
Ehhee ! Kõik geniaalne on lihtne MOTTEnrico_P kirjutas:Ise küsin,ise vastanEnrico_P kirjutas:...et jah paaril korral on juhtunud selline asi et süüte välja keeramisel (esimesele asendile-raadio mängiks)kaob autos kogu vool mis vähegi olla saab.Ei tööta signa,coupe klaas ei lähe alla, salongis ei põle tuled ega ka süüte sisse lülitamisel ei anna elektri olemasolust mingit märku
.
Mis võib põhjustada sellist asja?Vool aga tuleb mingi ajapärast tagasi siis kui teha mõlemad (2ust) uksed lahti.
![]()
Mul igatahes oli vist veaks see et aku juhe oli lahti ja ei saanud kontakti korralikult.
Keerasin juhtme korralikult kinni ja enam sellist voolu kadumist ei ole tekkinud.