Plaan soetada endale e34
Küsiks siit klubi rahva suust, et mida eelistada ja paneks ka mõned oma mõtted kirja.
Üldiselt suht raske korraliku kerega e34 leida, aga õelge mulle millise mootoriga e34 oleks kõige mõistlikum. Plaanis ikka parasjagu palju sõita ja võimsus kõikse olulisem pole, samas natukene võiks ikka edasi ka käia.
Näiteks pakuks huvi diiselmootor, siis jääb valikusse kas 2.5tds 105kw või 2.5td 85kw. Esimese kohta ma midagi head küll kuulnud pole, töökindlus jms, kolepalju peavalu pidi olema. Teise kohta lihtsalt pole palju kuulnud, aga niipalju kui olen, siis pidavat ta ökom ja töökindlam olema? rääkige teie mulle.
Bensukatest mõelnud 520 110kw peale, pidi päris normaalne mineku ja kütusekulu poolest olema. Samas olen kuulnud et ega see 525 141kw ei pidanud ka kütust suurt rohkem võtma ja no võimekusest pole vaja pikalt võrrelda.
Ootan siis teie tagasisidet ja soovitusi, keegi ehk teab ja oskab oma konkreetsetest kogemustest rääkida.
Keegi kindlasti oskab õelda palju 525i keskmine kütusekulu olla võiks?
E34 ost
- skaraL
- Huviline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 25.10.2011 00:08 24
- Peamine sõiduk: E60 525iA
- Telefon: 56726162
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: E34 ost
2.0 ja 2.5 bensukaid omanud mitmeid, k.a manuaal ja automaat. Manuaali peal see kütusekulu oli suhtkoht täpselt samasse auku, keskmiselt 10 sajale. Praegu olen suutnud automaat 2.5-ga sõita sama numbri ligidale ainult pensionäri mängides
, muidu ~paar liitrit kõrgem kulu kui normaalselt sõita.

e34 525i '91 » e34 520i '93 » e34 525i '93 » e36 318is '93 » e34 520i '90 » e34 525ia '93 » a4 1.8t '96 » a4 1.9tdi '97 » e39 530d '02 & e34 520ia '91 & e60 525ia '04
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E34 ost
Ise valiks kindlalt 525 141kw. Praktiliselt murevaba mootor. Diislid küll vähe ökomad aga jamasi tunduvalt rohkem ja minek poole uimasem. Tava taks neil pumbad läbi ja soojalt käima ei lähe, Talvel eelsüüteküünlad läbi või jälle pumba jamad ehk käima ei lähe külmaga jne + turbo jamad võivad esineda. Bensukal aku hea, siis paugupill
Kui rohkem sõitmist, siis V8 jääb liiga januseks. 525-l keskmine jah kusagil 10 kandis, maanteel 7,5-8 kanti normaalse sõiduga. Kahepoolest ka lihtsam müüa, kui 2.0 või diislit ja korras isend hoiab väärtust paremini.
Ise omasin ca 8 aastat 525-te ja mootoril praktiliselt ei pidanud midagi tegema. Kogu selle aja jooksul läks: 1 veepump, 1 süütepool, klapikambrikaane tihend - kogukulu ehk 40 eur
Lihtsalt hooldama peab õigel ajal.
E34-l kõige suurem probleem, mida jälgida on ikkagi kere seisukord. Ülejäänud on lihtsalt teostatav.

Kui rohkem sõitmist, siis V8 jääb liiga januseks. 525-l keskmine jah kusagil 10 kandis, maanteel 7,5-8 kanti normaalse sõiduga. Kahepoolest ka lihtsam müüa, kui 2.0 või diislit ja korras isend hoiab väärtust paremini.
Ise omasin ca 8 aastat 525-te ja mootoril praktiliselt ei pidanud midagi tegema. Kogu selle aja jooksul läks: 1 veepump, 1 süütepool, klapikambrikaane tihend - kogukulu ehk 40 eur

E34-l kõige suurem probleem, mida jälgida on ikkagi kere seisukord. Ülejäänud on lihtsalt teostatav.
Re: E34 ost
Sama siin, aga süütepoole pole veel läinud. Suvel saab 8a.
Vahetatud plast veepump metalli vastu (uus omanik võiks sellega arvestada nagu õlivahetuse jms kuludega "uut" autot ostes - ca 30€ ja 30min) ja KKK tihend. Mingil määral mootori alla võib lisada ka, et kahest kat-ist üks pudenes tükkideks (kusjuures vahelduva eduga läks ka ühe katiga mitmel korral ÜV-lt läbi) ja lambda anduri vahetasin ka nii igaks juhuks ära.
Kütusekulu kohta oskan niipalju öelda, et sama teekonna peale 1,6 Focus võttis veidi alla 8; E36 318i natuke üle 8 ja 525i 9,x. Et täitsa OK.
Mineku suhtes, siis alla 525 pole väga mõtet vaadata, see suudab pähe andes veel tänapäevaste turbo perevagunitega sammu pidada. 520 küll mõtet ei näe-kütusekulu ja kindlustusklass sama-loodud nendesse riikidesse, kus üle 2.0 autod on jõhkra maksu all.
Kindlasti kõige tähtsam on kere. Tehnika on lihtne ja odav.
Vahetatud plast veepump metalli vastu (uus omanik võiks sellega arvestada nagu õlivahetuse jms kuludega "uut" autot ostes - ca 30€ ja 30min) ja KKK tihend. Mingil määral mootori alla võib lisada ka, et kahest kat-ist üks pudenes tükkideks (kusjuures vahelduva eduga läks ka ühe katiga mitmel korral ÜV-lt läbi) ja lambda anduri vahetasin ka nii igaks juhuks ära.
Kütusekulu kohta oskan niipalju öelda, et sama teekonna peale 1,6 Focus võttis veidi alla 8; E36 318i natuke üle 8 ja 525i 9,x. Et täitsa OK.
Mineku suhtes, siis alla 525 pole väga mõtet vaadata, see suudab pähe andes veel tänapäevaste turbo perevagunitega sammu pidada. 520 küll mõtet ei näe-kütusekulu ja kindlustusklass sama-loodud nendesse riikidesse, kus üle 2.0 autod on jõhkra maksu all.
Kindlasti kõige tähtsam on kere. Tehnika on lihtne ja odav.
Re: E34 ost
525 on kahte erinevat. Ilmselt 141kW on mõistlikum ost.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: E34 ost
2.5 tds ja 2.5 td praktiliselt samad mootorid, vaet esimesel on intercooler ja suurem turbo? parandage kui eksin. ja kas tds ongi üldiselt ainult peavaluks, või on need lihtsalt kuulujutud?