E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõverad
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Õnnetud olukorrad. Ühe E39-ga oli meil 2 ringi gartiikorras ketaste vahetust, siis läksid kliendi kulul uued esilaagrid, mis on koos rattarummuga + uued suportid ja Brembo kettad, klotsid. Kuu aja pärast oli vana tagasi - Vibra!!!
Saatsime United Motorsisse, seal antakse 2 aastat garantiid asjadele. Ei teagi, kas käib seal ka paari kuu tagant või mitte, aga meie töökoja jaoks oli asi ammendatud.
Saatsime United Motorsisse, seal antakse 2 aastat garantiid asjadele. Ei teagi, kas käib seal ka paari kuu tagant või mitte, aga meie töökoja jaoks oli asi ammendatud.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Samas sõbra X5 puhul lahenes lõpuks kõik Zimmermanni ketaste ja klotsidega.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kontrollisite, kas veljed õiges mõõdus? Ei mingeid väärflantse?
vibe112 kirjutas:Õnnetud olukorrad. Ühe E39-ga oli meil 2 ringi gartiikorras ketaste vahetust, siis läksid kliendi kulul uued esilaagrid, mis on koos rattarummuga + uued suportid ja Brembo kettad, klotsid. Kuu aja pärast oli vana tagasi - Vibra!!!
Saatsime United Motorsisse, seal antakse 2 aastat garantiid asjadele. Ei teagi, kas käib seal ka paari kuu tagant või mitte, aga meie töökoja jaoks oli asi ammendatud.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kettad ja klotsid UM'is on läbisõidu garantiiga. Kui õigesti mäletan, siis 20k km (kettad) ja 35k km (klotsid)vibe112 kirjutas:Saatsime United Motorsisse, seal antakse 2 aastat garantiid asjadele. Ei teagi, kas käib seal ka paari kuu tagant või mitte, aga meie töökoja jaoks oli asi ammendatud.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kui 20 tuhhi maha ajada ja kettad sirged,siis kestavad nad veel kaua.Üldiselt ikka esimese 10 tuhhi pealt kõverad nad kõik.
530d
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Olen 9 aastaga 250000 e39 läbi ajanud ja kõverat ketast pole siiani kohanud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kui kunagi E31 850i oli, siis sellel olid ka ostes kettad kõverad. Sai ostetud ATE kettad ja klotsid, mina neid igal juhul rohkem kõveraks ei suutnud ajada, kuigi nad said ikka kõvasti vatti suurelt kiirusel pidurdades jne.. ATE ongi arvatavasti kõige parem ketas, kallimad on need muidugi ka.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
ATE on originaaltootja ka.
Buumer Auto / 56826000
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Sama siin, ATE 530d ja sõidetud 270 000, kordagi pole kõverad olnud e vahetatud vaid kulumise tõttu vastavalt vajadusele. Ainult kettas ei tohiks ka asi olla, kõik mis puudutab paigaldamist, klotse, pidurisadulat, silda, amortisaatoreid võivad mõju avaldada.
-
- Huviline
- Postitusi: 251
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kuulge. Selline loll küsimus aga ka Zimmermann annab näiteks tagasillale erinevate hindadega kettaid. Ühe kettale tagasillas annab jämedus/tugevus 10mm ja teisele jämedus/tugevus 20mm. Õhem odavam ja jämedam kallim! Loogiline on, et see jämedam ja kallim peaks ka siiskauem vastu pidama?
Parimat! Erkki.
Parimat! Erkki.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
tuulutusega ja ilmaseawolf kirjutas:Kuulge. Selline loll küsimus aga ka Zimmermann annab näiteks tagasillale erinevate hindadega kettaid. Ühe kettale tagasillas annab jämedus/tugevus 10mm ja teisele jämedus/tugevus 20mm. Õhem odavam ja jämedam kallim! Loogiline on, et see jämedam ja kallim peaks ka siiskauem vastu pidama?
Parimat! Erkki.

-
- Huviline
- Postitusi: 251
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Nii! Jälle siis üks loll küsimus aga ehk saab targemaks! Tuulutusega on siis mingi ribidega keskel ja peaks kiiremini jahtuma ning ei kipu kuumaks nii kiiresti minema? Odavam siis täis ketas ja ainult välimise tuulutusega?
Parimat!
Parimat!
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Erinevatele piduritele mõeldud kettad. Sa pead vaatama millised sinu omale ette on nähtud, kas tuulutusega või ilma ja siis sobivad paigaldama 

-
- Huviline
- Postitusi: 251
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Realoem annab tuulutusega tagumiste mõõt 298x20. Samas poed pakuvad mõlemat nii tuulutusega kui ka ilma. Vist hakkan targemaks saama.
Ühte ainult ei mõista. Üks müügileht pakub sama firma(Zimmermann näiteks) kettaid, samade tehniliste näitajatega, poole suurema hinnaga kui teine! Hinnavahe on ikka mega!

Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Raporteerin taas. Tookord sai alla pandud Ferodo kettad ja klotsid, supportide kelgud jm puhastatud. U 20k ja kettad taas kõverad. Nüüd siis lasen Forssis ATE komplekti alla panna ja taas kord kõik üle kontrollida, k.a laagrid. Kuna laagrid mingit häält ei tee, eeldan et on korras tegelikult. Ma ei kujuta ette mis seal veel võib neid kõveraks ajada...
romulus kirjutas:Lisan oma kogemuse ka. 03.a 525d. Eelmine suvi sai esimesed kettad Delphi omade vastu vahetatud. ~15k km sõidetud ja nüüd kerge vibra sees. Veermik kontrollitud, mingeid lõtke ei ole. Omast arust mingit ulme pidurdamist pole ka olnud, ehkki jah, pidureid ikka kasutan seisma jäämiseksEks peab katsetama teist tootjat.
Kasutan kahte jooksu velgesid, mõlemad originaalid. Nii et tundub, et viga ei piirdu ainult FL 3.0d mudelitega.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Tüüpiline, kui silindrid ei liigu nii nagu peab. Teiste sõnadega, kui probleemi ei kõrvalda siis jäädki tagajärgedega siplema ehk kettaid vahetama.
"Karistatud" saavad kõik ehk Zuur Zavi, kes on tootja.
"Karistatud" saavad kõik ehk Zuur Zavi, kes on tootja.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Ok, lasen neil sadula silindrid ka üle kontrollida, et liiguksid nii nagu vaja. Ehkki eelmise vahetuse ajal vaadati ka seda poolt, ja väidetavalt oli OK.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Tõsiselt võetava kontrolli jaoks on vaja kolb silindrist välja võtta. See tähendab aga vanu detaile tagasi surudes 99% mõttetud tööd ehk reeglina sellise tasemega kontroll = silindri liivaprits + uus kolb koos tihendite, pudinatega.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Korras piduri puhul liigub kolb ikka väga lihtsalt tagasi, natuke suurem kruvikeeraja õigesse kohta ketta serva taha ja kergelt pinget hoides peab kolb tagasi liikuma. Kui nii ei toimi, siis tulebki teha remont nagu eespool kirjeldatud, mingite pitskruvide ja sõrakangidega pole mõtet higistada seal.
Just täna oli töös üks E39, mille omanik kurtis jutu käigus, et kettad ei kesta. Üks pidurisadul sai eemaldatud laagri vahetuseks ja kolb oli täiesti mädanenud, ei saagi kesta nii ju. Siis meenus omanikule ka, et viimane kord klotse vahetades ei saanud ta neid hästi vahele, kolb ei tahtnud sisse minna kuidagi
Just täna oli töös üks E39, mille omanik kurtis jutu käigus, et kettad ei kesta. Üks pidurisadul sai eemaldatud laagri vahetuseks ja kolb oli täiesti mädanenud, ei saagi kesta nii ju. Siis meenus omanikule ka, et viimane kord klotse vahetades ei saanud ta neid hästi vahele, kolb ei tahtnud sisse minna kuidagi

- siim789
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 21.11.2009 21:08 26
- Peamine sõiduk: BMW 530dA touring 142kw
- Asukoht: Rapla
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Sain lõpuks oma pidurite värinast lahti
Vahepeal jõudsin veel ühe taastatud lati, mis riiulis vedeles, enda loksuva asemele igaks juhuks külge kruvida, aga ei midagi. Lõpuks ostsin paari kasutatud kettaid ja pidurdab nagu peab, ei mingit värinat enam. Ei tea, mis jama nende uute ketastega siis on, 2x juba vahetanud neid ja mõlemal korral algusest peale väristanud. Esimesed olid Lemförderi toodang ja teised nüüd need Ferodod.

siim789 kirjutas:Ette läksid külge just uued rattalaagrid, Ferodo kettad, Brembo klotsid, sadulad puhtaks ja kõik uued kummiosad. Taha NF kettad, Ferodo klotsid, käsipiduri klotsid, Sadulad puhtaks ja kõik kummiosad uued. Kõik sai ideaalselt puhtalt kokku pandud, kettaid korralikult brake cleaneriga leotatud. Tulemusena pidurite efektiivsus kõvasti parem, kuna enne olid tagumised kettad täiesti läbi. Ainuke mure, et juba esimesel proovisõidul võttis pidurdades rooli värisema käes![]()
Kuskohast veel viga otsida? Milline veermiku detail võib veel rooli väristamist põhjustada?
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
keskmise sõidustiili juures olenemata piduriketaste tootjast (ent siiski ventileeritud variandi puhul) on esistanges olevate tuulesuunajate ja pidurite kaitseplekkide olemasolu väga tähtis? võtsin ühe kurva minevikuga E39 528iT ligi ja sellel on stange ribadeks ning esimesed kettad olid väga kõverad. kettad on nüüd vahetatud, ent tunneleid ega piduriplekke ei ole. kolvid sain kruvikaga ilusti eest liigutatud kui kettaid vahetasin, klotsid olid ilusad.
tl;dr - tuulesuunajate ja kaitseplekkideta sõitmine on kriminaalselt vale?
tl;dr - tuulesuunajate ja kaitseplekkideta sõitmine on kriminaalselt vale?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Sisuliselt kõik kõrvalekalded tehaselahendustest on lühikeseks müük.
Ka sõiduki madaldus ehk järskjahutuse tekke tekitamine.
Füüsikaseadused enne kõike.
Ka sõiduki madaldus ehk järskjahutuse tekke tekitamine.
Füüsikaseadused enne kõike.