E46 2.0d 110kw probleem turboga
E46 2.0d 110kw probleem turboga
Eile hakkas turbo vilistama, vahet pole kas mootor soe või külm. Samas kiirendus pole ka nii hea kui võiks, auto vähe minu käes olnud. Pluss veel see, et turbo tuleb alles 2000 pöörde peal taha, ning siis ka mitte tundavalt. Kas turbo hakkab lõppema?
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Õhulekkeid kontrolli. Vaata turbo labad ka üle.
Buumer Auto / 56826000
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Kui keegi teab siis võiks õelda mis pööretest umbes turbo taha tuleb sellel mootoril? Tänud vastuse eest samuti.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
~1700 juures võiks juba max boost olla.
Vaata INPAga requested boosti. Kui see palju alla selle, siis kas tõesti mingi õhuleke kuskil või turboga midagi.
Vaata INPAga requested boosti. Kui see palju alla selle, siis kas tõesti mingi õhuleke kuskil või turboga midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 24.02.2016 19:47 21
- Peamine sõiduk: 320d [E46] 280Nm@1800rpm 100kW
- Asukoht: Saaremaa
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Sõidust tulles 20-30sek tiksutad tühikäigul ka ?
Kein Rauch, Kein Macht !
"Diesel Power" :)
"Diesel Power" :)
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Ise teen küll nii, et lasen tühikäigul käia peale sõitu, aga auto nädal minu kasutuses olnud. Aga igatahes täna võtsin õhulõdviku tagant ära ja kontrollisin turbot, tundus, et ristilõtk on liiga suur. Igaksjuhuks lasen rõhku ka kontrollida ilmselt. Ja kui keegi teab mis toru sealt õhulõdviku (turbost õhulugejani lõdvik) juurest läheb õhufiltri alla. See oli üleni paksu musta õli täis nagu tavott ja samuti oli õlis ka vett.
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
See vahetoru peaks karterituulutus olema. vaata filter üle. kõlab nagu umbes.
turbol võib kergelt risti lõtk olla. kui korpusesse ei käis sis nkn tsentris ju. pikilõtk võiks olla olematu või minimaalne. kui turbo märg sis tõenäoliselt lekib ja väga kaua ei pruugi kesta. kindlasti torud puhtaks.
vesi kõlab ka kahtlaselt. kas tosool kaob?
turbol võib kergelt risti lõtk olla. kui korpusesse ei käis sis nkn tsentris ju. pikilõtk võiks olla olematu või minimaalne. kui turbo märg sis tõenäoliselt lekib ja väga kaua ei pruugi kesta. kindlasti torud puhtaks.
vesi kõlab ka kahtlaselt. kas tosool kaob?
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Vahetan varsti ära filtri, nagunii pean õlivahetuse tegema ära. Turbol pikilõtk puudus. Imelik oli ka see, et turbost natuke õli peksnud turbo-õhulugeja vahelisse lõdviku. Tosooli ei kao, vaid reaalselt võtsin kruvikeerajaga nii palju kui sain seda välja ning õli peal oli lihtsalt veepiisad või selline niiskus. Tosooli moodi küll ei tundunud.
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Karterituulutus filtrit pidasin silmas muidu. Koos õlivahetusega soovitan ära vahetada.
Mingisugune õrn kogus õli turbost käib läbi aga paksult sis ehk õlimandsett lekib vms.
Selle jutu põhjal soovitan üldse turbost kuni õhuradikani ja sealt kuni sisselaskeni torud puhtaks pesta kas bensiini või brake cleaneriga.
Lühikesed otsad a'la 15km on sellistele isenditele üsna kurnavad ning torudesse koguneb tahm ja õli. Sp diislimehed soovitavad kord nädalas pikki otsi teha ning aeg ajalt lapats põhja ka halba ei tee
Edu!
Mingisugune õrn kogus õli turbost käib läbi aga paksult sis ehk õlimandsett lekib vms.
Selle jutu põhjal soovitan üldse turbost kuni õhuradikani ja sealt kuni sisselaskeni torud puhtaks pesta kas bensiini või brake cleaneriga.
Lühikesed otsad a'la 15km on sellistele isenditele üsna kurnavad ning torudesse koguneb tahm ja õli. Sp diislimehed soovitavad kord nädalas pikki otsi teha ning aeg ajalt lapats põhja ka halba ei tee

Edu!
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Tänud, mõtlesin ka karterituulutuse filtrit aga väljendasin natuke valesti ennast, see nädal kui aega leian võtan ette ja siis puhastan torud ka ära, eks siis näis mis saab.
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Kui tegemiseks läheb sis üldiselt võib ka selle MAP anduri ära puhastada mis peaks sisselaske kollektri taga asuma ning ka õhulugeja enda contact või maf cleaneriga ja kui egr toimiv siis ka selle bena v b.cleaneriga puhtaks teha. kõik vaakumvoolikud üle käia alates vaakumpumbast. samamoodi turbo ülerõhu oma kui el. ei ole ning veenduda. et intercooler ja lõdvikud air leak vabad.
on ka juhtunud et surveregulaator(id) umbes. neid annab teoorias lahti kiskuda ja puhastada
Krt sis peaks töötama küll
on ka juhtunud et surveregulaator(id) umbes. neid annab teoorias lahti kiskuda ja puhastada
Krt sis peaks töötama küll

Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Õhulugeja, map, egr puhastatud, vaakumvoolikud katkised vahetatud. Midagi ei muutund 

Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Siis võibolla mõistlik juba arvuti järgi panna.
Re: E46 2.0d 110kw probleem turboga
Martin Link tallinnas majandab inpaga ja on sellel alal vägagi kodus
BMW on super auto jäärajaks, talvisteks lõbustusteks ja niisama liiklemiseks