
https://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCsteerium
Kermo144 kirjutas: Täielik müsteerium.![]()
Kermo144 kirjutas: Täielik müsteerium.![]()
Kusjuures täna vahetasin tagumise parema anduri ära ja püsikas hakkas toimima. Homme panen arvuti sappa, vaatan veel mis andur veel jebib. Vana anduri puhul märkasin ka seda, et anduri enda seest oli üks juhtmetest ära oksüdeerunud. Ilmselt oli andur 17 aastat vana ja aeg oma töö teinudttsys kirjutas:Just. Autot on vaja pädevalt remontida, mitte käia kitsale ringile mõeldud salajasel usutalitusel, millega loodeti mõjutada inimese elu pärast surma.![]()
https://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCsteeriumKermo144 kirjutas: Täielik müsteerium.![]()
wwatu kirjutas:Nii, taaskord ABS'i jama, ainukeseks veateateks viskab abs valve relay, vaatasin realoemist, ja näitab et antud relee peaks asuma kindalaeka taga releekastis:
Ometigi seal mingit releed ma ei näinud, oli küll üks suurem, ent see oli ka kõik, samuti vaatasin pagassi ja ka mootori all kundepool asuvasse releekasti, kuskilt antud releed ei leidnud. DIS'iga diagnosti läbi tehes antud veateatele soovitas kontrollida vaid absi kaitset ning kas absi 6endasse pin'i 12V tuleb peale, mis ka tuli, edasi mingit releed sealt ei mainitud, et kas relee on siis olemas kuskil või asub aju moodulis?
Kui asub aju moodulis siis nimelt milline komponent see olla võiks sealt? Eelmine absi aju on olemas, ehk annaks ise mäkerdada miskit
Üks neist ei või olla relee?
Esisilla kohta ei oska väga palju öelda, kui heas seisus see on, kolinat muidugi ei ole. Äsja sai tehtud tagasilla remont, vahetatud, amordid, vedrud, silikoon puksid, kõik kaikad ja h õõtsa puksid + rattakallete poldid ja muu kuuluvaga. Tehtud sai ka sillastend, rool jäi küll veits viltu peale, aga ei midagi hullu, tean kust viga otsima hakata kui peaks uuesti põlema mingiaeg hakkama. Hetkel enam õnneks pole polenud ja kõik toimib! Tänud info eest igatahes!ooDDoo kirjutas:kui veermik korras? Rool otse peal? siis viga rooliasendi anduris.
Mul sama jama veaks näitas,et vaja rooli asendi andurit kalibreerida tuttav diagnostik kalibreeris ja tuli kustus ,aga mitte kauaks viskab ikka sama vea uuesti tagasi-br0- kirjutas:Tere,Minu omal siis selline mure ,et veojõu kontrolli tuli jäi põlema(DSC) armatuuris ja enam maha ei lase võtta,mis probl sellega olla võiks ,oskab keegi kosta? Masinaks on E39 530d 2002a 142kw
Ette tänades
minul asi korras auto vajas lihtsalt sõiturix e46 kirjutas:Mul sama jama veaks näitas,et vaja rooli asendi andurit kalibreerida tuttav diagnostik kalibreeris ja tuli kustus ,aga mitte kauaks viskab ikka sama vea uuesti tagasi-br0- kirjutas:Tere,Minu omal siis selline mure ,et veojõu kontrolli tuli jäi põlema(DSC) armatuuris ja enam maha ei lase võtta,mis probl sellega olla võiks ,oskab keegi kosta? Masinaks on E39 530d 2002a 142kw
Ette tänades
Ma ostsin e53-mele miski suvalise rooli asendi anduri, äkki oli Swagi oma, ei saanud ka arvutiga ligi. kuna vanal olid lihtsalt "harjad" väsinud, siis ladusin kahest ühe kokku ja töötab juba 2 aastat ilma ühegi probleemitaooDDoo kirjutas:kui tallinnas oled võin vaadata asja üle... variant on et uus rooliasendiandur on vigane ja segab can liini.
Tere, sain lõpuks arvutiga ligi. Üks pea tsiin oli maas kuna juhi matti all oli üks pistik täielikult ära oksudeerunud mis oli diagnostikaga seotud.freedos kirjutas:Tervist,
Pöördun teie juurde murega, et sain vahetatud ära rooliasendi anduri aga nüüd arvutiga ligi ei pääse, et kalibreerida. Olen käinud nüüd juba 3-s töökojas kus proovida ära kalibreerida aga ei pääse ligi absile ega airbagile. Airbagile proovisid sellepärast, et airabgi tuli ka põleb.
Milles võib viga olla? Kas peab olema mingi spets programm?r
Ei oska õelda millega nad proovisid.
Autoks e39 2002
Buumer 316i kirjutas:autoks e46 asc.
wheel speed sensor rear left trigger signal,on andur ise v on juhtmestik peetis? vahel toimib vahel mitte,andur sai ise puhastatud.