Automark: BMW
Mudel: 520i (E39)
Mootor: 2.0i (110kW)
Läbisõit: ~450,000
Valmistusaasta: 1998
Väike pilt kah autost endast:

Tänud juba ette!
See vend teab vist õlidest kõike, ootan huviga järge...vare271 kirjutas:10w on siiski poolsünteetiline.
Suured tänud, ma ise suht retsin seda tuuridega linnasõidus jne aga eks mingi Mobile sinna topin arvatavasti, algselt kavatsen arvatavasti auto sõjavärni jätta kütusekulu töttu aga kes teab, äkki armun ära ja hakkan paremini hoolitsema selle eest! Ostan siis selleks korraks helde südamega Mobili sissekurikristjan kirjutas:Kui rahakott õhuke, võib ka poolsünteetilist kasutada, põhiline et õigeaegselt (või varem) vahetad. Üldiselt peab paika, et õlitootja kodulehelt leiad autole ka sobiva õli.
Kui sa ei kavatse selle kaheliitrisega ise järgmised 20 aastat sõita ja oled mõistliku sõidustiiliga (ei lase külmalt piirajasse, ei käi ringrada nühkimas kus pidevalt kõrged pöörded ja kohapeal kuuma ei anna/keema ei lase) siis minu soovitus lihtne. Niikuinii võtab ta sul õli ka selle vanuse ja läbisõidu juures. Osta soodsama otsa Valvoline, Mannol vms õli 20 eur/5 l ja võta seda kümps selle raha eest, millega saaksid muidu heal juhul 5l Castroli - viimasega sa ei tule ühe õlivahetusega nagunii välja, pead rohkem ostma. 10-st ülejääva ~3 liitriga venitad kenasti järgmise õlivahetuseni ära, kui mootor päris supiauruks ei ole sõidetud juba. Kestab see auto sinu aja ära ja ilmselt jääb järgmistelegi.
Mul E36 320i saab täpselt seda kohtlemist ja ma ei leia, et sellega midagi valesti oleks. Kuu peale õlivahetust oligi vaja peale valada ja poolik viiene kanister kulus marjaks ära, mõned korrad saab veel täita.
See vend teab vist õlidest kõike, ootan huviga järge...vare271 kirjutas:10w on siiski poolsünteetiline.